Ja muille palstan kukkahattutädeille kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiskalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäköhän se ulvoi? Kuuta? :D

Olen moneen rukoilevaan muslimiin törmännyt, asunutkin sellaisten kanssa, mutta ne rukoili hipihiljaa, ehkä jotain kuiskaten. Onneksi :snotty:

Mä en tiedä mitä se ulvoi. Kun ei ne naapurit koskaan jutelleet mulle mitään. Päättelin että joku oli kuollut ja se valitus liittyi jotenkin siihen. Kun kuulosti vähän samalta mitä telkkarissa olen nähnyt kun notkut arabit valittaa hautajaisisissa. Ja siis se ulina alkoi täysin yllättäen, vaikka oltiin asuttu naapureina jo muutaman vuoden. Ennen sitä ei kuulunut mitään ulinoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288588:
Pitäiskö mun alkaa inhota suomalaisia miehiä kun olen saanut heiltä monta suoraa, jopa iljettävää ehdotusta mitä tulee seksuaaliseen kanssakäymiseen? On oikeesti aika typerää yleistää kokonainen kansakunta, vain siksi koska osa kansalaisista aukoo tupaansa väärissä paikoissa.

En minä tietääkseni ole tässä mitään yleistänyt. Lisäksi minusta on todella outoa, että KESKELLÄ PÄIVÄÄ aletaan huutelemaan ja yritetään lähestyä. Ymmärtäisin paremmin jos tapahtuisi jossain yökerhossa, mutta on tosi ällöttävää jos yrittää tehdä ostoksia tai on kävelemässä jonnekin, niin joku tulee ja yrittää lähestyä. On tässä näköjään ihan selvä kulttuuriero, kun tosiaan minua ei ole koskaan suomalaiset samalla tavalla lähestyneet keskellä päivää ns. arkisissa tilanteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288608:
Mä en tiedä mitä se ulvoi. Kun ei ne naapurit koskaan jutelleet mulle mitään. Päättelin että joku oli kuollut ja se valitus liittyi jotenkin siihen. Kun kuulosti vähän samalta mitä telkkarissa olen nähnyt kun notkut arabit valittaa hautajaisisissa. Ja siis se ulina alkoi täysin yllättäen, vaikka oltiin asuttu naapureina jo muutaman vuoden. Ennen sitä ei kuulunut mitään ulinoita.
Aaa, joo, sellaista suru-ulinaa. Teeveestä tuttua mullekin.

Mulla on työkavereina paljon mamuja; somaliasta, venäjältä, virosta, thaimaasta, keniasta, senegalista jne. Kaikki oikein hyviä työntekijöitä ja hyvin kotiutuneita :) Tiedän, että ongelmia on myös paljon löyhän maahanmuuttopolitiikan myötä, mutta on myös paljon ahkeria työntekijöitä. Etukäteen on aika vaikea tietää, kuka pärjää täällä ja sitoutuu Suomen tapojen ja lakien noudattamiseen. Kiristettävää olisi ainakin rikollisten karkoittamisessa. Asun pk-seudulla.

Varissuon ostarilla kun käy, niin siellä näkee kyllä joskus ei-kauniisti käyttäytyviä mamutaustaisia nuorukaisia (tai nuorisoryhmiä siis, joissa ulkonäöstä päätellen on sekä somalia että muun taustaista). Mutta eniten mua on häirinneet & ällöttäneet ne kantasuomalaiset juopot jotka siellä norkoaa, ja joihin törmää JOKA kerta siellä. Milloin ne ei hakkaa toisiaan, niin ne häiritsee jotakuta toista. Pankkiautomaatilla käyminenkin oli viimeeksi suuri seikkailu, 5-6 juoppolallin seisoessa perässä.

En asuisi Varissuolla. En mistään helvetin hinnasta. Jos se tekee minusta rasistin niin olkoon sitten niin. En mielellään edes asioi siellä, mutta alakerran etnokaupasta saa sellaisia herkkuja joita ei muualta löydä, joten...

Miksi et nauttisi huomisen Suomesta jo tänään Varissuolla?

En minä tietääkseni ole tässä mitään yleistänyt. Lisäksi minusta on todella outoa, että KESKELLÄ PÄIVÄÄ aletaan huutelemaan ja yritetään lähestyä. Ymmärtäisin paremmin jos tapahtuisi jossain yökerhossa, mutta on tosi ällöttävää jos yrittää tehdä ostoksia tai on kävelemässä jonnekin, niin joku tulee ja yrittää lähestyä. On tässä näköjään ihan selvä kulttuuriero, kun tosiaan minua ei ole koskaan suomalaiset samalla tavalla lähestyneet keskellä päivää ns. arkisissa tilanteissa.

Vai kulttuuriero. Mulle on huudeltu ja ehdoteltu suomalaisten taholta mm kaupan jonossa, ruuhkabussissa, liikennevaloissa, kadulla jne ja aina päiväaikaan.
Mutta yksikään mamu ei ole halunnut ostaa multa seksiä tai kertonut mun olevan pantavan näköinen. Suomalaiset urhot näitä asioita kyllä ovat ilmaisseet.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288577:
Mistä sä sen tiedät? Parisuhderaiskauksista kun ei oo tilastoja.

Kuvitteletko sinä että maahanmuuttajamies ei raiskaa tuttujaan? Maahanmuuttajanaiselle rikosilmoituksen teko omasta aviomiehestä on usein myös huomattavasti vaikeampaa kuin suomalaisnaiselle johtuen mm. huonosta kielitaidosta, naisen alisteisesta asemata ym. kulttuurieroista.

Kuvitteletko sinä että maahanmuuttajamies ei raiskaa tuttujaan? Maahanmuuttajanaiselle rikosilmoituksen teko omasta aviomiehestä on usein myös huomattavasti vaikeampaa kuin suomalaisnaiselle johtuen mm. huonosta kielitaidosta, naisen alisteisesta asemata ym. kulttuurieroista.

Mä en kuvittele mitään. Kirjoitin vain että koska parisuhderaiskauksista ei ole tilastoja.

Koulussani on muutama turkkilaistaustainen henkilö saanut varoituksen seksuaalisesta lähentelystä tjtms. Eräs mies jostain päin lähi-itää sai lähtöpassit, vedettyään koulussa jonkinsortin mustasukkaisuuskohtauksen ja laitettuaan kahvilan remonttikuntoon.

Minun luokallani aloitti 6 ulkomaalaistaustaista ihmistä, kaikki lopetti koulun muutaman kuukauden sisään, ja veivät näin ollen opiskelupaikkoja turhaan. Ruokatunnilla jotkut musliminaiset tekevät niin helekutin pahanhajuista sapuskaa, että käytävät haisevat pari tuntia ihan paskalle. Lompakoita, puhelimia ja muuta omaisuutta on alkanut kadota mystisesti maahanmuuttajien koulutuksien aikaan.

"Maahanmuuttajien elinolosuhteita koskevassa tutkimuksessa (Pohjanpää ym., 2003) kysyttiin
venäläisiltä, virolaisilta, somalialaisilta ja vietnamilaisilta parisuhteessa tai sen ulkopuolella
koetusta väkivallasta. Tutkimuksen mukaan väkivaltaa oli kokenut 14 prosenttia venäläisistä,
21 prosenttia virolaisista, 43 prosenttia somalialaisista ja 15 prosenttia vietnamilaisista naisista.
Vuoden aikana väkivallan uhriksi joutuneista seksuaalista väkivaltaa oli kokenut 22 prosenttia
venäläisistä, 19 prosenttia virolaisista ja 3 prosenttia somalialaisista. Tutkimuksen mukaan
maahanmuuttajat ilmoittavat väkivallasta vain harvoin viranomaisille."

http://pre20090115.stm.fi/aa1124431858175/passthru.pdf

Mielenkiintoisia nuo somalinaisten luvut, 43% ilmoittanut kokeneensa väkivaltaa, mutta seksuaalista väkivaltaa ilmoitti kokeneensa vain 3%.

Kenties he kokevat seksuaalirikoksen niin häpeälliseksi ettei siitä haluta edes nimettömässä tutkimuksessa kertoa?

[QUOTE="vieras";25288677]Entinen ministeri Arja Alho (sdp) On sanonut seuraavaa: "Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"

Miksi sinä et opettelisi uimaan tulevaisuuden Suomessa, vai haluatko kenties hukkua?[/QUOTE]
Osaan jo uida, ja tapana on elää siten miten itse haluan - ja siihen ei sisälly Varissuolla hengailu.

Mutta mietihän kumpia suomessa asuu enenmmän mamuja vaiko suomalaisia? Ja monikoo suomalainen jättää kertomatta parisuhdeväkivallasta poliisille? Jokuhan vois tehdä gallupin aiheesta vaikka tällä palstalla. Moniko on saanut turpaan suomalaiselta mieheltä tai moniko on joutunut raiskatuksi parisuhteessa suomalaisen miehen taholta.

"Maahanmuuttajien elinolosuhteita koskevassa tutkimuksessa (Pohjanpää ym., 2003) kysyttiin
venäläisiltä, virolaisilta, somalialaisilta ja vietnamilaisilta parisuhteessa tai sen ulkopuolella
koetusta väkivallasta. Tutkimuksen mukaan väkivaltaa oli kokenut 14 prosenttia venäläisistä,
21 prosenttia virolaisista, 43 prosenttia somalialaisista ja 15 prosenttia vietnamilaisista naisista.
Vuoden aikana väkivallan uhriksi joutuneista seksuaalista väkivaltaa oli kokenut 22 prosenttia
venäläisistä, 19 prosenttia virolaisista ja 3 prosenttia somalialaisista. Tutkimuksen mukaan

Mielenkiintoisia nuo somalinaisten luvut, 43% ilmoittanut kokeneensa väkivaltaa, mutta seksuaalista väkivaltaa ilmoitti kokeneensa vain 3%.

Kenties he kokevat seksuaalirikoksen niin häpeälliseksi ettei siitä haluta edes nimettömässä tutkimuksessa kertoa?

Minä kun luulin vain suomalaisten harrastavan parisuhdeväkivaltaa.:O

Miten Bonaire ja kumppanit kommentoivat mamujen väkivaltatilastoja?

Liikuttavaa, että olet aidosti huolissasi kaksoissiskostasi ja hänen tulevaisuudestaan islaminuskoisen miehen vaimona.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25288719:
Mutta mietihän kumpia suomessa asuu enenmmän mamuja vaiko suomalaisia? Ja monikoo suomalainen jättää kertomatta parisuhdeväkivallasta poliisille? Jokuhan vois tehdä gallupin aiheesta vaikka tällä palstalla. Moniko on saanut turpaan suomalaiselta mieheltä tai moniko on joutunut raiskatuksi parisuhteessa suomalaisen miehen taholta.

Sun jutuissa alkaa olemaan vahva selittelyn maku...

[QUOTE="vieras";25288755]Olet rasisti jos et halua asua Varissuolla.

Mihin ajattelit muuttaa sitten kun koko Suomi on yhtä varissuota?[/QUOTE]
Jonnekin, missä ei ole suomalaisia öriseviä juoppojengejä :xmas:

[QUOTE="vieras";25288689]Koulussani on muutama turkkilaistaustainen henkilö saanut varoituksen seksuaalisesta lähentelystä tjtms. Eräs mies jostain päin lähi-itää sai lähtöpassit, vedettyään koulussa jonkinsortin mustasukkaisuuskohtauksen ja laitettuaan kahvilan remonttikuntoon.

Minun luokallani aloitti 6 ulkomaalaistaustaista ihmistä, kaikki lopetti koulun muutaman kuukauden sisään, ja veivät näin ollen opiskelupaikkoja turhaan. Ruokatunnilla jotkut musliminaiset tekevät niin helekutin pahanhajuista sapuskaa, että käytävät haisevat pari tuntia ihan paskalle. Lompakoita, puhelimia ja muuta omaisuutta on alkanut kadota mystisesti maahanmuuttajien koulutuksien aikaan.[/QUOTE]

Lisäys vielä että kun ovat keskenään vaikka tupakalla, niin puhuvat, tai ainakin yrittävät puhua suomea, mutta kun paikalle saapuu suomalainen, niin keskustelu kääntyy omille äidinkielilleen.

Tämä on todella kiusallista, sillä kerran paikalla ollut ihminen osasi tulkata jonkinverran. Meistähän siinä puhuttiin, ja ei todellakaan mitään kivaa.

Uusimmat

Yhteistyössä