no ei se ainakaan järin luonnollista aikuisella ole..Ajatteleeko joku oikeasti niin että posliini näyttää lapselta??? Sairaita ihmisiä.
Mihinkään karvoihin ei saa koskea saksi, partaterä tai pinsetti! Erakkotyyliä kehiin vaan niin menestys naismarkkinoilla on taattu!!
Selvähän tuo on että alemman näköisenä menestys on paljon parempi
No mieluummin ei ehkä niin luonnollinen mutta kuitenkin siisti.no ei se ainakaan järin luonnollista aikuisella ole..
eli siistitty mutta ei ihan posliini?No mieluummin ei ehkä niin luonnollinen mutta kuitenkin siisti.
Kai voit suoraan kysyä mieheltäsi mieltymyksistään?Niin, no ehkä se on hyvä miettiäkkin joskus miksi
Ton takia siistin vaan vähän ettei niin pahasti rehota uikkareista (tai pikkareista). En henk.koht. kyllä posliinia ymmärrä, juurikin sentakia että tulee lapsen alapää mieleen ja sitten mietityttäis jo miehen mieltymykset...ja se siitä sitten
Selvähän tuo on että alemman näköisenä menestys on paljon parempi
Etkös sä jossain ketjussa toistellut, että homoseksuaalisuus on luonnotonta? Tää kyllä selkeyttää kuvaa susta: kaikki luonnollinen on luonnotonta ja pitää kieltää. Jumala ei luonut homoja ja pillukarvoja, ne on Saatanan käsityötä!Ei. Posliini. Mun mielestä niitä karvoja ei saa olla yhtään.
Älä jauha p@skaa. Karvottomuus alapäästä on LUONNOTONTA. Lisäksi sä voit mennä pillunpesukurssille jos toosa ei muuten pysy puhtaana VAIKKA asia on vielä niin, että karvoituksella on tarkoitus suojata sitä aluetta.Ne kaks asiaa ei oikeen liity kyllä toisiinsa mun mielestä.
Karvat on inhottavia ja ne on tiellä. Myös helpompi pysyä puhtaana ilman niitä. Ja mieskin tykkää enemmän posliinista. Itseasiassa kaikki miehet joiden kanssa olen ollut.
Homot taas ovat sen takia inhottavia että se on luonnotonta.
Siinähän se tuli. Posliini ajellaan miestä miellyttääkseen, ei mistään hygieniasyystä, vaikka niin monet yrittää väittää.Ne kaks asiaa ei oikeen liity kyllä toisiinsa mun mielestä.
Karvat on inhottavia ja ne on tiellä. Myös helpompi pysyä puhtaana ilman niitä. Ja mieskin tykkää enemmän posliinista. Itseasiassa kaikki miehet joiden kanssa olen ollut.
Homot taas ovat sen takia inhottavia että se on luonnotonta.
Häpyhuulet on sitä varten.. karvojen tarkoitus on aikojen alussa ollut jättää paremmin"naisenhajua"alapäähän..eikös karvojen tehtävä oo pitää bakteerikanta hyvänä ja kosteutta..?