auttakaa:( täällä itkee nyt äiti ja tyttö 4v! baby bornista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itketttääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itketttääää

Vieras
tyttö sai tumman baby bornin lahjaksi 1 vuotiaana ja se on aina ollut tytölle tärkein ja rakkain nukke. Nyt nukelta lähti jalka irti eikä sitä saa paikalleen. Vähän aikaa pysyy mut kun laittaa nuken istumaan se irtoaa. tyttöni on ihan murheissaan. ja huutaa ettei halua uutta kun tuon saman!
nyt minäkin tässä raskaushormoneissa itkeä pillitän. Mitä mä teen? ostanko uuden ja väitän tytölle että se on sama ja piilotan vanhan jonnekin? mut ei se silti ole sama, se tytön ensimmäinen nukke:(
mitä te tekisitte?

Koittaisin liimata jalan. Sehän ei sitten enää taipusi, mutta paikallaan pysyisi sentään.
Jos ei pysy niin ei pysy, kyllä kai nukke yhä on rakas? kerro, että sinäkin rakastaisit tyttöä vaikka häneltä lähtisi jalka..

luuletko että se eka nukke säilyy nykyään kelläään hyvänä?tai ehjänä? en oo muuten nähnyt niitä tummia nukkeja missään...

Mulla on vielä mun ensimmäinen nukke, vaikka ikää on yli 30-vuotta silläkin. Pari kertaa on paikkailtu, mutta muuten ihan ehjä. Tosin nykyään kaikki on niin huonolaatuista, että ei varmaan enää säily nuket vuosikymmeniä.

Ota tyttö syliin ja lohduta. Sano että odotetaan kun isä tulee kotiin jos hän saisi nuken korjattua (-> saatte aikaa rauhoittua).

Sitten kun olette rauhoittuneet juttelette asioista. Kaikkea ei aina vaan saa korjattua. Nuken voi silti jättää vaikka koristeeksi muistoksi, puette nätisti hyllyyn. Ja sitten käytte katsomassa kaupassa uusia nukkeja ja kirjoitatte toiveet vaikka pukille.

Pettymymyksiä tulee, yhdessä niistä selvitään :)

• Tykkää
Reactions: Vaniljainen

Yhteistyössä