Jos miehellesi todettaisiin kuolettava sairaus, antaisitko tehdä mitä tahtoo?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Jos miehellesi annettaisiin elinaikaa vaikka 2 kk niin ymmärtäisitkö jos hän haluaisi tehdä loppuaikana äkkiä kaikkee "kivaa". Esim kaikki rahat sileeksi ja rakastella erilaisten naisten kanssa. Ymmärtäisitkö "pettämisen" tuollaisessa tilanteessa jos toiselta lähtee pian henki?

Dibia
Eiköhän ketä tahansa normaalia ihmistä kiinnostaisi tuossa tilanteessa enemmänkin oma perhe ja sen toimeentulosta huolehtiminen enemmän kuin seksiseikkailut ja törsäily.

En tietenkään. Toivottavasti tekisimme niitä asioita, joista olemme haaveilleet, esim. jonkun reissun yhdessä. Lähipiirissämme on tämä tilanne, tosin aikaa vähän enemmän. Yritämme tavata heitä useammin kuin ennen, tietenkin sen mukaan miten he haluavat ja jaksavat.

"mä"
en antaisi mihinkään pettämis hommiin ruveta...miehen kans joskus tällaista ajatusta pyöriteltiin ihan huvikseen ja hän sanoi että hän ryyppäisi koko jäljellä olevan ajan just niin paljon kun haluaisi. eipä oikein napannut sekään :( muuten olisi kuulema ihan kunnolla ei mitään pahaa haluis tehdä, mut oishan tuossakin jo aika paljon paskaa niskaan..hyvin siis meillä menee nyt siksi ihmetytti toi vastaus

[QUOTE="mä";25285580]...miehen kans joskus tällaista ajatusta pyöriteltiin ihan huvikseen ja hän sanoi että hän ryyppäisi koko jäljellä olevan ajan just niin paljon kun haluaisi.

eipä oikein napannut sekään :( muuten olisi kuulema ihan kunnolla ei mitään pahaa haluis tehdä, mut oishan tuossakin jo aika paljon paskaa niskaan..hyvin siis meillä menee nyt siksi ihmetytti toi vastaus[/QUOTE]

Toinen puhuu siitä kun on henki lähdössä ja sinä ihmettelet hänen vastausta koska _NYT_ teillä menee hyvin ?

TK
Miehelläni ON kuolettava sairaus ja melkein mitä tahansa hänen antaisinkin tehdä, mutta vieraisiin en silti päästäisi. Jäisi aika paska maku. Onneksi ei vieraita mieti tai mitään ryyppysessioita.

no jaa-a
no varmaan todella pieni osuus ihmisistä kykenee ajattelemaan seksiä kun tietää kuolevansa. Väittäisin että läheisyydenkaipuu voi lisääntyä, mutta tuskin miehellä edes seisoisi? tai nainen kykenisi nauttimaan seksistä kun lähestyvä kuolema pyörii päässä?
Ihminen on rakennettu niin että oli tuomio miten "´varma" tahansa niin hän alkaa etsiä apua ja parannusta melko epätoivoisesti. ja jäähyväisiin menee loppuaika.

Toivottaisin nopeaa kuolemaa, mikäli vieraisiin lähtisi. Siinä näkisi sitten ihmisen arvot ja mitä tärkeimpänä elämässä pitää. Oma mies haluaisi varmasti olla perheen parissa ja jättää lapsille ja mulle hyvät muistot.

Öö. Tuskin tuo ensimmäisenä miettisi, että hei, lähdenpä ryyppäämään ja naisiin. Saa muutenkin tehdä mitä haluaa (toki molempien mielipiteet otetaan huomioon), eli saisi silloinkin. Mutta luulenpa, että kiinnostaisi enemmän minun ja meidän eläimien hyvinvointi...

"Vieras"
[QUOTE="mies";25285629]Outo kysymys. Onko oikeasti suhteita, joissa nainen sanoo mitä mies saa tehdä ja mitä ei?

Oikea mies saa tehdä aina mitä itse tahtoo, oli kuolemassa tai ei. Oikean miehen tunnistaa myös siitä, että hän ei tahdo tehdä typeriä asioita tai pettää läheisiään.[/QUOTE]
Näinhän se menee. Mulla on onneksi oikea mies.

Mä kyllä ihmettelen suuresti myös kysymystä. Eïkö kaikki ihmiset ole vapaita tekemään ihan mitä haluavat?

"mä"
varmaankin toivoin että mies haluaisi viettää viimeiset hetket perheensä kanssa eikä älyttömässä humalassa missä ei voi tehdä oikein mitään... jos nyt menee hyvin niin ilmeisesti siitä ei voi päätellä mikä miehelle saattaa olla tärkeetä kun kuolema on lähellä..

Keijupölly
No en. Jos kuolema lähestyy, niin luulisi silloin ihmisen ymmärtävän mikä on tärkeää. Jos mies haluaisi jotain tuollaista, jättäisin hänet lähestyvästä kuolemasta huolimatta.

"vieras"
Saa se tietenkin nytkin tehdä mitä haluaa. En minä sitä pitele väkisin. Saa itse päättää asioistaan. Tuskin hän haluaisi silti kuolla yksin ilman perhettään. Vaikea uskoa. Olisi kiva että ajattelisi kuitenkin lapsiensakin tulevaisuutta, eikä humputtelisi kaikkia rahojamme. Tietenkin jotain erikoista pitäisikin tehdä ja työt saisi jättää ja koko perhe voisi vaikka pitää lomaa.

"Vieras"
Öö. Tuskin tuo ensimmäisenä miettisi, että hei, lähdenpä ryyppäämään ja naisiin. Saa muutenkin tehdä mitä haluaa (toki molempien mielipiteet otetaan huomioon), eli saisi silloinkin. Mutta luulenpa, että kiinnostaisi enemmän minun ja meidän eläimien hyvinvointi...
Just. Loppuun asti toivot ja ajattelen asian olevan niin että Sinun hyvinvointi on no1! Molempien mielipiteet? Mahtaisi miestä vituttaa jos tietää kuolevansa ja akkaa kiinnostaa kaikki omaa oloa parantavat miehen teot :(

Mä olen melko varma, että mies haluaisi viettää jäljellä olevan aikansa lastensa ja mun kanssa, sekä matkustaa kanssamme kotimaahansa & kuolla siellä.

Sen todellakin sallisin, sitä minäkin haluaisin.

Idioottimainen käytös taas ei mulle sopisi, ihan sama olisiko mies kuolemassa tai ei.

• Tykkää
Reactions: mamacita_

Yhteistyössä