Teini kysyi, että miks ajat alapääsi karvattomaksi?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Rupesin itsekin miettimään, että miksi? Taitaa olla jäänne jostain teini-iän kokeiluista kun karvapehko "hävetti". Teini sanoi eilen saunassa, että eikö naisen alapää pitäisi näyttää karvalliselta. Kuulemma pitää luonnollisena, että muuttuu pois lapsesta.

Tuli vähän nolo olo kun tajusin, että osin miehen takia olen ajellut. Ainakin oletin, että se haluaa siten...

parturointia
Niin, no ehkä se on hyvä miettiäkkin joskus miksi :D

Ton takia siistin vaan vähän ettei niin pahasti rehota uikkareista (tai pikkareista). En henk.koht. kyllä posliinia ymmärrä, juurikin sentakia että tulee lapsen alapää mieleen ja sitten mietityttäis jo miehen mieltymykset...ja se siitä sitten ;)

"vieras"
Jaa. Mä oisin vastannut että jotkut tykkää ajaa pois niinkuin sääri- ja kainalokarvatkin ja että on jokaisen ihan oma asia millaista karvoitusta pitää.
Kamalasti jaksaa täällä palstalla toisten pimppikarvat puhuttaa, mulle ainakin on suloisen yhdentekevää millaista mallia muut suosii (kaikkien viihtyvyyden takaamiseksi tosin lienee mukavampi uimareissuille sen verran trimmata ettei uima-asusta tursua karvat ulkopuolelle).
Itse suosin karvatonta mallia ihan mukavuussyistä ja jaksan ihmetellä miksi toisessa aihetta sivuavassa ketjussa karvattomat ihmiset (naiset) haukuttiin sairaiksi ja luonnottomiksi :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";25258431]Kukaan teini ei nykypäivänä tuollaisia kysele.[/QUOTE]
Näinpä ja kukaan karvansa kokonaan ajava ei tee sitä "vahingossa" tai "vanhasta muistista".

"Vieras"
[QUOTE="vieras";25258458]Jaa. Mä oisin vastannut että jotkut tykkää ajaa pois niinkuin sääri- ja kainalokarvatkin ja että on jokaisen ihan oma asia millaista karvoitusta pitää.
Kamalasti jaksaa täällä palstalla toisten pimppikarvat puhuttaa, mulle ainakin on suloisen yhdentekevää millaista mallia muut suosii (kaikkien viihtyvyyden takaamiseksi tosin lienee mukavampi uimareissuille sen verran trimmata ettei uima-asusta tursua karvat ulkopuolelle).
Itse suosin karvatonta mallia ihan mukavuussyistä ja jaksan ihmetellä miksi toisessa aihetta sivuavassa ketjussa karvattomat ihmiset (naiset) haukuttiin sairaiksi ja luonnottomiksi :D[/QUOTE]

Miksi et saman leikkele rintoja pois jotta näyttäisit enemmän lapselta? Viimeistään siinä vaiheessa kun imetystä ei tarvita.
Kumma, että karvoja pidetään rumina, karvattomuutta KAUNIINA. :/

AP

"vieras"
Ei kai kenellekään karvattomuudesta lapset mieleen tule. Kyllä aikuisen naisen värkki on aikuisen naisen värkki, vaikka hygienia- ym. syistä karvat pois ajelisikin.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";25258535]Ei kai kenellekään karvattomuudesta lapset mieleen tule. Kyllä aikuisen naisen värkki on aikuisen naisen värkki, vaikka hygienia- ym. syistä karvat pois ajelisikin.[/QUOTE]

No kyllä vaan tulee jos on ns. viivapillu

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25258526]Miksi et saman leikkele rintoja pois jotta näyttäisit enemmän lapselta? Viimeistään siinä vaiheessa kun imetystä ei tarvita.
Kumma, että karvoja pidetään rumina, karvattomuutta KAUNIINA. :/

AP[/QUOTE]

Voi luoja. Eipä mun alapää lapsen alapäältä silti näytä, eikä muu kroppa.
En mä ole sanonut että ne karvat rumia on (paitsi jos tosiaan tursuavat uikkareista kaikkien nähtäväksi), itse pidän enemmän karvattomasta mutta siinäpähän annatte muut karvojenne rehottaa, mua ei haittaa (ja kummastuttaa miten minun karvaton alapääni herättää sinussa noin voimakkaan tunteen :D)

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25258682]No, sanoppa kumpi näistä näyttää enemmän aikuiselta naiselta (alapäästään)? Nimenomaan pikavilkaisulla, ensireaktio.

http://www.brinaslinks.com/partners/id/gall06/fullsize/11.jpg

http://xratednaughtyblogs.com/images/splogs/hirsuite_babes_18.jpg

AP[/QUOTE]
En halua katsoa mitään epämääräisiä linkkejä, mutta sanoisin, että kannattaa katsoa vakavasti peiliin, jos täytyy värkin ulkonäöstä päätellä onko hääräämässä lapsen vain aikuisen naisen jalkojen välissä.

"Anne"
Totaalisen evvk onko kaunis vai ruma. Yhtä evvk pitääkö mies vai ei. Itse en pidä pitkistä karvoista mutta en myöskään posliinista. Joskus ajan kun saksiminen tympäisee mutta useinmiten saksin lyhyeksi. Kaikki tämä vaiva, vain itseäni miellyttääkseni.

• Tykkää
Reactions: kookosta
"vieras"
[QUOTE="vieras";25258703]En halua katsoa mitään epämääräisiä linkkejä, mutta sanoisin, että kannattaa katsoa vakavasti peiliin, jos täytyy värkin ulkonäöstä päätellä onko hääräämässä lapsen vain aikuisen naisen jalkojen välissä.[/QUOTE]
Ja jos aikuisen ja lapsen ulkonäön joka tapauksessa sekoittaa, niin on varmaan jotakin ikänäköä. Siihen saa apua optikolta.

Yhteistyössä