No, mitäs mieltä sitten nimistä Pinja, Tinja tai Minja?

• Viestiketjun aloittaja nimi hakusessa myös
  • Ensimmäinen viesti
SweetestPoison harmaana
meille olisi tullut minja tai pinja, mutta olivat varattuja tuttavapiirissä.. :( Tinjaan mies taas ei suostunut ja Ronjassa on R, joten tytölle tuli nimeksi sitten samantapainen Senja :heart: :)

Yksvaan
Minjallekin tulee oma nimipäivä nyt tänä vuonna 23.9. Sillon kun meidän Minsku kastettiin niitä oli vain 600 ja risat eli suosio kasvaa koko ajan.
Pinjasta en tykkää, Tinja on ihan kiva.

Yksvaan
Minjallekin tulee oma nimipäivä nyt tänä vuonna 23.9. Sillon kun meidän Minsku kastettiin niitä oli vain 600 ja risat eli suosio kasvaa koko ajan.
Pinjasta en tykkää, Tinja on ihan kiva.

Minsku -93
Itse olen Minja ja ylpeä nimestäni. Aivan Ensimmäiset nimipäivät on kahden viikon päästä 23.9 on hienoa että meidän nimi tulee "suositummaksi" :)

Itselläni myös kavereita joiden nimet on Pinja ja Tinja.

(ninjaksi itseeni sanotaan paljon)

"vieras"
Meillä yhden lapsen nimi Minja. Jotekin tykästyin tuohon nimeen aikoja sitten ja kun tuota tyttöä odotin, sanoin, että haluan sen ehdottomasti tytölle. Mies ensin vähän sanoi, että mikä se semmonen nimi on, mutta suostui nimeen ja tykkäsi siitä itsekin sitten. Kaikki oudotkin ovat just tuosta nimestä tykänneet ja sopii tytölle kuin nenä päähän. Itse oli mielissään myös , kun sai oman nimpparipäivän.

Minä pidän noista kaikista.
Minja löytyy omastakin perheestäni ja Tinja on parhaan ystävän esikoisen nimi.

Mutta makuasioitahan ne nimijutut aina ovat eli lopulta ei ole niin väliä mitä muute tykkäävät, kunhan vanhemmat ja sisarukset nimenannon aikaan kokevat että nimi sopii kantajalleen.

"Minja"
Ite tykkään omasta nimestäni. Olen 20 enkä ole tavannut omanikäisiäni Minjoja elämäni aikana kuin kaksi kappaletta. Eikä meitä kovin montaa ole ollutkaan syntymäni aikoihin, vuosina 1980-99 on VRK:n mukaan nimekseen saanut 467 naista. Aika usein omituiseen sukunimeen yhdistettynä olen nimeä tuskaillut kun on joutunut tavaamaan sitä kirjain kirjaimelta puhelimeen. "Ei, se ei ole Ninja.. eikä Minna.. eikä Miia.."

Sukuni on venäjältä ja se antaa nimelle vielä hauskan lisämerkityksen - lausuttuna se kuulostaa hieman samalta kuin "Minun nimeni on.." lauseen alku venäjän kielellä. Omalle lapselle haluan antaa jonkun merkityksen sisältävän nimen myös.

Yhteistyössä