Noloja tapahtumia pinoon?? Aloitan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taskulamppu mukana seuraavaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taskulamppu mukana seuraavaksi

Vieras
Pakko aloittaa tällainen, kun itselleni sattui perjantaina tapaus, jonka takia olen pää punaisena ja tirskahtelen hermostuneesti piiiitkän tovin, voi luoja :D

Pikkujoulutunnelmissa olimme siis mieheni kanssa, porukalla oltiin mökillä ja ei siinä mitään, ilta sujui rattoisasti ja kivaa oli, alkoholia kului myös.

Olin aika hyvässä kunnossa kun olin kuulemma tarvinnut hieman apua nukkumaan pääsemiseen. Jossain vaiheessa heräsin että nyt on pakko päästä vessaan, hoipertelin aikani ennen kuin pääsin vessaan asti.
Ihmisiä tuntui nukkuvan joka paikassa, olin kuitenkin aivan varma että tästä pedistä lähdin. Siihen vaan rojahdin ja yritin ryömiä mieheni kainaloon, taisin hipelöidä vähän muutenkin ja kuiskin jotain omiani. Yhtäkkiä tämä "mieheni" yskäisi ja tajusin että ei s*atana, olen jonkun aivan muun kuin mieheni vieressä :ashamed:

Olin sitten rojahtanut mieheni työkaverin viereen, mies on kaiken lisäksi todella ujo ja arka, eikä hänellä tiettävästi ole koskaan ollut naista. Näki minut ensimmäisen kerran sinä iltana.
Kovasti yritin seuraavana päivänä asiaa selitellä, ettei ole tapana alkaa muiden miesten vieressä kiehnäämään, mutta miesparka vaikutti niin säikähtäneeltä että en tiennyt miten päin olisin ollut. Taisin säikyttää hänet lopullisesti naisten suhteen :laugh: :ashamed:

luulin tänään kaupassa että olen yksin hyllyjen välissä ja pieraisin,voi kauhee sitä hajua ja samalla siihen tulikin parimiestä ja nainen,,,haistoivat varmasti hajun kun muuttu se nainenkin niin oudoksi:/

oon kertonut tään täällä joskus ennenkin mutta...

kerran opiskeluaikoina istuttiin auditoriossa ja lähistölläni ei istunut ketään joten ajattelin päästää varovaisesti pienen tuhnun.No siinä kävikin sitten niin että auditorion kaikuvissa seinistä päästämäni "piu"kuulosti ihan sian kiljaisulta.Porukka räjähti nauramaan.

Hmm, mistäs alottaisin.... nooo vaikka ihan perus porrastapahtumista. Kerran mentiin kaverin kans välkälle ja yleensä juoksen kyseiset portaat.. no sitten levaan siihen ja liu´un kuin liukumäestä ne alas, ei sattunu ja naurettii vaik kui paljo :D no mut onneks se oli ainut kuka näki. Ja toinen.. yllätys yllätys menin välkälle ja yllätys oli se että juoksin taas :) ( hyvät käytöstavat (y) ... ) Juoksin sitten sillee hienosti et menin siit oviaukost ja meijän luokan poika tulee siit ja täysil päi.. huhhuh.. onneks ei ollu ihastus. XD seki juoksi nii ei ollu omaa syypää kaikki.

Toinen on se että mun ihastus ja seki tykkäs must ja sit luulin ku menin koulun jälkee venaamaa bussii pysäkil nii luulin et se oli yks mun kaveri ja vilkutin sil ja sit tajusin et se oli se poika xD sit se vilkutti sillee varovasti ja katto oudosti muo. :) hyvä minä.

kerran taaskin keinuin sillee oliks se 2 vai 3lk:l kahen pulpetin välis tuolin varas ja siin sit vedin melkosen täydelliset levat :) eihän se nii paha ollu mut on elämäs kaatuillu tuhatviissataamiljoonaa kertaa :3 varmaa enemmänkin.

oon kertonut tään täällä joskus ennenkin mutta...

kerran opiskeluaikoina istuttiin auditoriossa ja lähistölläni ei istunut ketään joten ajattelin päästää varovaisesti pienen tuhnun.No siinä kävikin sitten niin että auditorion kaikuvissa seinistä päästämäni "piu"kuulosti ihan sian kiljaisulta.Porukka räjähti nauramaan.

Haaaaahhhh, mä en kestä! Voin kuvitella tilanteen :D

Yhteistyössä