Voiko raskauden myötä valkovuoto.. (älä avaa jos ällöttää!)

• Viestiketjun aloittaja apua tänne
  • Ensimmäinen viesti
apua tänne
...muuttaa koostumustaan ja lisääntyä?

Auttakeepas vähäsen. Ihmettelen vaan mistä johtuu kun on valkovuoto lisääntynyt ja muuttanut koostumustaan. Ollaan yritetty lasta, voisko se johtua mahd. raskaudesta?

apua tänne
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
No voi, mutta ei se mikään varma raskauden merkki ole.
juu sen ymmärrän että ei varma merkki ole. ihmettelin vain :D Ja ainahan sitä miettii, kun tulee vastaan asioita jotka on erilailla kun ennen, mahdollisia syitä ja nyt ainoa ero edelliseen on se että mahdollisesti saattaisin olla raskaana :)

apua tänne
Alkuperäinen kirjoittaja kukkavanamo:
Mulla ainakin alkoi tulla paljon oikein juoksevaa valkovuotoa. Muistaakseni se kyllä alkoi vasta plussauksen jälkeen. Ja sitä kesti sitten ihan koko raskauden...
no kun sehän tässä on, kun mulla valkovuoto on muuttunut sellaiseksi limaiseksi ja "liukkaaksi". en oikein tiedä miten sitä parhaiten kuvailisi...

Alkuperäinen kirjoittaja apua tänne;25231829:
apua, auttakaapas nyt mua!!!!!!!! voiko raskaaksi tulla jos on valkovuodot????? :) voi pliiiis vastatkaa mahollisimman pian.
Raskaaksi tulla jos on valkovuodot? :D Puhuks sää nyt menkoista vai oikeesti valkovuodosta? Meinaan valkovuoto ei vaikuta sun raskauteen millänä tavalla. Menkkojen aikaan todennäköisesti et tule, mutta sekin on mahdollista. Ootko 15 tms?

Yhteistyössä