En minä vaan mies alkaa kesällä tienaamaan 5000-7000/kk.mistä löysit duunin,josta tienaat noin paljon :O ?kestääkö se päivänvaloa,voisin itekin ajatella siinä tapauksessa uutta alaa myöhemmin..
no olisihan se pitänyt arvataEn minä vaan mies alkaa kesällä tienaamaan 5000-7000/kk.
Erittäin osuva kommenttiTää on nyt provokalenterin eka luukku.
En minä vaan mies alkaa kesällä tienaamaan 5000-7000/kk.
Yrityksen investoinnit, laajentuminen yms. harvoin näkyvät ekana toimarin palkannousuna.Miehellä yritys laajenee kesällä,arvasin ettette kateelliset usko.
Tässä nyt vaan ei tarvitse lisää investoida ne jo tehty.Yrityksen investoinnit, laajentuminen yms. harvoin näkyvät ekana toimarin palkannousuna.
Mutta tokihan siellä teillä päin näin voi käydä...
ei pahalla, mutta tuskinpa täällä kukaan on sinulle kateellinen=)Miehellä yritys laajenee kesällä,arvasin ettette kateelliset usko.
Niin no te täydellisethän tienaatten 10000/kk etenkin kun molemmat käy töissä.ei pahalla, mutta tuskinpa täällä kukaan on sinulle kateellinen=)
Jassooo.. Ja ne lehmatkin lentää. No hyvähän se teille vaan on. Säkin voit nyt sitä jättää menemättä sinne kouluun.Tässä nyt vaan ei tarvitse lisää investoida ne jo tehty.
Kyllä ne on jo tehty. Niin ja menen minä silti kouluun ei se siihen vaikuta mitenkään.Jassooo.. Ja ne lehmatkin lentää. No hyvähän se teille vaan on. Säkin voit nyt sitä jättää menemättä sinne kouluun.
Ei kukaan ole täydellinen mä en usko että täällä kukaan olisi kenellekkään kateellinen ei sinulle, eikä minulle, eikä muillekkaan kirjoitusten perusteellaNiin no te täydellisethän tienaatten 10000/kk etenkin kun molemmat käy töissä.
Et sinä sinne mene kuitenkaan.Kyllä ne on jo tehty. Niin ja menen minä silti kouluun ei se siihen vaikuta mitenkään.