Ekasta tuli 15kg,lähtivät 2kk ilman minkäänlaista vaivaa vaikka söinkin mitä tahansa..olin niin sumussa koliikkivaivojen ja valvomisen takia. Lopulta menin miinuksellekkin.
Mulla imetys toiminu kuin häkä painontiputuksessa,mulla on jotenkin kiihtyneessä tilassa toi aineenvaihdunta..
Siis mä en kestä näitä juttuja!!
aargh! mä kuulen näitä jatkuvasti ja tässä toivossa mäkin olin kun synnyttämään lähdin; "nää kilothan tippuu sit kuin itsestään, riittää että imetän vaan jatkuvasti". Ärsyynnyn suunnttomasti jos seuraavassa raskaudessa joku hiiskaiseekin, että "no sähän saat syödä mitä vaan sitten kun imetät, ja silti vaan laihdut!"
Kiloja tuli yhteensä n. 16 ja laitokselle jäi se kuusi. Loput kymmenen oli TIU KAS SA. Nyt poitsu on 1v1kk ja 1 kilo jäljellä lähtöpainoon.
Imetin 5kk ja ensimmäiset pari kuukautta (siis sen jälkeen, kun pystyin taas kävelemään normaalisti
) kävin jumpissa ainakin 5krt viikossa ja paino ei tippunut grammaakaan. Joo, söin kyllä suklaatakin päivittäin, mutta en mitään järkyttäviä määriä todellakaan. Ja muuten ihan normaalia ruokaa. Ja KOSKAAN ei ole painonpudotus ollut näin hankalaa.
Pari kuukautta sitten vedin lentoemäntädieetin, jonka ansiosta lähti 4 kiloa neljässä päivässä. Sen jälkeen aloitin karppailun ja pääsin tilanteeseen että oli 2kiloa lähtöpainoon. Mutta tiukassa oli ne kaksi kiloa, joten menetin kiinnostuksen karppaamiseen
Sen jälkeen ollaan menty normaalilla maalaisjärjellä ruokailujen suhteen, mutta herkuteltua tulee. Paino ei ole enää noussut, päinvastoin. Hitaasti mutta varmasti...
Nyt vasta voi sanoa, että alan olemaan normaalimitoissa ja painokin tuntuu lähtevän vimein "kuin itsestään". Jos vähän jumppailis nyt, niin oisin tosi hyvässä kesäkunnossa, vaan kun ei jaksa ja ehdi
terv; kiireinen töissäkäyvä äiti