Mitä mieltä pikkujoulupukeutumisestani?? (kaipaan apua!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden mami ja yhden vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden mami ja yhden vaimo

Vieras
-Pinkki minimekko, tämän tyylinen leikkaus ja malli, mutta matta kangas:
http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/ccollection-p1.html#product_137579

-Mustat piikkikorkoiset nahkasaapikkaat

Sitten alkaakin ongelmat...

-Mustat wetlook legginssit(pitkät!), VAI harmaat sukkahousut ruusu kuvioilla?
-Millainen pitkähihainen? Musta bolero, vai jotain muuta? Vai ilman pitkähihaista?
-Korvikset? Millaiset? Mitä muita koruja?
-Hiukset? Korkkiruuvikiharat, vai suorat? Auki vai kiinni?

En oikesti keksi ratkaisua noihin "ongelmiin" itse. :(

Ihan rennot vaan, omassa tuttavapiirissä. Ei mitään sen hienompaa. :)

siinä tapauksessa pukeutuisin niin että minulla on mukava ja itsevarma olo. ja niin että vaatetusta voisi tarpeen mukaan lisätä/vähentää....

itse laittaisin kuvailemasi mekon kanssa tod.näk. mustat, ohuehkot (n.20 den) sukkikset, mahdollisesti kuviolliset. bolero on jees. jos sulla on pitkät hiukset, kiharra ne isoille pehmeille kiharoille :)

Mun mielestä saappaat eivät ole juhlakengät. Muuten asusi kuulostaa ihan kivalta. Mä en vaan koskaan tule ymmärtämään saappaita juhla-tai bilekenkinä. Mutta tämä on vain mun makuni.

H_Panettiere_Bring_020.gif

Noi saappaat on mauttomat. Sut jalat näyttää paksuilta, vaikka oikeesti onkin hoikat. Siis miksi sä pilaat asun saappailla? Ei ole olemassa juhlavia/bile saappaita. Ne ei nyt vaan sovi. Tää on mun mielipide, mutta jos sä ite tykkäät niin go ahead.

No olen pikkuisen samoilla linjoilla tuon saapasasian kanssa. Ei se mikään maailmaa kaatava/ paha vaihtoehto ole. Oli mulla itelläkin viimeksi bileissä saappaat, koska en omista oikeen muita kenkiä. Ei ne saappaat silti juhlavat ole. Kallistun kyllä vähän sille linjalle myös, että älä laita noita saappaita jos sulla on kaapissa yhdetkin mustat avokkaat tai korkkarit. Jos muita kenkiä ei ole, niin ei nuo nyt niin hirveät ole.

Olet aikuinen nainen? Asusi on aika teinihtävä ja tulee pikkaisen sellainen hutsu vaikutelma. Jos nyt olet alle 26v niin sitten asu vielä menee. Vaikka olisit nelikymppinen, niin ei tuo nyt pahimmasta päästä ole. Jos laitat mekon päälle tyylikkään boleron tai lyhyen bleiserin, niin asusi on silloin ihan hieno?? Älä mitään trikooboleroa laita, vaan joku sellainen jämäkkää kangasta oleva tai sitten pitsinen tms?
Kengät eivät oikein sovi asuusisi. Jos laitat wetloog legginssit, niin silloin kengät menettelevät. Sukkahousujen kanssa eivät sovi. Ovat nuo saappaat paremmat kuin esim. ballerinat (huh..niitäkin näkee baarissa ja juhlissa!) mutta toki avonaiset korkokengät olisi paras. Saappaat ovat aina vähän mauton valinta.

Toivottavasti juhlasi onnistuvat :)

Todellakin alen alle 25v, joten en mitään tanttavaatteita halua pukea. ;) Mieheni ainakin piti asustani ja täällä on aika hyvin lunta jo niin en oikein viitsisi laittaa avokkaita. Saappaani ovat piikkikärkiset ja korkoiset. Hieman alta polven ulottuvat ja ihan erilaiset kuin tuossa kuvassa... Niissä on jotain niitin tapaisia ja ketjuja ja varret hieman rypytetty. Legginssit ajattelin laittaa, sillä tuskin on väliä, sitten kun ihoa ei kuitenkaan jaloista näy. Boleroita on vaikka minkä värisiä ja kaikki erilaisia. Mikähän väri sopisi? Neuleisen ajattelin valita...

?

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpBYc4D8cJrFd_J3jMz94HwcKRSdUIMySeNSMwHFRrYK8gjPLGRvDUUhvSbg

No niin, nyt löytyi vähän edes samantyyliset saappaat, mutta mun on nahkaiset.

Tuo pinkki mekko kertoo jo sen, että asusi on kaukana minun tyylistäni. Mutta suosittelen, ettet laita mitään korkkiruuvikiharoita pinkin mekon ja piikkikorkosaappaiden kanssa.

Itse aion pukea pikkujouluihin "kukonjalka"-kuvioisen tweed-kynähameen, punaisen juhlavan topin ja päälle mustan virkatun boleron. Lisäksi 20 denrierin mustat sukkahousut ja mustat nahkasaappaat. Kynnet ja huulet samalla punaisella kuin mitä toppi on.

Itsekin olen miettinyt saappaiden laittamista.

Itselläni on paksut jalat, ja en haluaisi laittaa pelkkiä avonaisia kenkiiä, sillä ne jotenkin "korostavat" jalkojen paksuutta.

Saappaat hieman kuin "peittävät" ja pitävät paremmin koossa pohkeet, tulee tunne että pohkeet vaan hölskyy kun kävelee :)
Ehkä vaikea kuvitella ns. normaalipohkeisten mitä tarkoitan..

Mutta joo, itse olen ajatellut hametta ja juurikin saappaita myös.
omat saappaani ovat:

http://www.duoboots.com/products/boots/detail/calf_fitted_boots/belice/1093/colour/4-black_suede/

ONko 26v se raja, jonka jälkeen pitää ostaa vain tylsiä vaatteita?:D

Ilmeisesti! ;)

Saappaatkans: Ihanat kengät! Laita ihmeessä. Mulla ei ole lihavat, eikä laihat jalat, mutta silti tykkään saappaista ja mielestäni ne sopii, jos paksut pohkeet. Itse olin joskus paksupohkeisempi ja kyllä ne näytti paremmalta, kun esim avokkaat ja nyt on kuitenkin jo talviaika.

Punainen väri ei sovi minulle yhtään, pinkki sensijaan sopii.
Ja toisaalta, jos mies sanoo että "WAU!", kun minulla nuo vaatteet + kengät ja itsekin tykkään, niin... ;) Ja on siinä sekin, että kun minä tiedän näyttäväni hyvältä, niin muutkin sen huomaa. :) Kauneus lähtee sisältä ja vaatteet vain korostaa sitä!

Yhteistyössä