Huomenta vaan kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Yritän tässä kerätä voimia että jaksas käydä vaatehuoneen myllerrykseen. Joulusiivousta ja silleen, vaikka tiedän etten meinaa joulua viettää siel kaapissa...:D niin silti ahistaa kun sinne on kertynyt niin paljon kaikkea että tuskin mahtuu kunnolla ees kääntymään siel :ashamed:

Että semmosta..vaikka enemmän kyl houkuttais vaan löhöillä koko päivä..

Huomenta!

Mun päivä on jo pitkällä, ku oon kukkunut niin aikasin ylös.
Mä oon tavallaan jo lomalla - pitäisi kyllä tehdä vähän koulujuttua, mut silleen lunkisti ajattelin nyt kuitenkin jo ottaa. Valmistuminen jo häämöttää =)

Parin tunnin päästä bodysteppiin :heart:

• Tykkää
Reactions: Minskii
Heräsin tänään jo kuudelta! Miehen kans pötköteltiin ja luettiin pari tuntia ja just söin patonkia aamupalaks. Lapset pelaa wiillä ja ulkona on satanu lunta! Pelkäsin jo et kaikki sulaa jouluksi. Tänään vois leipoo ja imuroida ja vaikka vähän luututa mattojen välejä :D Huomennaki vapaata, ti työpäivä ja sit alkaa jouluvapaat :)

• Tykkää
Reactions: Minskii
Jooh , ... Ens viikolla 5päivää töitä, aatonaatto tavallista pidempään töissä, sitten on sentään joulu. Ja heti takasin töihin tekemään pidempää / huonompaa päivää kun tavallisesti. Huippua.

Lumista Huomenta!
Joulutorttuja aamulla paistelin ja verhot vaihdoin punasävyisiin, kohta uus satsi kaffia kera vaniljamustikkatortun :p

Onkohan kukaan maistanut Alkon glögejä??? Lahjaksi meinasin hankkia jos lie hyviä?

Huomentaaaa!
Mulla meinas mennä aamu pilalle, kun epäonnistuin kahvinkeitossa ja sain juomakelvotonta tervaa aikaiseksi, mutta onneksi löysin ukon suklaapatukkapiilon :p
Heti fiilikset parani! (vaan saapa nähä, mitkä on fiilikset, jos tuo ukko kerkee huomaamaan, että patukat on kadonneet :D)

Huomenta!
Ens viikko on pelkkää asioitten kanssa ravaamista ympäriinsä. Hyvä jos ehtii töitä tekemään siinä ohella. :O

Huomenta! Meillä sataa vettä, enää pieniä rippeitä lunta jäljellä :(

Mutta onneksi tuli eilen täydennettyä askarteluvarastoa, riittää tekemistä vaikkei ulos mentäiskään tänään :)

Meillä myös tulee vettä vaan :( Nuorin lapsista ei viihdy yhtään ulkoillen nyt ja ulos mennään nopsaan kääntymään jos hän vaan innostuu...voi mun pieni kun ei saa ulkoilmaa yhtään :(

Vettä sataa ja on todella synkkää, mut silti lähdetään kohta pitkälle lenkille koko perhe, kunhan saadaan aamiainen valmiiksi. Illemmalla leivon tytön kanssa joulutorttuja ja tyttö auttaa varmasti ruoanlaitossakin :) Luvassa myös koiran trimmausta ja pesua.

Noita en oo maistanut.

Ja aloin vielä miettiä, että en oo tainnu tota LOIMUakaan ihan "raakana" edes juoda. Siinä on aika paljon voltteja (21promillea), joten oon aina Hehkun kanssa nauttinut :xmas:

Juu ehkä pikku mukista vaan kannattaa nauttia raakana...vähän kerrallaan.
Täytyy vielä miettiä jos vaikka ihan punkkua antais pakettiin =)

Yhteistyössä