Mitä syöt sillon jos teillä ei oo mitään syömistä?

• Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25220279:
Olihan taas ykkösluokan aloitus
No eikö sulle tuu koskaan sitä fiilistä, ettei "oo mitään syömistä" mutta jotain pitää syödä silti? Tuskin kellään nyt oikeesti koskaan on niin, etteikö olis yhtikäs mitään talossa mutta pahoitteluni jos sun kapea järjenjuoksu ymmärsi otsikon väärin ;)

[QUOTE="a p";25220303]No eikö sulle tuu koskaan sitä fiilistä, ettei "oo mitään syömistä" mutta jotain pitää syödä silti? Tuskin kellään nyt oikeesti koskaan on niin, etteikö olis yhtikäs mitään talossa mutta pahoitteluni jos sun kapea järjenjuoksu ymmärsi otsikon väärin ;)[/QUOTE]Ei tule. Olen nuorempana kokenut sen, ettei ole mitään syömistä - ihan konkreettisesti. Koen kermaperseiden "ei mitäät" hyvin kapeasti järjenjuoksullani.

No jos ei ole kertakaikkiaan MITÄÄN syömistä, niin silloinhan ei voi kauppaan menemättä syödä mitään. En mä tiedä, kun ei ole vielä tullut sellaista tilannetta, ettäkö kaapit olisivat ammottaneet tyhjyyttään. Ruoka on ensimmäisten hankintojen joukossa, aina :)

Sellaista tilannetta ei ole vielä tullut. Sensijaan tilanteita, joissa en ole mukamas syönyt mitään on aika useinkin. Nytkään en ole syönyt koko iltana mitään... ( paitsi pari piparkakkua, mutta ne olivat kovin pieinä ja ijam jorttua suojellakseni pelastin sen kohtalolta, joka olisi ollut kuiveuttuminen)

"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25220336:
Ei tule. Olen nuorempana kokenut sen, ettei ole mitään syömistä - ihan konkreettisesti. Koen kermaperseiden "ei mitäät" hyvin kapeasti järjenjuoksullani.
Voi jeesus, sulla on jääny kyllä melkoset traumat :hug: Koitahan kestää meitä kermaperseitä :D

Mulla ei nuorena välttämättä ollut oikeesti mitään ruokaa talossa. Ja tilillä saattoi olla kaks euroa viikoksi. Ostin sit yleensä makaronia ja söin sitä. Olin hyvissä väleissä yhden pubin ravintolapäällikön kanssa ja se antoi aina mennä sinne juomaan limsaa ja kahvia ilmaseksi. :D Joskus kun kehtasin valittaa että on nälkä, niin se teki jonkun panininkin.

Mut nykysin mun "ei mitään syötävää" tarkottaa sitä että teen teeleipiä tai sämpylöitä. Yleensä niiden päällekkin on laittaa jotain. Sitten syön kaakaon tai teen kera riippuen mitä löytyy. Nykysin saatan syödä myös pelkkää makaronia, mut useimmiten mulla on siihen edes ketsuppia.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25220336:
Ei tule. Olen nuorempana kokenut sen, ettei ole mitään syömistä - ihan konkreettisesti. Koen kermaperseiden "ei mitäät" hyvin kapeasti järjenjuoksullani.
Ei nää taida oikeesti tietää, mitä on olla nälissään.

Ken guru
[QUOTE="a p";25220386]:O

Uuuuaah. Näkkileipää kyllä löytys. Ja siis oikeesti kaapissa ois vaikka mitä kuten jogurttia, leipää, muroja, maitoa mutta silti just nyt tuntuu mukamas, ettei oo mitään. Nälkä ois muttei mitään tee mieli![/QUOTE]

Onko tonnikalaa? Vähän on myöhä, mutta tonnikalamunakas on myös sellainen mitä yleensä "löytyy kaapista", nopea valmistaa ja ihan hyvää suolaista.

Yhteistyössä