Ja muille palstan kukkahattutädeille kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiskalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25288423]Päivitetty 8.4.2010 18:47, julkaistu 8.4.2010 14:36.

Hyökkääjä raiskasi naista kaksi tuntia keskellä Helsinkiä

STT, MIA PELTOLALähetä palautetta toimittajalle.
Kaksi tuntia kestänyt nuoren naisen raiskaaminen Helsingissä toi 43-vuotiaalle miehelle neljä vuotta vankeutta.

Ulkomaalainen mies hyökkäsi varhain aamulla toissa kesänä Hesperian puiston kävelytiellä naisen kimppuun ja raahasi tämän viereiseen rantakaislikkoon. Siellä hän muun muassa tappamisella uhaten raiskasi uhrinsa. Mies ei ennestään tuntenut naista.

Helsingin hovioikeuden mukaan raiskaus käsitti useita eri tavalla tapahtuneita yhdyntöjä.

Oikeuden mielestä kyse oli raiskauksesta, joka oli tekotavaltaan erityisen moitittava. Tuomion pituuteen vaikuttivat teon laatu, pitkä kesto sekä sen vahingollisuus uhrin kannalta.

Raiskauksesta tuomittu haki Helsingin hovioikeudelta muutosta hänen aiemmin käräjillä saamaansa vankilatuomioon. Mies vaati syytteen hylkäämistä, koska hänen mukaansa sukupuoliyhteydet tapahtuivat ilman väkivaltaa ja uhkausta. Mies myös katsoi, että rangaistus poikkesi yleisestä rangaistuskäytännöstä.

Hovioikeus ei muuttanut käräjäoikeuden tuomion lopputulosta. Tuomittu joutuu maksamaan uhrille korvausta muun muassa henkisestä kärsimyksestä 9 000 euroa.

Hovioikeus laati salaiseksi määrätystä jutusta julkisen selosteen.[/QUOTE]

toisin kuin sä,mä puhuin omasta kokemuksesta,en ole koskaan sanonut tai väittänyt,että on oikein,jos jotkut mamuista syyllistyy rikollisiin tekoihin..

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Nyt täytyy korjata, mulla on yksi huono kokemus mamuperheestä. Kun kurdiperheen äiti aloitti joka aamu rukoushuutonsa ja ulisemisen noin klo 5. Kieltämättä siihen oli ikävää herätä. Mutta sitä ei jatkunut montaa kuukautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288426:
Miten toi tuhopoltto liittyi mun elämääni? Kaikenmaaliset ihmiset tappaa toisiaan, listii perheitään, raiskaa naisia, sytyttää tuhopolttoja. Tampereellakin on sattunut vuosien mittaan useita tuhopolttoja, ja todennäköisesti suurimman osan takaa löytyy ihan suomalainen sytyttäjä.

Se nyt on ihan tuurista kiinni joudutko mamun polttamaksi, raiskaamaksi, pahoinpitelemäksi vai et, mut turha selitellä ettei mamuista ole kenellekään mitään harmia.

se,että mamuja näkee siivoojan ja bussikuskin ammateissa enemmän,johtuu ihan siitä että suomalaisille ei kelpaa enää ne hommat ( toiset ovat mieluummin kotona sossun rahoilla ),kun on liian raskasta ja palkka työhön nähden aivan törkeän alhainen....

siivoojissa maahanmuuttajat ovat yliedustettuina siksi että monet siivoojan paikat ovat nykyisin palkkatukitöitä joihin laitetaan vaikeasti työllistyviä työttömiä. Maahanmuuttajan palkkaamiseen saa palkkatukirahat helpommin.

lisäksi varsinkin yksityisellä puolella huonon kielitaidon omaavan maahanmuuttajan palkkaaminen kannattaa, koska heitä on helpompi kusettaa jättämällä ilta- ja viikonloppulisiä maksamatta ja teettämällä ylipitkiä päiviä ilman lisä- ja ylityökorvauksia. Puolikielinen, eri kulttuurista tulevamaahanmuuttaja ei välttämättä osaa edes kuvitella että sunnuntai-iltana työskentelystä maksettaisiin enemmän kuin maanantaiaamusta.

• Tykkää
Reactions: tonttuilija
[QUOTE="vieras";25288459]Se nyt on ihan tuurista kiinni joudutko mamun polttamaksi, raiskaamaksi, pahoinpitelemäksi vai et, mut turha selitellä ettei mamuista ole kenellekään mitään harmia.[/QUOTE]

Kylläkin kerroin ettei MINULLE ole ollut mamuista haittaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että joku mamu on sytyttänyt tuhopolton tai raiskannut naisen.

toisin kuin sä,mä puhuin omasta kokemuksesta,en ole koskaan sanonut tai väittänyt,että on oikein,jos jotkut mamuista syyllistyy rikollisiin tekoihin..

Juu niin puhut omasta kokemuksesta ja samalla annat ymmärtää oman kokemuksesi olevan totuus mamujen käyttäytymisestä.

Yhtä hyvin sinä olisit voinut joutua mamun raiskaamaksi kahden tunnin ajaksi kuin joku toinen...

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
Te väitätte että kukaan ei ajaisi busseja tai siivoaisi ellei olisi somaleita Suomessa. Miten sitten ennen vanhaan riitti kaikkialle suomalaisia työntekijöitä?

Ajat on muuttuneet eikä paluuta enää ole. Nyt minä en suostuisi menemään töihin siivoamaan tai ajamaan bussia, KOSKA niitä mamuja on niin paljon ja joka paikka turvaton. En todellakaan suostuisi tekemään kenenkään somalin kanssa töitä. Moni ajattelee samoin. En uskaltaisi. Moni muukaan ei uskalla. Että se siitä teoriasta että ei kelpaa työt.

Sinulla on nuo syy-seuraus-kausaliteetit vähän hukassa. Tämä "matalapalkkaiset työt eivät kelpaa" -ilmiö nimittäin alkoi ennen kuin Suomessa oli näinkään paljon mamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288451:
Nyt täytyy korjata, mulla on yksi huono kokemus mamuperheestä. Kun kurdiperheen äiti aloitti joka aamu rukoushuutonsa ja ulisemisen noin klo 5. Kieltämättä siihen oli ikävää herätä. Mutta sitä ei jatkunut montaa kuukautta.

Rasisti!

[QUOTE="vieras";25288477]Juu niin puhut omasta kokemuksesta ja samalla annat ymmärtää oman kokemuksesi olevan totuus mamujen käyttäytymisestä.

Yhtä hyvin sinä olisit voinut joutua mamun raiskaamaksi kahden tunnin ajaksi kuin joku toinen...[/QUOTE]

Taitaa olla niin, että sinä oletat kaikkien mamujen kulkevan raiskausmentaliteetilla joukossamme. Vaikka todennäköisemmin suomalainen nainen joutuu raiskatuksi parisuhteessaan, suomalaisen miehen toimesta.

[QUOTE="vieras";25288489]Rasisti![/QUOTE]

Jep, ja nyt sitten katselen alta kulmain jokaista musliminaista. Koska on suuri vaara joutua heidän naapurikseen kuuntelemaan sitä helvetillistä ulinakonserttia, mikä kuuluu jokaisen musliminaisen aamutoimiin.

Te väitätte että kukaan ei ajaisi busseja tai siivoaisi ellei olisi somaleita Suomessa. Miten sitten ennen vanhaan riitti kaikkialle suomalaisia työntekijöitä?

Ajat on muuttuneet eikä paluuta enää ole. Nyt minä en suostuisi menemään töihin siivoamaan tai ajamaan bussia, KOSKA niitä mamuja on niin paljon ja joka paikka turvaton. En todellakaan suostuisi tekemään kenenkään somalin kanssa töitä. Moni ajattelee samoin. En uskaltaisi. Moni muukaan ei uskalla. Että se siitä teoriasta että ei kelpaa työt.

Asutteko te edes pk-seudulla tai Tampereella, Turussa, paikoissa joissa maahanmuuttajia, etenkin somaleita on paljon? Tuskin asutte.

Ne ketkä eivät ole joutuneet millään lailla kärsimään somaleista, eivät näköjään pysty ajatuksen tasolla menemään kuvitteellisiin tilanteisiin millaista se olisi. Vaikka esimerkkejä on kerrottu lukuisat kerrat. Onko empatiakyvyssänne jotain vikaa?

Suomi olisi huomattavasti parempi maa ilman somaleita. He eivät ole sopeutuneet 20 vuodessa tänne, eivätkä tule sopeutumaan. Muutama hassu sopeutuja ei riitä.

Ennen varmaan riitti työntekijöitä, koska kotiin saatu tuki oli pienempi kuin tänä päivänä. Lukemattomat kerrat olen tälläkin palstalla törmännyt mielipiteeseen, jonka mukaan, kotia saa saman rahan kuin työtä tekemällä.

Kyllä, olen samaa mieltä, että ajat on muuttuneet, joskus aikoja sitten asuttiin luolissa, eikä meillä kellään ollut töitä. Se, että sinä olet itsellesi sallinut syyn, pelko, olla tekemättä töitä, ei tarkoita sitä että muutkin käyttäisi samaa syytä. Vai onko sinulla esittää faktaa, siittä että ihmiset pelkää mennä töihin?

En, en asu pk-seudulla, mutta ihan tiedoksi, että maahanmuuttajia on muillakin paikkakunnilla myös pienillä paikkakunnilla.

Voisitko vielä kertoa ne esimerkit, millä tavalla olet joutunut kärsimään somaleista? En muita viestiketjuja nyt jaksa lukea, mutta voin vannoa, ettei yksikään somali tai kukaan muukaan maahanmuuttaja ole koskaan minua loukannut tai satuttanut yhtä pahasti kuin supi suomalainen mies. Ei, ei minun empatiakyvyssä ole mitään vikaa.

Suomi olisi niin paljon parempi maa myös ilman raiskaajia, lasten hyväksikäyttäjiä, alkoholisteja, murhaajia, kavaltajia, pettureita yms. listahan on loputon...

Tässäkö ne kysymykset nyt sitten oli:

Miten sitten ennen vanhaan riitti kaikkialle suomalaisia työntekijöitä?

Asutteko te edes pk-seudulla tai Tampereella, Turussa, paikoissa joissa maahanmuuttajia, etenkin somaleita on paljon?

Onko empatiakyvyssänne jotain vikaa?

[QUOTE="vieras";25288477]Juu niin puhut omasta kokemuksesta ja samalla annat ymmärtää oman kokemuksesi olevan totuus mamujen käyttäytymisestä.

Yhtä hyvin sinä olisit voinut joutua mamun raiskaamaksi kahden tunnin ajaksi kuin joku toinen...[/QUOTE]

tottakai ja samalla tavalla sä tai kuka tahansa meistä voi joutua suomalaisen tappamaksi..edelleenkään se,että joukossa on ns mätiä omenia,ei tarkoita sitä että joka ikinen Suomessa asuva mamu on rikollinen..kuten tällä palstalla aina luullaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288496:
Taitaa olla niin, että sinä oletat kaikkien mamujen kulkevan raiskausmentaliteetilla joukossamme. Vaikka todennäköisemmin suomalainen nainen joutuu raiskatuksi parisuhteessaan, suomalaisen miehen toimesta.

Joissain maissa on melkein normi raiskata naisia ja tuskin ajattelutapa muuttuu vaikka valtio vaihtuu.

Mamut eivät raiskaa parisuhteessa?

tumblr_komboe44671qzhsn4o1_r1_400.jpg

Mä inhoon somaleja, todella inhoon. Ja vihaan. Kaikkia. Viisi somalia raiskasi nuoren, kauniin ja iloisen tytön, tyttö ei toipunut tuosta, ja tappoi itsensä, alle 18-vuotiaana. Tunsin tytön henkilökohtaisesti, siis tunsin!
Varissuolla asuneena olen muutenkin törmännyt tuohon mamuosaan liian paljon.....ovat pahimpia suunsoittajia, vitun haistattelijoita, huorittelijoita, kouluissa pahimpia kiusaajia, edessä päin vanhemmat juu ja ne lapsetkin, niin kohteliaiata ja hymyileviä, varsin kaksinaamaista porukka. Inhoon niitä, tuliko selväksi. En mamuja yleisesti, vain somaleja!

[QUOTE="vieras";25288530]Joissain maissa on melkein normi raiskata naisia ja tuskin ajattelutapa muuttuu vaikka valtio vaihtuu.

Mamut eivät raiskaa parisuhteessa?[/QUOTE]

No ehkä kuitenkin suomalaisilla naisilla on enimmäkseen suomalaisia miehiä. Joten tuskin ne mamujen parisuhderaiskaukset johtaa tilastoja.
Turhaan väännät täällä, että kaikki mamut ois jotain raiskaajia.

ihanko sama mies?tykkäisitkö jos huutelija olisi joku muu kuin afrikkalainen?

En ole niin tarkasti katsonut perään vaan nopeuttanut kävelyäni, mutta tuskin oli sama mies. En pitäisi olisi huutelija sitten kuka tahansa. Mutta yleensä ovat afrikkalaisia. Ensinnäkin ihmetyttää miksi pitää edes huudella tai tänään esimerkiksi kun kävelin niin takana oleva mies alkoi sanomaa "Hi, hi, wanna talk?" :x ja sellaisella ällöttävällä äänellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288543:
No ehkä kuitenkin suomalaisilla naisilla on enimmäkseen suomalaisia miehiä. Joten tuskin ne mamujen parisuhderaiskaukset johtaa tilastoja.
Turhaan väännät täällä, että kaikki mamut ois jotain raiskaajia.

Missä mä olen väittänyt kaikkien mamujen olevan raiskareita?

Mamut nyt vain raiskaavat suhteellisti noin kymmenen kertaa enemmän kuin suomalaiset miehet.

[QUOTE="vieras";25288571]Missä mä olen väittänyt kaikkien mamujen olevan raiskareita?

Mamut nyt vain raiskaavat suhteellisti noin kymmenen kertaa enemmän kuin suomalaiset miehet.[/QUOTE]

Mistä sä sen tiedät? Parisuhderaiskauksista kun ei oo tilastoja.

En ole niin tarkasti katsonut perään vaan nopeuttanut kävelyäni, mutta tuskin oli sama mies. En pitäisi olisi huutelija sitten kuka tahansa. Mutta yleensä ovat afrikkalaisia. Ensinnäkin ihmetyttää miksi pitää edes huudella tai tänään esimerkiksi kun kävelin niin takana oleva mies alkoi sanomaa "Hi, hi, wanna talk?" :x ja sellaisella ällöttävällä äänellä.

Pitäiskö mun alkaa inhota suomalaisia miehiä kun olen saanut heiltä monta suoraa, jopa iljettävää ehdotusta mitä tulee seksuaaliseen kanssakäymiseen? On oikeesti aika typerää yleistää kokonainen kansakunta, vain siksi koska osa kansalaisista aukoo tupaansa väärissä paikoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288506:
Jep, ja nyt sitten katselen alta kulmain jokaista musliminaista. Koska on suuri vaara joutua heidän naapurikseen kuuntelemaan sitä helvetillistä ulinakonserttia, mikä kuuluu jokaisen musliminaisen aamutoimiin.
Mitäköhän se ulvoi? Kuuta? :D

Olen moneen rukoilevaan muslimiin törmännyt, asunutkin sellaisten kanssa, mutta ne rukoili hipihiljaa, ehkä jotain kuiskaten. Onneksi :snotty:

[QUOTE="...";25288540]
Varissuolla asuneena olen muutenkin törmännyt tuohon mamuosaan liian paljon.....ovat pahimpia suunsoittajia, vitun haistattelijoita, huorittelijoita, kouluissa pahimpia kiusaajia, edessä päin vanhemmat juu ja ne lapsetkin, niin kohteliaiata ja hymyileviä, varsin kaksinaamaista porukka. Inhoon niitä, tuliko selväksi. En mamuja yleisesti, vain somaleja![/QUOTE]
Varissuon ostarilla kun käy, niin siellä näkee kyllä joskus ei-kauniisti käyttäytyviä mamutaustaisia nuorukaisia (tai nuorisoryhmiä siis, joissa ulkonäöstä päätellen on sekä somalia että muun taustaista). Mutta eniten mua on häirinneet & ällöttäneet ne kantasuomalaiset juopot jotka siellä norkoaa, ja joihin törmää JOKA kerta siellä. Milloin ne ei hakkaa toisiaan, niin ne häiritsee jotakuta toista. Pankkiautomaatilla käyminenkin oli viimeeksi suuri seikkailu, 5-6 juoppolallin seisoessa perässä.

En asuisi Varissuolla. En mistään helvetin hinnasta. Jos se tekee minusta rasistin niin olkoon sitten niin. En mielellään edes asioi siellä, mutta alakerran etnokaupasta saa sellaisia herkkuja joita ei muualta löydä, joten...

Yhteistyössä