R
Repa86
Vieras
Nyt se on todistettu tutkimuksella, mistä olen kavereiden kanssa puhunut:
Suomi on euromaista vero-onnela pienituloiselle | Taloussanomat
Keski- ja suurituloisilta nyhdetään rahat ja ne kupataan pienituloisille. Sen huomaa kun katsoo tilinauhaansa: 40% veroja lähtee jokaisesta palkasta.
Suomi on euromaista vero-onnela pienituloiselle | Taloussanomat
Keski- ja suurituloisilta nyhdetään rahat ja ne kupataan pienituloisille. Sen huomaa kun katsoo tilinauhaansa: 40% veroja lähtee jokaisesta palkasta.