Suomalaisilla musta tukka?? Mikä on tämä villitys?!! Ei ole luonnollista.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Suomalaisten vaalean ihon kanssa musta tukka= jotain karmivaa. Hyvin luonnotonta. En muuten antanut lapseni 14v. värjätä hiuksiaan mustaksi, vaikka olisi halunnut. :) Ja olen ylpeä päätöksestäni.

"koo"
No, kaikki eivät pidä siitä, että ihminen on luonnollisen näköinen. Niin monta tapaa olla kaunis, makuasioita nekin. Itse en pidä luonnottomista meikkauksista ja hiustyyleistä, mutta se nyt vaan on tätä aikaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25200429]Suomalaisten vaalean ihon kanssa musta tukka= jotain karmivaa. Hyvin luonnotonta. En muuten antanut lapseni 14v. värjätä hiuksiaan mustaksi, vaikka olisi halunnut. :) Ja olen ylpeä päätöksestäni.[/QUOTE]

"vieras"
Yleistynyt mustatukkaisuus johtuu myös kotivärjäyksestä. Ostaa ruskean ja lopputulos voi olla mitä vain väliltä
tummanruskea-pikimusta.. Ja tummanruskealla värjääjillä se usein kerrostuu helposti mustaksi..

Mun miehellä on luonnostaan musta tukka ja tummahko ihonväri suomalaiseksi. Ja on siis täysin suomalainen. Itse taas puoliksi espanjalainen ja puoliksi suomalainen. Mulla musta tukka mutta ihonväri vaaleampi kuin mun miehellä vaikka en mikään kalkkilaivan kapteeni itsekään ole. Kumpikohan meistä on luonnottomampi? Suomalainen tummahko mies vai tällainen sekarotuinen vaaleahko (espanjalaisittain) nainen..=)

hmph
[QUOTE="vieras";25200429]Suomalaisten vaalean ihon kanssa musta tukka= jotain karmivaa. Hyvin luonnotonta. En muuten antanut lapseni 14v. värjätä hiuksiaan mustaksi, vaikka olisi halunnut. :) Ja olen ylpeä päätöksestäni.[/QUOTE]

Sä et varmaankaan sitten meikkaa, sheivaa tai värjäile hiuksias. Nehän on kaikki täysin luonnotonta.

No, se on sinun mielipiteesi, se. Itse puolestani tiedän ihmisiä, joilla on musta tukka - ja joille se sopii aivan valtavan hienosti! On toki myös ihmisiä, joille musta väri ei sovi, mutta en mä nyt ymmärrä, mitä luonnotonta tuossakaan värissä on sen kummemmin, kuin muissakaan ns. perusväreissä.

Yhteistyössä