:((
pientä ipua ollut, pieni loraus verta..sen jölkeen 2kertaa ihan pientä tihrustusta, raskausoireet on ennallaan..tänään käynyt sairaalassa..kohtu tyhjä??? MITÄ VITTUA ;((((
osanottokävin just ultrassa, soittelevat vielä verikokeen tuloksista että poissuljetaan kohdunulkopuoline raskaus..ei kyllä siltä näyttänyt. mistä tollanen tuulimunaraskaus johtuu (? mä en kestä
Keskeytyneessä keskenmenossa sikiö ei tule ulos vaan jää kohtuun. Näin kävi minulle, rv13 todettiin kuollut sikiö joka vastasi noin 9 viikkoa. Eli monta viikkoa oli ollut kuolleena.siksi sanoin että miten voi olla mahdollista että on mennyt kesken kun se lapsi ei ole kunnolla poistunut sieltä..kun ei vertakaan ole tullut..minne se on mennyt? kuuostaa typerältä mutta mun eka keskenmeno
Se solukko on varmaankin poistunut siinä pienessä verenvuodossa tai on vielä kohdussa. Sehän on alle millimetrin kokoinen, joten ei sen pois vuotamista huomaa itse.siksi sanoin että miten voi olla mahdollista että on mennyt kesken kun se lapsi ei ole kunnolla poistunut sieltä..kun ei vertakaan ole tullut..minne se on mennyt? kuuostaa typerältä mutta mun eka keskenmeno
On tietysti, älä sitä sure. Eikä se lisää mitään riskiä että seuraavalla kerralla kävis samoin.onko raskaus tälläsen jälkeen kuitenkin yhtä mahdollinen
TÄYSIN MAHDOLLINEN!!!onko raskaus tälläsen jälkeen kuitenkin yhtä mahdollinen
Eli, että oisit vieläkin raskaana? Ei ole mahdollista.onko raskaus tälläsen jälkeen kuitenkin yhtä mahdollinen
<ei välttämättä mene taas noin kauan. Meillä yritettiin kolme vuotta. Tärppäsi viimein mutta meni kesken rv 11. Kolmen kuukauden päästä uusi plussa. nyt menossa rv 20.mutta tää raskaus oli muutenkin niin odotettu..1,5v yritettiin ja nyt tärppäs ja sit kävi näin..ei muutakun uutta 1,5vuotta ootellessa