Kainuulaisia äitejä/isiä

[QUOTE="entinen";24214865]Oikeasti kaipaan kyllä välillä kovastikkin kainuuseen.... rakasta ja tuttua seutua ja ihmisiä. On se vaan jotenki erilaista ku täällä. Täällä on kuitenki se hyvä puoli, että kesä tulee aikasemmin. ;)

ps.mul ei oo rekattua nikkiä.. :([/QUOTE]

Niin, onhan siellä ja täällä puolensa :) Ollaan tyytyväisiä näihin valintoihin ;)

ps. äkkiäkö sä sellaisen tekaset ;)
 
[QUOTE="entinen";24214913]juur nih, olkaamme tyytyväisiä. :) Ehkä mä tekasen ku ehin... pitää näet keskittyä semmoseen. Nyt tässä samalla oon ruokaa laittanu.[/QUOTE]

Allsprite.. mä tässä töitä väkerrän samalla :)
 
ex-kainuulainen
En asu enää kainuussa, mutta olen asunut sekä Suomussalmella että Kajaanissa. Ja mökki on Puolangalla, joten tutuksi on tullut :) Nykyään asun pääkaupunkiseudulla joten ei mua enää voi kainuulaiseksi kutsua. Mutta kerroimpahan vaan :)
 
Mielenkiintoista on kuulla teidänkin, pois muuttaneiden kommentteja. Tervetulleita olette ketjuun.

Kainuusta myös, mutta jo etelään muuttanut. En tulisi kovin helpolla enää pysyvästi takaisin. Ei yksinkertaisesti riitä palvelutarjonta.
Itse en näe nykyään, internet-aikana palveluntarjontaa peikkona. Postin kautta tavara liikkuu ainakin omiin tarpeisiini. Tietty kaikkea ei voi sitäkautta hoitaa. Suurempana näen peikkona työllisyyskysymykset. Mutta eiköhän sitä aina jotakin jobia löydy.
 
Mielenkiintoista on kuulla teidänkin, pois muuttaneiden kommentteja. Tervetulleita olette ketjuun.



Itse en näe nykyään, internet-aikana palveluntarjontaa peikkona. Postin kautta tavara liikkuu ainakin omiin tarpeisiini. Tietty kaikkea ei voi sitäkautta hoitaa. Suurempana näen peikkona työllisyyskysymykset. Mutta eiköhän sitä aina jotakin jobia löydy.
Olen samaa mieltä. Netin kautta saa tilattua kaiken, mitä ei omalta kylältä tai edes lähimmästä kaupungista löydy. Käsveskat, vaatteet, kukat, elektroniikan jne. Ainoa, minkä puuttuminen harmittaa, ovat lääkäripalvelut. Onneksi meillä on vakuutukset, joten yksityisellä käyminen ei tule kalliiksi, mutta hätätapauksessa lähin lääkäri on vähän turhan kaukana.
 

Yhteistyössä