Kaupan alalla työskentelevät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Paljonko nettoatte työssänne kk? Itse olen pikkukaupassa töissä, teen paljon vkl töitä, vk 30-32 h, nettoon kk 1600-1800 €, 2 v olen työskennellyt. Koulu minkä kävin nostatti 5 v palkkani. Mielestäni ihan hyvä palkka, ei raskas työ, kivat työkaverit, kaikki puhalletaan yhteen hiileen, niin ei ole niin paljoa toisella työtä, huumori kukkii :)

[QUOTE="vieras";25150053]Aika suurelta kuulostaa sun 1800e netto, noin pienillä tunneilla.[/QUOTE]

Vkl lisät ne tekee :) Ainakin 1600 € tulee kk käteen, parhaimpina 1800 €. Marraskuussa tuli 1740 €, 3 vkl oli.

Oletko jossain siwassa tai vastaavassa pikkukaupassa joka auki suurinpiirtein aina?
Sitten voi nuo lisät vaikuttaa niin paljon.
Tosin itse purisin vaikka toisen jalkani irti ennemmin kuin olisin yksin töissä siwan kassalla.

[QUOTE="vieras";25150092]Oletko jossain siwassa tai vastaavassa pikkukaupassa joka auki suurinpiirtein aina?
Sitten voi nuo lisät vaikuttaa niin paljon.
Tosin itse purisin vaikka toisen jalkani irti ennemmin kuin olisin yksin töissä siwan kassalla.[/QUOTE]

Siwassa joo, yksin ei olla. Pomo sai supistettua tunnit niin että päivällä ollaan enemmän yksin kun illalla :) 7-23 ollaan auki. Sopii hyvin mulle iltatyö kun tykkään nukkua aamut ja reenailen aamupäivän :)

[QUOTE="Miisa";25150043]Aijaa, oon kuullu et siä on huonot lisät vkl ja iltalisät, paitsi nyt su tulee tuplana. Meillä on 4 € iltalisä 18 jälkeen, la 13 jälkeen 5,20 lisää palkkaan.[/QUOTE]

Itse oon vaateliikkees kans ja iltalisä 3,83e ja la-lisä 4.98e.