Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
[QUOTE="ruu";25241649]haalari
Kuka suomen kuuluiin alppilaskija on Rovaniemeltä ?[/QUOTE]

sain sen roviksen mutta en niitä 2 yhistävää 16 kirjaimista, vinkkaatko mitä se on oikeen,koittanu kaikki sanat molempien wikistä ja ei osumaa?

myöskaan sirkka 7+8 en saa osumia vaikka mite koitan,sanoisitko siihen lisävinkin että löytäs googlella tai jotaki?

rovis on levi ruudussa..

"Eva"
Kertokaas nyt miten pääsee 1980-luvusta vas puolella olevaan ruutuun ja sitten kamerasta vas puolella olevaan ruutuun, ne olis vielä kiinni, kiitos :)
1980 luku => alas missä laitteessa saa "pika rusketusta" => sitten kun sitä ottaa hullunlailla liikaa eli se luokitellaan himoksi =>sitten mikä himo on
toiselta nimeltään => sitten useita tälläisiä himon "lajeja" ja pääsen näillä raha ruutuun

kamera:
eräs kameralaji => merkki => merkki => pari muuta laitetta => eräs "merkkaaja" ja pääset viereiseen ruutuun.

Voisiko joku vinkata näitä sanoja pääsis etiäpäin ruuduissa:

Kamera :
viiv 9

Levi :
sirk 7+8

syksy:
kier 5 (oikeelle suoraan alalaitaan)
er 10

Meksiko:
xoc 7+8
tor 5+7

Poliisi
kuo 14+8
mur 14

1980-luku:
ruskea 11
ruskea 5
ruskea 17
rot.. hänt 8
klaan 10
skot 9

Yliopisto :
al eg 12
tam 11+5
tam 7+6
lait 11+6
hall yk 13
autt... 12 (ylöspäin)

[QUOTE="Eva";25242214]1980 luku => alas missä laitteessa saa "pika rusketusta" => sitten kun sitä ottaa hullunlailla liikaa eli se luokitellaan himoksi =>sitten mikä himo on
toiselta nimeltään => sitten useita tälläisiä himon "lajeja" ja pääsen näillä raha ruutuun

kamera:
eräs kameralaji => merkki => merkki => pari muuta laitetta => eräs "merkkaaja" ja pääset viereiseen ruutuun.

Voisiko joku vinkata näitä sanoja pääsis etiäpäin ruuduissa:

Kamera :
viiv 9 onko tää se jonka avulla saa suoran viivan

Levi :
sirk 7+8

syksy:
er 10

Meksiko:
xoc 7+8
tor 5+7

Poliisi
kuo 14+8
mur 14

1980-luku:
ruskea 11
ruskea 5
ruskea 17
rot.. hänt 8
klaan 10
skot 9

Yliopisto :
al eg 12
tam 11+5
tam 7+6
lait 11+6
hall yk 13
autt... 12 (ylöspäin)[/QUOTE]

ei mullakaan oo noit muita

[QUOTE="Eva";25242966]siis pelkkä viiva on mut sen ylle tuleva 9 (eli tulo... alle ja viivan ylle tuleva 9 kirjaiminen sana joka liittyy vii..k....[/QUOTE]
siis viivotin on muuen kirjoitettu viivoitin

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Eva";25243033]Kiitos kiltti! :)

jos keksit jotain sanoja jotka esiintyy miunkin listassa voisitko huikata sopivalla vinkillä?
itse myös vinkkaan heti jos keksin[/QUOTE]
totta kai ei sulla oo lassie alas 5

[QUOTE="Eva";25243098]1980-luku:
ruskea 5 löydetty! se on väriltään vaalean kellanruskeaa...

Lassie 5 alas on myös vaatemerkki ,suomalainen[/QUOTE]
se toinen ruskea liitty se pitkä kahviin vasta sana on siis kahvi mut ei pää sano mikä ois ja r löydetty kiitos

[QUOTE="Eva";25243195]Samassa kohtaa miekin taistelen kahvien ja värien kanssa ja voin sanoa että myöskään ruskea 11 en oo saanu,et jos jollain välähtää niin vinkkiä kehiin,jookosta?[/QUOTE] laita wikiin san ruskea * perään ja voila 11 kirja siinä kui löysit 5:n

siis ruskea* kolmastulos mulla

Viimeksi muokattu:
"Eva"
1980-luku:
skot 9 löydetty!

ks kyläpahainen on pieni kaupunki lounaisessa Skotlannissa, Dumfries and Gallowayn alueella.

päivitetty lista joihin tarvisin kippeesti tärppejä sekä pieniä vinjeitä että saisi auki,esim poliisi ruudun 2 sanaa on pakko saada auki että pääsen käsiksi oikeeseen laitaan ratkomaan sanoja..

Levi :
sirkk 7+8

syksy:
er 10

Meksiko:
xoc 7+8
tor 5+7

Poliisi
kuo 14+8
mur 14

1980-luku:
ruskea 17
rot.. hänt 8
klaan 10

Yliopisto :
al eg 12
tam 11+5
tam 7+6
lait 11+6
hall yk 13
autt... 12 (ylöspäin)

"Leena"
Jaahas, taas relaation parissa. Itselläni on muut ruudut auki, paitsi vasen ylin. Sanoja olen ratkonut vasta 406/ 681 (59.6%), eli vielä ei ole aihetta juhlaan :D Olen yrittänyt tässä kytätä jos minulla olisi tarjota teille jotain apua edes, mutta yhteenkään sanaan en ole voinut auttaa *huokaus* :( Lupaan kyllä heti kertoa jos jonkun keksin, mitä te mietitte!!

Täytyy muuten vielä erikseen nyt mainita, että tosi paljon on tässä rellussa kirjoitusvirheitä! Onneksi systeemi antaa yhden kirjaimen virheet anteeksi, muuten tuosta ei tulisi kyllä yhtikäs mitään.

Tässä olisi minun ongelmakohtia:

Lontoo-ruutu:
Parth -alas 11
Davi-kood - vasemmalle alas 10

Kamera-ruutu:
Kala - 5 ja -9
Lassie -11+6

1980-ruutu:
Klaani -10
pääsanasta vasemmalle ylös -9 joka liittyy siihen tukhev...

Pelle-ruutu:
Sisko taht... 9+11, vihjeistä en saanut millään kiinni enkä ole leffaa nähnyt, joten vaikeaa on!
kiellett. hed. -15 ja -7
Syn.säkistä alaspäin -13 ja -7
Pi.pud - 11+5

Tässä nyt isoimpia ongelmia, auttakee jookosta! :)

tsirp harmaana
[QUOTE="Leena";25244223]Jaahas, taas relaation parissa. Itselläni on muut ruudut auki, paitsi vasen ylin. Sanoja olen ratkonut vasta 406/ 681 (59.6%), eli vielä ei ole aihetta juhlaan :D Olen yrittänyt tässä kytätä jos minulla olisi tarjota teille jotain apua edes, mutta yhteenkään sanaan en ole voinut auttaa *huokaus* :( Lupaan kyllä heti kertoa jos jonkun keksin, mitä te mietitte!!

Täytyy muuten vielä erikseen nyt mainita, että tosi paljon on tässä rellussa kirjoitusvirheitä! Onneksi systeemi antaa yhden kirjaimen virheet anteeksi, muuten tuosta ei tulisi kyllä yhtikäs mitään.

Tässä olisi minun ongelmakohtia:

Lontoo-ruutu:
Parth -alas 11 kalli... löyty wikist
Davi-kood - vasemmalle alas 10 mero......

Kamera-ruutu:
Kala - 5 ja -9
Lassie -11+6 hurriganes

1980-ruutu:
Klaani -10
pääsanasta vasemmalle ylös -9 joka liittyy siihen tukhev...

Pelle-ruutu:
Sisko taht... 9+11, vihjeistä en saanut millään kiinni enkä ole leffaa nähnyt, joten vaikeaa on! hels uim s
kiellett. hed. -15 ja -7 mikä uskonto mainiaan elokuvassa monest
Syn.säkistä alaspäin -13 ja -7 vapaav rikokset
Pi.pud - 11+5 kilpailu jossa oli ihmisiä jossa laulois

Tässä nyt isoimpia ongelmia, auttakee jookosta! :)[/QUOTE]

muutama

Yhteistyössä