Miksi miehen pitäisi saada päättää kuin karjamarkkinoilla ottaako vaimonsa vai uuden naisen?
Mieshän teki jo aikoja sitten päätöksensä kun jatkoi tuota flirtin pitoa töissä vai kuinka se meni ja pikkujouluissa menivät jo fyysiselle asteelle.
näinpä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi miehen pitäisi saada päättää kuin karjamarkkinoilla ottaako vaimonsa vai uuden naisen?
Mieshän teki jo aikoja sitten päätöksensä kun jatkoi tuota flirtin pitoa töissä vai kuinka se meni ja pikkujouluissa menivät jo fyysiselle asteelle.
todellakin on pettämistä ja pahempaa kuin yksittäinen pano. Tuossa on tunteet pelissä ja salailua on jatkunut jo kauan.
Minä olen rakastanut työksveriani yli vuoden, hänkin minua.
Olemme molemmat naimisissa, mutta suutelemme päivittäin, halaamme, ja työmatkoilla olemme tiiviisti toistemme seurassa.
Meillä on niin mukavaa yhdessä, nautimme toisistamme kaikin puolin, eikä kumpikaan meistä oikeastaan koe että petämme ketään, sillä tämä tuntuu niin oikealta.
Eli joo, ymmärrän miestäsi.
Hyvin pitkälti kyllä.
Ihan kaikki yksityiskohdat ei ole puolisoiden tiedossa, mutta kokonaisuus kyllä.
Uskokaa tai älkää, mutta tämä toimii meillä erittäinkin hyvin.
Kysyppä mieheltäsi mitä mieltä olisi jos sulla olisi vuoden ollut joku ihastus joka antaa vastakaikua ja jonka kanssa alkaisit pusutella jossain firman pikkujouluissa?![]()
Yksikään tohkeissaan uhoava ämmä tässä ketjussa ei todellisuudessa jättäisi miestään tuollaisen takia. Vastaavaa pikkuhölmöilyä tekevät lukemattomat naimisissa olevat naiset ihan yhtä lailla.
Yksikään tohkeissaan uhoava ämmä tässä ketjussa ei todellisuudessa jättäisi miestään tuollaisen takia. Vastaavaa pikkuhölmöilyä tekevät lukemattomat naimisissa olevat naiset ihan yhtä lailla.
On pettämistä. Ja veilä melko pahaa sellaista, koska heillä on ollut sutinaa ja VUODEN. Ei sen tarvitse olla panemista, jotta se on pettämistä. monasti henkinen suhde johonkin toiseen ihmiseen voi olla isompi ongelma, kuin fyysinen suhde.
Kysyn, koska mieheni väittää että se ei sitä ole!! Mun mielestä se siis on, mutta haluaisin tietää onko yleistäkin ohittaa tämmöinen vain olankohautuksella?!!