"ei niillä lahjoilla ole väliä/niitä ole pakko saada, tärkeintä on yhdessäolo"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei niin pyhimys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25219099:
Minusta hauskinta on lahjoa siskoja (ja saada heiltä lahjoja). Teineille en kyllä keksisi mitään, etenkin kun arvaa, että mieluiten ottaisivat rahaa. Ja itse kun muistelen, niin teininä äidin antamat lahjat oli kyllä usein se suurin huti... :ashamed:
Juuri tuota hutia pelkään minäkin, etenkin kun teinini ovat poikia. Mutta on minulle jotain jo jemmassa ja meinaan syöttää melkoisen hyvin koko perheen, huomenna viimeinen työpäivä ennen joulua ja sitten alkaa serious cooking :D

Ennen lapsia meillä oli aikuisten kesken täysin lahjattomia jouluja. Ne oli kyllä ihan parhaita! Lahjaton idea lähti siitä, että osa porukasta opiskeli ja koki ettei halua mitään vaikka antaja ajattelisikin ettei tarvitse mitään.

Oli ihanaa kun eri paikkakunnilla asuvat sisarukset kokoontuivat puolisoineen. Oli mielettömän hyvää ruokaa ja juomaa, hauskoja peleja, suklaata, villasukkia ja hyviä romskuja.

mä voin rehellisesti sanoa, että en tykkää saada lahjoja. Mulle tulee jotenkin vaivaantunu olo. Lapsille tottakai on ihana antaa lahjoja, vaikka meillä ei niitä paljon ostetakaan. Mutta kyllä ne lahjat lasten jouluun kuuluu. Itse mä nautin perheen yhdessä olosta, koska meillä on nykyään tosi harvinaista, että ollaan kaikki yhdes.

Joo kyllä mä lahjoja tykkään antaa, mut en saada, kuulun siihen kastiin porukkaa joka vaan vaivautuu lahjoista, vaikka toki kiitollinen olen, silti se on vähän sellasta pyörimistä.. :D

Ihan rehellisesti, olisin mielummin ilman lahjoja.

Mulle tärkeintä on se yhdessäolo, tekeminen ja syöminen.. :p

Minä voin ihan rehellisesti myöntää,että joulu olisi pilalla,jos en yhtään lahjaa saisi.

Mä joskus johonkin aiempaan ketjuunkin kommentoin, että mua ärsyttää, että pitäis olla niin "aikuinen", ettei sais nauttia lahjojen saamisesta.

Ja vaikka mä kuinka tykkäänkin lahjoja saada, kihisen tälläkin hetkellä jännityksestä kuvitellessani esim. veljeni ilmeen hänen avatessaan lahjamme. Eli on musta oikeesti tosi kiva myös antaa nitä lahjoja.

Yhteistyössä