Voi että,nyt olis tosi sulonen tyttökisu tarjolla löytöeläinhoitolassa mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kisumisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kisumisu"

Vieras
vaikka kuinka tekis mieli ottaa se sieltä niin en mä tänne yksiöön voi ottaa mitään eläimiä.tarkotus on kyl muuttaa kaksioon mut vasta tos joskus keväällä.Niin lutunen siinä kuvassa,kuulen miten se oikein anelee et "anna minulle koti".

mulla oli yksiössä n.20 neliötä kun muutettiin 2 kissan kanssa putkiremppaa karkuun ja ihan hyvin mahduttiin kun kissoille laitto kiipeilypuun ikkunan viereen niin viihty siinä

[QUOTE="vieras";25241741]mulla oli yksiössä n.20 neliötä kun muutettiin 2 kissan kanssa putkiremppaa karkuun ja ihan hyvin mahduttiin kun kissoille laitto kiipeilypuun ikkunan viereen niin viihty siinä[/QUOTE]

mutta mun ikkunasta näkyy vaan puita:( jossa joskus orava hyppelee. mulla on neliöitä 32.

On mulla kissa ennenkin ollu,kolli mut eron jälkeen se jäi exälle ja sillon me asuttiin kaksiossa.Nyt kaipais jotain elämää tänne,mulla on kaikki hiekat ja vessat ja lelut ja ruokakipotkin jo valmiina ei tarvis ostaa ku uusi kiipeilypuu.

[QUOTE="kisumisu";25241807]:hug:[/QUOTE]kiitos, kyllä itku on herkässä. Huomattiin pari päivää sitten ettei kissa näe kunnolla ja tänään alkoi kävellessä kaatuilemaan. Soitin miehelle ja lähti töistä heti jotta viedään eläinlääkärille mutta kissa nukkui kotona syliini. Lääkäri arveli että voi olla päässä kasvain, tuo näön menetys viittaisi siihen ja horjuva kävely ja usein vasta loppuvaiheessa tulee oireet:(

[QUOTE="vieras";25241776]Meidän 16 vuotias kissa nukkui ikiuneen sylissäni pari tuntia sitten:([/QUOTE]

onneksi oli rauhallinen lähtö :( minunkin 15-vuotias mummokatti poistui joku aika sitten, oli vain pakko lopettaa kun meni yhtäkkiä hirveään kuntoon.

[QUOTE="vieras";25241776]Meidän 16 vuotias kissa nukkui ikiuneen sylissäni pari tuntia sitten:([/QUOTE]

Voi harmi, jaksamisia sinne! Rakkaan eläimen menettäminen on kyllä todella raskasta. Toivottavasti jo pian muistelette hymyssä suin ihanaa kissaanne, muistoissahan se elää aina :)

kyllä se on vaikeaa sekin et mulla on oikeestaan kissa joka on elossa mutten nää sitä enää.Se on enempi ulkokissa kun saanut koko ikänsä olla ulkona vaikka kerrostalossa asuttiin mutta se sai aina vapaana juoksennella exän vanhempien pihalla ja "kesämökin" pihalla joten en olis voinut riistää sitä iloa siltä et olis joutunu sisäkissaksi.Mutta se on nyt exän vanhemmilla kai kokonaan niin ainakin sillä on hyvät oltavat.

Voi harmi, jaksamisia sinne! Rakkaan eläimen menettäminen on kyllä todella raskasta. Toivottavasti jo pian muistelette hymyssä suin ihanaa kissaanne, muistoissahan se elää aina :)
kiitos. Aikoinaan kissan pelastin yhdeltä tämän kylän asukkaalta ihan pienenä pentuna. Oli menossa isäntä lopettamaan ei-toivottuja pentuja, metsän reunasta sain isännän kiinni. Otin ne kaikki ja etsin muille uuden kodin ja tämä jäi itselle. Oli rakas perheenjäsen.

Hieno homma, että ajattelet, että onkohan yksiö liian pieni sinulle ja kissalle, mutta mikä tahansa asunto on kissalle parempi kun se pieni häkki, jossa hän tällä hetkellä asuu :)

Niinpä,voi kun vois ottaa ne kaikki sieltä.mutta tosiaan olis tarkotus muuttaa kaksioon jossain vaiheessa ens vuonna tod.näk kevään aikana kun itekään tykkää täällä yksiössä olla.

Yhteistyössä