Onko teille tullut jo paljon joulukortteja? Meille ei :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä ne viipyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä ne viipyy

Vieras
Joka vuosi saadaan noin 30-40 korttia ja nyt tähän mennessä on tullut vasta 7. Panttaako posti niitä jossain vai missä luuraavat?

Onko teille jo tullut paljon joulukortteja?

Mä ainakin odotan kortteja joka vuosi. Jos nyt määrä on noin pieni, niin olen varma, että osa on hukassa. Tässä olen jo puolentoista viikon aikana nimittäin saanut naapureiden postia itselleni, niin pelkään että omalleni on käynyt samoin. Jonkun muun laatikossa :(

Itse emme yhtään korttia laittaneet eikä yhtään ole tullut. Niin kuin joku tossa jo mainitsikin että ihan turhaa jätettä. Tekstiviestillä täälläpäin joulut toivotellaan.

Itse emme yhtään korttia laittaneet eikä yhtään ole tullut. Niin kuin joku tossa jo mainitsikin että ihan turhaa jätettä. Tekstiviestillä täälläpäin joulut toivotellaan.

Tekstiviesti se on turha, ei aito kortti. Ihan kaikkea ei tarvitsisi laittaa sähköiseen muotoon. Pian varmaan "perheetkin" kokoontuvat yhteen facebookin välityksellä. Ei tarvitse sitä turhaa lähtemisshowta...

4 korttia on tullut, joista ensimmäine tuli jo öö koskahan se muuten tuli???
Ai, niin ja tänään sain käteen yhden kortin, eli 5 korttia.

Itse en taaskaan lähtettänyt yhtään korttia vaikka aioin lähettää...

[QUOTE="a p";25266871]Tekstiviesti se on turha, ei aito kortti. Ihan kaikkea ei tarvitsisi laittaa sähköiseen muotoon. Pian varmaan "perheetkin" kokoontuvat yhteen facebookin välityksellä. Ei tarvitse sitä turhaa lähtemisshowta...[/QUOTE]

kortin laitto helvetin kallista. Miettikää markkoina.. Tekstari halpa ja sähköposti ilmainen

Meillekin on tullut vasta ihan muutama ja kyllä niitä pitäisi vielä monia olla tulossa. Oliskohan ihmiset valittaneet aiempina vuosina, että punaisessa kuoressa jätetyt kortit jaetaan liian aikaisin. ainakin viime jouluna osa tuli ihan älyttömän aikaisin.

Yhteistyössä