Ette varmasti oo näin hyvällä mallilla joulun suhteen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meilläkin on joka nurkka puunattu viimeisen päälle, ikkunoita myöten. Suursiivous tehdään aina ennen joulua, mutta toki vielä ennen joulua muutenkin siivoillaan. Jouluverhot ja joulumatto olkkariin on vaihdettu, jouluvaloja myös laiteltu. Joululeivonnaisia on leivottu, mutta kaikkea ei voi leipoa vielä tässä vaiheessa... Joulukortit on kirjoitettu ja tällä viikolla laitetaan ne postiin ;) Kinkkua ei tarvitse mennä ostamaan, koska saadaan se miehen työpaikalta automaattisesti... Eli aika hyvällä mallilla täälläkin :p
 
"a p"
[QUOTE="vieras";25180543]Meilläkin on joka nurkka puunattu viimeisen päälle, ikkunoita myöten. Suursiivous tehdään aina ennen joulua, mutta toki vielä ennen joulua muutenkin siivoillaan. Jouluverhot ja joulumatto olkkariin on vaihdettu, jouluvaloja myös laiteltu. Joululeivonnaisia on leivottu, mutta kaikkea ei voi leipoa vielä tässä vaiheessa... Joulukortit on kirjoitettu ja tällä viikolla laitetaan ne postiin ;) Kinkkua ei tarvitse mennä ostamaan, koska saadaan se miehen työpaikalta automaattisesti... Eli aika hyvällä mallilla täälläkin :p[/QUOTE]

:)
 
"vieras"
Kaikki lahjat ostettu ja paketoitu. Kortit askarreltu. Jouluvalot ja -koristeet paikoillaan. Piparit itsetehdystä taikinasta leivottu. Pari kakkua leivottu ja pakastettu. Mutta kaapit ei ole siivottuna ja eikä nurkat hinkattuna eikä tule näin olemaankaan. Ihan normisiivouksella jouluun asti. Ainoa joulua varten tehtävä asia on saunan pesu ja se tehdään aatonaattona.
 
Mua ahdistaa jo koko tämän listan ja hössötyksen lukeminenkin. Parit lahjat pitäisi vielä hommata ja sitten perheen kanssa äitini luokse aatoksi. Sinne ei tarvitse kuin muistaa mennä paikalle. Kätevästi selviää siitäkin, ettei omaan kotiin tarvitse "laittaa joulua".
 
"pipsa"
Mä olen tilannut muutamat lahjat nettikaupoista, siinä se.
Mies menee serkkunsa kanssa ostamaan loput lahjat(joka vuotinen perinne), kuusen ja jouluruoat. Itse siivoan muutenkin joka päivä joten mitään erityistä joulupuunausta ei tarvitse tehdä. Kuusi koristellaan aaton aikoihin yhdessä ja tarvittavat leipomukset teen lähellä joulua.
Mun suurin homma on käydä synnyttämässä ja palata kotiin ennen joulua, helppoa kuin heinänteko.
 
En aio siivota sen kummemmin - enkä siivoa.
Laatikoita meillä ei syödä.
Lahjoja ei juurikaan osteta paitsi lapsille - DONE!
Eka kinkku on paistettu ja eilen vedettiin viimeiset siivut eli myös syöty jo :D
 
[QUOTE="vieras";25180300]:D
Kaikki lahjat ostettu ja paketoitu. Koko asunto käyty läpi, kaikki kaapit siivottu ja nurkat hinkattu. Kinkku ostettu ja joulun ajan leivonnaiset leivottu pakkaseen. D[/QUOTE]

Joo ei. Meillä ei oo muuta ku yks lahja ostettu ja jauhoja yms tarvittavaa pipareita ja torttuja varten sekä takan reunalla olevaan kynttilään vaihdettu jouluinen mansetti ja ikkunalle pari kynttelikköä.
Ei mitään siivouksia vielä...
 

Yhteistyössä