Hän on miesten mielestä kaikkien aikojen seksikkäin nainen, täytyy myöntää että olen hämmästynyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mietteliäs"

Vieras
itse olen kokenut Anistonin olevan aina jotenkin "miesmäinen" vahvojen kasvojenpiirteittensä takia. Jos katson naisen kauneutta, yritän aina miettiä miltä nainen näyttää lyhyilläkin hiuksilla. Kaunis nainen on kaunis vaikka kaljuna ... Aniston lyhythiuksisena .. hui! Täytyy siis tässäkin tapauksessa sanoa että hiukset naisen tekee.

img-1288628689721.jpeg

Mun mielestä taas vahvat kasvonpiirteet on usein kauniit, makunsa kullakin. :)

En olisi kyllä itsekään arvannut Anistonia kaikkien aikojen kauneimmaksi.. Angelina Jolie ois sopinu paremmin tuohon titteliin. :D

Aniston on mun mielestä todella näyttävä nainen ja nuo kasvonpiirteet tekee sellasen ylvään vaikutelman. Mutta seksikäs,ei. Mikä mä tietysti olen naisena sanomaan mistä miehet tykkää,mutta jos multa kysytään,niin seksikkäällä naisella on pehmeät kasvonpiirteet,isot kauniit silmät ja sellanen pehmeä mutrusuu. Ekana tulee mieleen Kate Hudson tai Jessica Alba.

Seksikkyys tulee muustakin kuin vain ulkonäöstä!! Tossahan on kyse myös esim. siitä, että miehet kokee Jenniferin jotenkin saavutettavaksi, mahdolliseksi myös itselle. Joku Angelina Jolie on niin kylmä ämmä ettei moni mies kuumene kuitenkaan vaikka miten upeelta näyttäis.

[QUOTE="Vieras";25208440]Onhan se seksikäs ja kaunis.[/QUOTE]

Toki on, enhän mä sitä sanonut. Ihmettelin vain että oli voittanut koko skaban, kyseessä kuitenkin titteli "kaikkien aikojen.." joten päihitti Welchit ja Monroetkin olemuksellaan joka ei mielestäni kuitenkaan NIIIIIIN kaunis ja ihana ole. Ja olisin kuvitellut miestenkin mielivän jotain muuta kuin häntä.

Minäkään en tajua mikä hänessä niin kaunista on .. silmät liian lähellä toisiaan ja leuka kuin Ridge Forresterilla. Sama pätee myös useisiin muihin "kaunottariin" kuten Satu Tuomistoon, Karita Tuomolaan, Claudia Shifferiin, Penelope Cruziin... ja niin edelleen.

Yhteistyössä