Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
EVA: muista mua sitten joskus kun seuraava rellu on ehkä mulle vaikeampi.... tää oli mun mielestä niin helppo. Opiskelin treella ja suoritin hämeenkadun appron monta kertaa, Lontoo lempikaupunki, tiedäm Power Parkista kaiken...

"seita"
[QUOTE="ruu";25248058]EVA: muista mua sitten joskus kun seuraava rellu on ehkä mulle vaikeampi.... tää oli mun mielestä niin helppo. Opiskelin treella ja suoritin hämeenkadun appron monta kertaa, Lontoo lempikaupunki, tiedäm Power Parkista kaiken...[/QUOTE]

Ruu on auttanut kyllä kaikkia enemmän kuin kukaan muu.. kiitos Ruulle, olen seurannut sinun apuja itse asiassa koko tämän rellun ajan. Eipä paljon kiitosta ole sulle tullut. KIITOS tulee tässä

"Eva"
[QUOTE="ruu";25248058]EVA: muista mua sitten joskus kun seuraava rellu on ehkä mulle vaikeampi.... tää oli mun mielestä niin helppo. Opiskelin treella ja suoritin hämeenkadun appron monta kertaa, Lontoo lempikaupunki, tiedäm Power Parkista kaiken...[/QUOTE]

juuh ilman muuta, ja KIITOS vinkeistä! :)

ja ainahan mie täällä oon auttannu muita etiäpäin myös sen jläkeen kun ensimmäiset saanu ratkottua.. :)

itse en oo tampereella ees opiskellu,housea en seuraa, lontoossa en oo käynyt,powerparkissakaan en oo käynyt, tässä relassa jokanen ruutu oli miulle vaikea,mutta aina sitä jotenkin etiäpäin vaan meneepi

aijemmissa reloissa ollut miulle helppoja ruutuja taasen,mutta näin se vaan menee jollekin helppo jollekin vaikea ja toisinpäin.

"sivusta seuraaja"
[QUOTE="seita";25248086]Ruu on auttanut kyllä kaikkia enemmän kuin kukaan muu.. kiitos Ruulle, olen seurannut sinun apuja itse asiassa koko tämän rellun ajan. Eipä paljon kiitosta ole sulle tullut. KIITOS tulee tässä[/QUOTE]

olen niin samaa mieltä

"Eva"
[QUOTE="annu";25248070]kallio
10 yläviisto sör 5 arpik 11 4 lap 5 kaiv 15 el 7 ja jatko 9, tuossa muutama mitä eva vois vinkata, kiitti :D[/QUOTE]

kallio 10 - eräs katu kalliossa,V alkuinen ,löysin itse googlen kartta haulla tuon

sör 5 -eräs matkustusmuoto ja paremminkin sen "lempinimi"

arpik 11+4 eräs englantilainen laulu jossa kukkien nimiä "vaikuttaisi perustuvan vanhempaan, "The Elfin Knight" -nimiseen skotlantilaiseen balladiin, joka on jäljitetty vuoteen 1670"

lap 5 - ks juoman raakaaine muistaakseni,sain vastakappaleella helpommin
kaiv 15 -tämä lukee kaiv wikissä ,kaiv alkuinen sana
el 7 -Suomen maantieteellisen seuran aikakauskirja
jatko 9 syömispaikka

apuja hieman

"annu"
el 7 -Suomen maantieteellisen seuran aikakauskirja tuo f alkuinen on jo, mutta se toinen

sör 5 -eräs matkustusmuoto ja paremminkin sen "lempinimi" tuokaan ei aukea metro on jo, siihen väliin

"Eva"
[QUOTE="annu";25248193]el 7 -Suomen maantieteellisen seuran aikakauskirja tuo f alkuinen on jo, mutta se toinen

sör 5 -eräs matkustusmuoto ja paremminkin sen "lempinimi" tuokaan ei aukea metro on jo, siihen väliin[/QUOTE]

el 7 "sivukirkko on historiallisesti tarkoittanut kahta eri asiaa."

sör 5 metr ja sen toisen "lempinimi"
" PiiP käsittää koko alueen Helsinginkadun ja Hämeentien risteyksessä."

no viimeiset kerjuut

levi pout ja saimo väli 16 en saa oikeeta muotoo

yliopisto hal yks ylös13

kamera collie 5

ilmiö

kasvihuone-ilmiö ylös 12 se jossa on väli viiva

saimaa alas ala vasemmalle 12
ja
....... (7) ................. (17) joka yhdistyy laivaan

joku vihjas pelleist hassisita ja muist mut olikohan tähän kohtaan

"Eva"
no viimeiset kerjuut

levi pout ja saimo väli 16 en saa oikeeta muotoo
"mitattuna kesäolympialaisten historian toiseksi menestynein PIIP"

yliopisto hal yks ylös13
"on PiiiP Nordrhein-Westfalenin osavaltiossa, Saksassa. Se sijaitsee osavaltionsa luoteisosassa."

kamera collie 5
Laita collie lempinimi googleen , 4 ylimmässä tärpissä pitäs lukea P alkuinen lempinimi (en ollut tätä muuten koskaa kuullua colliella oelvan)

ilmiö

kasvihuone-ilmiö ylös 12 se jossa on väli viiva
" PIIP on Suomen kunta, joka sijaitsee Uudenmaan maakunnassa. Kunta muodostui vuonna 1981"

saimaa alas ala vasemmalle 12
saimaa 12 : saimaa wikissä 2 ylimmäisellä rivillä sinisellä...

....... (7) ................. (17) joka yhdistyy laivaan
7 : Särkänniemen ipanaariossa sijaitseva karuselli, jossa on ympyrää kiertäviä värikkäitä merirosvolaivoja

joku vihjas pelleist hassisita ja muist mut olikohan tähän kohtaan
jos nämä avittaa eteenpäin jos ei niin laita listausta.. :)

"Eva"
[QUOTE="annu";25248411]yliopisto hal yks ylös13
mihin tuo edes tulee tuo hall yks, jos nyt ensin sen sais :D[/QUOTE]

yliopisto ruudussa : vasemmalle6 kirj (eli missä opiskellaa, ei koulu vaan l...)
siitä 10 kirjaiminen =>
" kokoaa yhteen lähekkäisten tieteenalojen laitokset. Sitä johtavan professorin työnimike on"
kun löydät tämän saat pari muutakin samalla

"Eva"
[QUOTE="annu";25248435]ja tuossa ilmiö ruudussa vasem ja oik nuo väliviivalliset, jotain ilmiöitä kenties :D

joo ei säteile nyt[/QUOTE]

Mene wikissä siihen hakutulos hakuun ja laita Ilmiö hakuun (eli listaa eri tärppejä) 3 tärpissä ylhäältäpäin tulee vasemmanpuoleinen väliviivallinen

kun jatkat hakua 3 sivulle asti siellä sivun toiseksi alimmaisena tulee se toinen väliviivallinen (se on suluissa se oikea muoto)

"Eva"
Saisko vinkkiä Kamera ruudun Kala 14+4 tai Malli ruudun Käsi 5+5+2+5+1+6 niin pääsis joskus käsiksi kahteen oikeanpuoleiseen ruutuun alhallaa :))
tuo kala liittyy toiseen ruutuun enemmän,liittyy simpsonien 2 kauteen,wikissä on listaus ks kauteen

käsi pitkä wikistä kopsittuna: "Yhtiö on käyttänyt sloganinaan lausetta PIIIIP . Lause on kansan suussa muuntunut myös muotoon..."

Yhteistyössä