kauhistus
Ja jos ei niitä saa niin sitten ei ole jouluruokaa. Mä en vaan käsitä tällaisia vanhempia. Lapset saavat tosi ankean joulun.
jep jep. no entäs jos ennen joulua käykin niin, että joutuu yht äkkiä tulemaan toimeen niillä tuilla??Ja jos ei niitä saa niin sitten ei ole jouluruokaa. Mä en vaan käsitä tällaisia vanhempia. Lapset saavat tosi ankean joulun.
Näin tekisin minäkin jos tietäisin kuka tarvitsisi ruokaa.Siis mä oisin oikeesti valmis avustamaan jouluruuassa jotain perhettä jolla ois todellinen, akuutti tarve sille. Mutta siis en rahaa antais kun en vois siitä mennä takuuseen mihin menee, mutta jos tässä lähellä ois joku perhe jolla ei oo varaa jouluruokiin niin kun teen itselle niin voisin tehdä myös heillekin samalla. Laatikoita, pipareita, torttuja ja voisin ostaa pienen kinkunkin. Mistähän sais tietää oisko tälläisiä perheitä?
sä olet todella hyvä ihminenSiis mä oisin oikeesti valmis avustamaan jouluruuassa jotain perhettä jolla ois todellinen, akuutti tarve sille. Mutta siis en rahaa antais kun en vois siitä mennä takuuseen mihin menee, mutta jos tässä lähellä ois joku perhe jolla ei oo varaa jouluruokiin niin kun teen itselle niin voisin tehdä myös heillekin samalla. Laatikoita, pipareita, torttuja ja voisin ostaa pienen kinkunkin. Mistähän sais tietää oisko tälläisiä perheitä?
Mun ongelma on se, että yleensä ne itkijät esimerkiksi tupakoivat. Mun mielestä EI ole köyhä jos on varaa tupakkaan. Tupakka on sikakallista!!!Siis mä oisin oikeesti valmis avustamaan jouluruuassa jotain perhettä jolla ois todellinen, akuutti tarve sille. Mutta siis en rahaa antais kun en vois siitä mennä takuuseen mihin menee, mutta jos tässä lähellä ois joku perhe jolla ei oo varaa jouluruokiin niin kun teen itselle niin voisin tehdä myös heillekin samalla. Laatikoita, pipareita, torttuja ja voisin ostaa pienen kinkunkin. Mistähän sais tietää oisko tälläisiä perheitä?
Tuotahan sinä täällä koko ajan toitotat. Kyllä sinä olisit tarvitsevan perheen jo löytänyt jos todella olisit halunnut löytääSiis mä oisin oikeesti valmis avustamaan jouluruuassa jotain perhettä jolla ois todellinen, akuutti tarve sille. Mutta siis en rahaa antais kun en vois siitä mennä takuuseen mihin menee, mutta jos tässä lähellä ois joku perhe jolla ei oo varaa jouluruokiin niin kun teen itselle niin voisin tehdä myös heillekin samalla. Laatikoita, pipareita, torttuja ja voisin ostaa pienen kinkunkin. Mistähän sais tietää oisko tälläisiä perheitä?
Monikin vois auttaa vähävaraisia perheitä kun ostais omille pilteilleen vähän vähemmän joululahjoja. Kyllä lapset selviää joulusta vaikka kuusen alla ei oiskaan 20 pakettia oottamassa. Itse ollaan ostettu omille lapsille yhdet lahjat joiden tiedetään olevan heille erittäin toivottuja ja mieluisia. Muut rahat oon laittanu vähävaraisten perheiden lahjoihin. Ei me mitään rikkaita olla mutta sanoohan sananparsikin että hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan.tollaisia ihmisiä kun eedla sais olla enemmän.. toi on sitä oikeesta joulumieltä
hope, yhdessä & yhteisesti r.y. Siellä voivat auttaa avustamisen halussanne.Näin tekisin minäkin jos tietäisin kuka tarvitsisi ruokaa.
ja vielä on k-supermarketissa tän ja huomisen juurespussit tarjouksessa:Nythän ois halpaa tehdä esim porkkanalaatikot, porkkanaa näyttää saavan 0.8e kilo,riisipusseja 1,4e ja siihen vaan haluamaansa nestettä sekaan....