Suomalaisilla musta tukka?? Mikä on tämä villitys?!! Ei ole luonnollista.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Minä en ymmärrä miksi hiusten värin pitäisi näyttää luonnolliselta, mitä väliä sillä on. Itse kalpeanaamaisena viihdyn tuhat kertaa paremmin tummanruskeassa, kuin maantienharmaassa kuontalossa. (joka on siis oma värini)

"vieras"
Kuvasta voimme päätellä että vain suomalainen mies on hetero. Islantilainen poseeraa niin hinttimäisesti, Ruotsalainen katsoo Islantilaisen mulukkua, Tanskalainen Norjalaisen sekä Norjalainen Suomalaisen. Suomalainen kattoo vittu suoraan.

[QUOTE="vieras";25203971]Kuvasta voimme päätellä että vain suomalainen mies on hetero. Islantilainen poseeraa niin hinttimäisesti, Ruotsalainen katsoo Islantilaisen mulukkua, Tanskalainen Norjalaisen sekä Norjalainen Suomalaisen. Suomalainen kattoo vittu suoraan.[/QUOTE]

:LOL:

"vieras"
[QUOTE="vieras";25203971]Kuvasta voimme päätellä että vain suomalainen mies on hetero. Islantilainen poseeraa niin hinttimäisesti, Ruotsalainen katsoo Islantilaisen mulukkua, Tanskalainen Norjalaisen sekä Norjalainen Suomalaisen. Suomalainen kattoo vittu suoraan.[/QUOTE]
Suomalainen on niin humalassa, että silmät seisoon. :LOL:

"vieras"

Hahhaaahh,repesin. totta. :D

"vieras"
Minusta taas tumma, tummanruskea (miksei nyt sitten mustakin) on väri, joka sopii liki kaikille.

Blondatut hiukset taas on karmeat!!!! Vaaleat hiukset sopivat oikeasti vain harvalle....

Kurjenkello harmaana
Mun tytöllä (15v) on mustaksi värjätyt hiukset, otsahiukset, pitkähköt sellaiset, taas ovat siniset. Sopii tytölle oikein hyvin, kaunis on! Muidenkin kuin äidin mielestä! ;) Omat hiukset vaalet, emot vaan tykkää mustista hiuksista! Kaikille ei toki sovi, mutta niinhän on monen muunkin asian kanssa! Kukin tavallaan, eiköhän se riitä, että itse on tyytyväinen peilikuvaansa! :)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
joop
Mustan tukan sopivuus riippuu niin monesta seikasta, mm. ihon kunnosta, hiuslaadusta ja hiusten kunnosta, yleisilmeestä, tyylistä, kasvojen muodosta jne. Myönnän, että sellainen roikkuva ja ohut musta tukka huonoihoisella (mahdollisestivielä vahvasti puuteroitu) ja aneemisella yleisilmeellä varustetulla ihmisellä ei ole kovin nätti. Ja sit jos siinä on vielä liskäsi viivoiksi nypityt kulmakarvat tai vaihtoehtoisesti rehottavat ja tukan väriin sopimattomat:X

Mut toisaata, monelle sopii tosi hyvin, jos on kaunis iho ja kasvojen malli, nätit kulmat ja tyyli. Ei kaikkien nyt tsrvitse olla mitään elovena-tyttöjä/poikia! On kyllä myös hyvin totta, että mustalla tukalla saa hyvin helposti white trash-tyylin öluotua...

Yhteistyössä