Rollolainen
Kun maksat laskuja joudut JOKAISEN laskun jälkeen laittamaan sen avainlukulistassa olevan numeron. Ei mitään järkeä. Taidanpa kohta vaihtaa pankkia, mene ekauhean työlääksi laskujen maksu
kyllä se oli turvallista ennenkin. AINA on niitä jotka antaa ulkopuolisille pankitunnuksiaan ym, viaka kuinka varoitettaisNii. Viis turvallisuuesta.
No jaa, mulla pääsee ehkä oma mies tilit kattoon mut niinpä vaan on senki tili samojen tunnuksien takana. En tiä muista, mut niillä rahavaroilla mitä minun tilit sisältää naputan erittäin mielelläni vaikka kymmenen avainlukua kymmenelta eri listalta, jos se lissää turvallisuutta sen suhteen, ettei niihin muut minun ja oman miehen lisäksi pääse käsiksi.kyllä se oli turvallista ennenkin. AINA on niitä jotka antaa ulkopuolisille pankitunnuksiaan ym, viaka kuinka varoitettais
No eihän pidä nordeassa jokaisen laskun jälkeen, kaikki laskut voi hyväksyä kerralla.mulla on sampon nordean ja tapiolan nettipankki ja kaikkiin pitää se tunnusluku aina antaa. että mun mielestä muutenkin ihan hyvä jutut. mitä se haittaa? on kyllä melko laiska jos ei jaksa
Avainlukua pyytää ja kyllä siellä näkyy, montako on vielä jäljellä.NO tuossa salasanan antamisessa ei kyllä ole mitään järkeä. Siis jos varmistetaan salasanalla joka maksun yhteydessä. Pöhköä!
Mutta kyllä v-tuttaa tuo uudistus, kun op:a käyttäessä ei tule ilmoitusta montako avainlukua on jäljellä. Entä jos ne loppuvat kesken käytön? Mullakin odottaa aimo pino laskuja maksamista.
Onko sampokin muuttanut käytöntöä? Ainakin ennen oli niin, että hyväksyit laskut tunnusluvulla (eli sama nelinumeroinen numero joka kerta), avainlukulistalta tarvittiin tunnusluku vain kirjautuessa eikä siitä kulunut tunnusluvut "turhaan". Mutta en ole pariin kuukauteen sammosta laskua maksanut, on voinut muuttua. Tuo on järkevämpi systeemi kuin se, että joka kertaa tarvii tunnusluvun listasta.mulla on sampon nordean ja tapiolan nettipankki ja kaikkiin pitää se tunnusluku aina antaa. että mun mielestä muutenkin ihan hyvä jutut. mitä se haittaa? on kyllä melko laiska jos ei jaksa