Onko tää pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja Mieheni on sika
  • Ensimmäinen viesti
Mieheni on sika
Meillä on kriisi menossa.

Miehellä oli ollut eilen työpaikan pikkujoulut, ja sain tänään kuulla illan tapahtumia. Mun mieheni oli viettänyt alusta saakka aikaansa jonkun naisen kanssa. Olivat olleet kaksin, tanssineet, välillä kadonneet jonnekin, suudelleetkin.
Ja kun kysyin mieheltä asiasta, itseasiassa huusin, uhkailin ja kiristin, paljastui jotain vielä kamalampaa.

Kävi ilmi, että ovat tunteneet jo yli vuoden. Ja koko sen ajan niillä on ollut jotain flirttiä. Eilen sitten olivat molemmat tunnustaneet toisilleen tunteensa, että "mä tykkään susta" ja muuta soopaa. Miehen mukaan mitään seksiä ei ole koskaan ollut, ja suudelleetkin kuulema ekaa kertaa eilen. Mutta mies on ihastunut. Ja se naikkonen puolestaan mun mieheeni.

Ja miehen mielestä tää ei oo mikään iso juttu!!! Ei jumalauta!!
Mä oon niin raivoissani, että todellakin harkitsen laukkujen pakkaamista. Jääköön tuo idiootti kotiin miettimään että mitä on tullut tehtyä!
 
Mieheni on sika
Kysyn, koska mieheni väittää että se ei sitä ole!! Mun mielestä se siis on, mutta haluaisin tietää onko yleistäkin ohittaa tämmöinen vain olankohautuksella?!!
 
no siis...
Minä olen rakastanut työksveriani yli vuoden, hänkin minua.
Olemme molemmat naimisissa, mutta suutelemme päivittäin, halaamme, ja työmatkoilla olemme tiiviisti toistemme seurassa.
Meillä on niin mukavaa yhdessä, nautimme toisistamme kaikin puolin, eikä kumpikaan meistä oikeastaan koe että petämme ketään, sillä tämä tuntuu niin oikealta.

Eli joo, ymmärrän miestäsi.
 
"vieras"
Ai että miehelle on ihan ok, että hän on ihastunut toiseen naiseen ja suutelee tämän kanssa jne. Mitä miehesi nyt oikein tuumasi teidän suhteenne jatkosta? Että jatketaan samaan malliin, ei välitetä siitä, että minä vähän käyn välillä nuoleskelemassa ihastustani?
 
"vieras"
Minä olen rakastanut työksveriani yli vuoden, hänkin minua.
Olemme molemmat naimisissa, mutta suutelemme päivittäin, halaamme, ja työmatkoilla olemme tiiviisti toistemme seurassa.
Meillä on niin mukavaa yhdessä, nautimme toisistamme kaikin puolin, eikä kumpikaan meistä oikeastaan koe että petämme ketään, sillä tämä tuntuu niin oikealta.

Eli joo, ymmärrän miestäsi.
Miksette jätä puolisoitanne? Jos olette oikeasti rakastuneita, niin eihän tuollainen työpaikalla halailu voi riittää.
 
Minä olen rakastanut työksveriani yli vuoden, hänkin minua.
Olemme molemmat naimisissa, mutta suutelemme päivittäin, halaamme, ja työmatkoilla olemme tiiviisti toistemme seurassa.
Meillä on niin mukavaa yhdessä, nautimme toisistamme kaikin puolin, eikä kumpikaan meistä oikeastaan koe että petämme ketään, sillä tämä tuntuu niin oikealta.

Eli joo, ymmärrän miestäsi.
Ja sinä: hakeudu hoitoon! Tuo on pahemman luokan pettämistä ja jos sulta on noin hukassa oikean ja väärän määritelmä, niin ei ole kyllä ihan kaikki inkkarit kanootissa. Miehesi varmaan arvostaisi toimintaasi jos saisi tietää...
 
"joku"
Kyllä tuo aika lailla pettämisestä kuulostaa, jollei teillä ole nimenomaisesti sovittu avoin suhde (eikä sekään oikein ihastukseen liittyvistä kiehnäämista sallisi, vaan ainoastaan "tunnevapaan" sekstaamisen).

Jos ihastus on kestänyt vuoden, sekä miehelläsi että sillä toisella naisella on ollut yllin kyllin aikaa miettiä oma toimintakuvioinsa tilanteisiin, joissa he kohtaisivat kahden. Suutelu ei tuossa kuulosta siltä, että se olisi tapahtunut ns. salamana kirkkaalta taivaalta.
 
"myy"
Minä ainakin lasken tuon pettämiseks. Törkeetä käytöstä! Käännä asia toisinpäin miehelles. Kysy siltä, että "oisko sulle ihan ok, jos minä ihastuisin toiseen mieheen ja alkaisin viettämään aikaa hänen kanssaan, suudeltaisiin, kosketeltaisiin, oltaisiin lähekkäin...? Mutta eihän se nyt hyvänen aika pettämistä ole kun ei olla seksiä harrastettu.."

Ja ei, ei ole yleistä ohittaa tuommoista olan kohautuksella. Ei todellakaan.
 
Mieheni on sika
Ei tuo pässi tajua oikeasti, miksi mä oon raivona. Okei, onhan meidän suhde ollut välillä vähän etäinen ja vailla leiskuavaa intohimoa, mutta ei kai sitä jatkuvaa suitsutusta kukaan jaksaisi vuodesta toiseen. Mä oon silti ajatellut että meillä on kestävä parisuhde. Eihän tää ole parisuhdetta nähnytkään, jos ukko on kerran kykenevä ihastumaan muihinkin!!
Sanoi, että ei ole tehnyt tätä aiemmin ja .. en mä tiedä. Mä oon niin raivoissani ettei edes ajatus kulje. Ja meidän suhteen jatkosta, en tosiaan tiedä. Ei tuo vissiin mitään eroa ole miettinyt, jos tapahtunut on sen mielestä ihan "no harm done". Oksetus.
 
"öö"
Minä olen rakastanut työksveriani yli vuoden, hänkin minua.
Olemme molemmat naimisissa, mutta suutelemme päivittäin, halaamme, ja työmatkoilla olemme tiiviisti toistemme seurassa.
Meillä on niin mukavaa yhdessä, nautimme toisistamme kaikin puolin, eikä kumpikaan meistä oikeastaan koe että petämme ketään, sillä tämä tuntuu niin oikealta.

Eli joo, ymmärrän miestäsi.
Kerta ette petä ketään, nii puolisonne tietää teistä?
 
"vieras"
Istuppa peilin eteen ja mieti oletko valmis hyväksymään tuon myös jatkossa, koska miehen mielestä tuo nyt ei ole mitään, niin sata varmasti se myös jatkuu ja ei jää pusutteluasteelle. Jos sieltä peili vastaa että et hyväksy niin pakkaa jomman kumman tavarat.
 
"lilla"
On pettämistä. Pieniä ihastumisia nyt on varmaan jokaisella,mutta ne menee ja tulee yhtä nopeasti. Vuosi on jo pitkä aika,ja voiko tuossa enää mistään ihanstumisesta puhua,taitaa olla jo jotain muutakin.

Itse laittaisin ukon kävelemään,en todellakaan jäisi odottelemaan,että miten mies asiassa etenee,se on varma että tuo ei tuohon enää jää.
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
"myy"
Ei tuo pässi tajua oikeasti, miksi mä oon raivona. Okei, onhan meidän suhde ollut välillä vähän etäinen ja vailla leiskuavaa intohimoa, mutta ei kai sitä jatkuvaa suitsutusta kukaan jaksaisi vuodesta toiseen. Mä oon silti ajatellut että meillä on kestävä parisuhde. Eihän tää ole parisuhdetta nähnytkään, jos ukko on kerran kykenevä ihastumaan muihinkin!!
Sanoi, että ei ole tehnyt tätä aiemmin ja .. en mä tiedä. Mä oon niin raivoissani ettei edes ajatus kulje. Ja meidän suhteen jatkosta, en tosiaan tiedä. Ei tuo vissiin mitään eroa ole miettinyt, jos tapahtunut on sen mielestä ihan "no harm done". Oksetus.
Elä ainakaan alistu tuommoseen käytökseen. Tee miehellesi asia selväksi, päättäkööt itse kumman haluaa. Sinut, vaiko sen ihastuksensa. Jos siinä on kerran kyse vain pikku-ihastuksesta, ei luulis olevan vaikeaa lopettaa sitä säätämistä sen naikkosen kanssa. Jos taas ei meinaa sitä lopettaa, ei hän sinua ansaitse.
 
no siis...
[QUOTE="öö";25158081]Kerta ette petä ketään, nii puolisonne tietää teistä?[/QUOTE]

Hyvin pitkälti kyllä.
Ihan kaikki yksityiskohdat ei ole puolisoiden tiedossa, mutta kokonaisuus kyllä.
Uskokaa tai älkää, mutta tämä toimii meillä erittäinkin hyvin.
 

Yhteistyössä