Onko 85kg nuori nainen ihan oikeasti samalla viivalla normaalipainoisten kanssa miesten silmissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ihmettelijä";25133562]Kuinka niin? Kyllähän mä nyt ymmärrän, että hoikat ovat niitä normaalipainoisia myös. Omista lähtökohdistani nyt vain normaalipainoinen on silmissäni aina hoikka. Kun vertaan itseeni.[/QUOTE]
Eikö tuo lause juuri todista sanomani.

Itse olen huomannut että ainakin baarissa ne naiset jotka ovat sen 10kg hoikempi, saavat kyllä parempia katseita ja kivoja kommentteja. Itse läskiperseeni kanssa en saa kuin mahdollisesti haukkuja, jos siis menisin etsimään miehiä...

Aaaaw, ihana! Tulostan tän ja pistän jääkaapinoveen! Just tollasta viestiä tarvinkin :)

Vaikka onkin bmi "vain" 21,5, niin kyllä tuntuu että tuosta voisi oppiakin jotain :D

Ehkä ne miehet kuitenkin lähestyy niitä silmää miellyttäviä ensin, entiedä. Ehkä sun pitää tehdä alote.
Mun sisko on varmaan vielä vähän ylipainonpuolella,mutta saa kyllä miehiä. sillä on sellainen luonne :)
mä en oo ollu lihava (muutakun raskauden jälkeen hetken, mut sillon mulla oli mies..)
mun ystäväni on ylipainoinen ja on naimisissa. mutta kyllä se baaristakin seuraa saa. ei se ehkä ole maailman kaunein nainen, mutta ei todellakaan jää kenenkään varjoonkaan. uskon, että se on myös luonteesta kiinni ja siitä häpeileekö niitä kiloja. ylipainoinen voi olla kaunis ja haluttava ja kaikkee sitäkin mitä hoikka nainen, vaan vähän löysemmässä paketissa.

muoks. sais seuraa.. ei se mun kaveri mikään munahaukka oo joka vaanii miehiä vaikka on naimisissa..

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="ihmettelijä";25133591]Juu, mutta kuin ei mulla ole ongelmaa painostani. Liikun ja voin hyvin painostani huolimatta. En tunne, että raahaan mukanani yhtään mitään, kannan itseni oikein hyvin. Moni tietysti kuvittelee, että mulla on paha ja hankala olla, mut ei mulla ole.
Tykkään itsestäni, mutta ilmeisesti se ei riitä, että joku voisi minustakin tykätä.[/QUOTE]
Minkä ikäinen olet? Kyllä ylipaino on tekijä, joka vaikuttaa vuosien kuluessa ja aiheuttaa niitä terveysriskejä. Vaikka kuinka voit nyt hyvin, voi olla että omilla elämäntavoillasi 20 vuoden kuluttua sairastat metabolista syndroomaa.

[QUOTE="ihmettelijä";25133538]No niin vähän ajattelinkin. Huvittavaa vaan ,kun kovasti hehkutetaan sitä, että pitäisi uskaltaa olla niin läski kuin on ja se on viehättävää. No eipä tuo käytännössä niin ole kuitenkaan.[/QUOTE]
No se on aina parempi, jos on tyytyväinen itseensä, jos ei pysty tai halua laihduttaa, mutta ei se silti tarkoita, etteikö painolla olisi merkitystä. Ja mitä viehättävää siinä on, että uskaltaa olla niin läski kuin on, jos on jo terveyshaittojakin siitä. Mies näkee ylipainoisessa samalla myös tulevaisuuden, koska harvan paino nyt alaspäin iän myötä luonnostaan menee.

Itse olen huomannut että ainakin baarissa ne naiset jotka ovat sen 10kg hoikempi, saavat kyllä parempia katseita ja kivoja kommentteja. Itse läskiperseeni kanssa en saa kuin mahdollisesti haukkuja, jos siis menisin etsimään miehiä...

Aaaaw, ihana! Tulostan tän ja pistän jääkaapinoveen! Just tollasta viestiä tarvinkin :)

Vaikka onkin bmi "vain" 21,5, niin kyllä tuntuu että tuosta voisi oppiakin jotain :D

oliks noi molemmat sun tekstejä? onko sun kaikki kilot perseessä jos tuolla bmi:llä oot läskiperse...? mullon sama bmi ja oon 163cm ja 57kg mietin vaan että saan ihan hirveesti kyllä kehuja, mutta jos oisin 10kg pienempi niin voi jestas sentään.. vaikka vain lievästi alipainoinen niin en MINÄ ois kyllä yhtään kaunis kroppainen silloin.

Ei se painokaan ihan kaikkea kerro. Itse olen 175cm ja 76kg eli bmi:n mukaan ylipainoinen. Harrastan kuitenkin todella paljon liikuntaa, eikä mulla mikään paikka hölsky (rinnat kylläkin, jos ei ole tukea). Ja kyllä ne miehet on ihan kiinnostuneilta vaikuttaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25133715:
Myös moni mies haluaa naisen olevan itseään pienempi. Siinävaiheessa vaatimus onkin aivan asiaton vissiin.
Pitää kato olla topakka ja jotain mistä tarttua, ettei luut kolise naia napsauttaessa!!1

[QUOTE="vieras";25133729]Pitää kato olla topakka ja jotain mistä tarttua, ettei luut kolise naia napsauttaessa!!1[/QUOTE]

Ei nainen ole mikään patja. Tyynyjä voi ostaa kaupasta.

Tää on niin taas tätä...:) Ite olen painanut 65-95 kiloa ja parhaat miehet on löytynyt kyllä reippaammin ylipainoisena. En ole kyllä koskaan baarista itselleni edes yrittänyt iskeä miestä joten siitä en osaa sanoa, miehet on varmaan sitten ihastuneet enemmän mun positiiviseen luonteeseen ja luontaiseen sosiaalisuuteen sekä herkkyyteen.

Ja 85 kiloisena (161 cm pitkänä) mä kävin vetämässä 8-10 km juoksulenkkejä, joten tosiana 85 kiloinenkin voi olla hyvin monenlainen. Kyllä sitä sellua ja fläsää voi olla kuuskytkiloisella ihan yhtä lailla ja kiloja tärkeämpää on kyllä ehdottomasti se, miten nainen itsensä kantaa, onko selkä suora, ryhti hyvä ja itsetunto kunnossa!

Olet takuulla samalla viivalla niiden normipainoisten kanssa ja peräti halutumpikin, mikäli valkkaat miehet oikein. ;) Kivoja pullukoita miehiä on suomi täynnä meinaan.. jos mies ei vaadi naiselta ulkoisesti mitään, ni miksi nainen silti saisi vaatia? Vakka kantensa valitsee.. kivempaa se on kaltaisensa kanssa muuten viettää aikaakin sitten.
Ei takuulla toinen vingu kiloista, jos itsekin on tukevampaa tekoa. :D

Ja on niitä miehiä, jotka haluaa runsaammankin naisen.. mutta sallittakoon hoikkien miesten tykätä enempi hoikista naisista, jos siltä tuntuu.

oliks noi molemmat sun tekstejä? onko sun kaikki kilot perseessä jos tuolla bmi:llä oot läskiperse...? mullon sama bmi ja oon 163cm ja 57kg mietin vaan että saan ihan hirveesti kyllä kehuja, mutta jos oisin 10kg pienempi niin voi jestas sentään.. vaikka vain lievästi alipainoinen niin en MINÄ ois kyllä yhtään kaunis kroppainen silloin.

Todellakin on, ja vähänkö se ärsyttää!! Eli tissit on aika olemattomat pikku-beet, vyötärö alle 70cm, ja perse sitte yli metrin... Ja reidet kyl kans aika mahottomat, melkein vyötärönpaksuiset.

Vähän ahistaa edes ajatella miltä epämuodostuneelta hirviöltä muitten silmissä näytän :D

No ei vaineskaan, nyt on vain se aika kun näkee itsensä ihan kamalana, ehkä viikon parin päästä osaa taas tykätä ittestään, ehkä.

Todellakin on, ja vähänkö se ärsyttää!! Eli tissit on aika olemattomat pikku-beet, vyötärö alle 70cm, ja perse sitte yli metrin... Ja reidet kyl kans aika mahottomat, melkein vyötärönpaksuiset.

Vähän ahistaa edes ajatella miltä epämuodostuneelta hirviöltä muitten silmissä näytän :D

No ei vaineskaan, nyt on vain se aika kun näkee itsensä ihan kamalana, ehkä viikon parin päästä osaa taas tykätä ittestään, ehkä.
Mun mielestä tuo on paras mahdollinen naisen malli.

No enpä tiedä. Sanottakoon, että itse olen pieni, ja olen saanut (jos nyt tätä termiä voin käyttää, kun se tuli ketjussa aiemmin esille) aina sen miehen, jonka olen halunnut. Siis satunnaisesti myös baarista, mutta myös muuten tutustuttaessa. Tosin en ole halunnut kuin seitsemää miestä elämäni aikana, ja viimeisimmän kanssa on pidetty yhtä jo lähes 10 vuotta. ;) Tuli vaan mieleen perjantaisista pikkujouluista, että no, jos vain olisi haluja ollut niin olisi sieltäkin kyllä saanut kenet vaan, varatun tai vapaan, ainakin siksi illaksi. Mutta pikkujoulut lienee eri asia. :D

Sitä vaan, että siskoni on samanpituinen mutta n. 30 kg painavampi kuin minä. Sai hänkin sinkkuaikoinaan miehiä, ei ollut montaakaan kuukautta yksin. Mutta: niitä miehiä ei löydy sielta baarien lihatiskeiltä, joissa kuitenkin pokataan naisia täysin ulkonäön tai helppouden perusteella. Ne löytyy muuta kautta. Esim. siskoni on tavannut miehensä netissä, eikä siinä minusta ole mitään erikoista. Kyse lienee nimenomaan siitä, että pitää olla itse sinut itsensä kanssa... Mitä AP sitten kai onkin.

Koskaan en tosin ole tavannut miestä, joka mieluummin ottaisi isomman kuin pienemmän naisen, jos saisi valita. Mulla siis hyvin miehinen työympäristö sekä miehiä kavereina. Mutta varmasti niitäkin on...

[QUOTE="mies";25133832]Oletteko ajatelleet, että ehkä ne miehet baarissa tulevat iskemään hieman pyöremmän, koska ajattelevat sen olevan illan varmempi nakki...[/QUOTE]

Monestikin. Moni työkaverini esim. viime perjantaina ilmoitti jo etukäteen tekevänsä juuri näin. ;)

En voi puhua kuin omasta kokemuksestani, mutta jostain syystä mä olen aina kovasti miellyttänyt miehiä. Vientiä on ollut hurjasti ja sitä on moni (hoikka) ystävänikin naureskellut. Olen 175 cm pitkä ja huomasin että vilkkusilmät loppuivat siinä vaiheessa kun paino ylittyi sadan kilon. Alle 90 kilon painoisena kiinnostus on ollut suurinta. Eikä ole sen jälkeen ollut merkitystä paljonko painan. Ja näitä vilkkusilmiä on ollut kyllä kaiken ikäisiä, kokoisia, näköisiä jne.

Äidilläni on jostain syystä ollut myös aina valtavasti miespuolisia ihailijoita ja on ollut täysin merkityksetöntä paljonko hän on painanut. Paitsi että nyt muutaman vuoden sisällä hän on laihtunut hurjasti (ennen oli reilusti ylipainoinen) ja hän on kyllä laihtumisen myötä vanhentunut hurjasti ja menettänyt viehätystään.

En voi puhua kuin omasta kokemuksestani, mutta jostain syystä mä olen aina kovasti miellyttänyt miehiä. Vientiä on ollut hurjasti ja sitä on moni (hoikka) ystävänikin naureskellut. Olen 175 cm pitkä ja huomasin että vilkkusilmät loppuivat siinä vaiheessa kun paino ylittyi sadan kilon. Alle 90 kilon painoisena kiinnostus on ollut suurinta. Eikä ole sen jälkeen ollut merkitystä paljonko painan. Ja näitä vilkkusilmiä on ollut kyllä kaiken ikäisiä, kokoisia, näköisiä jne.

Äidilläni on jostain syystä ollut myös aina valtavasti miespuolisia ihailijoita ja on ollut täysin merkityksetöntä paljonko hän on painanut. Paitsi että nyt muutaman vuoden sisällä hän on laihtunut hurjasti (ennen oli reilusti ylipainoinen) ja hän on kyllä laihtumisen myötä vanhentunut hurjasti ja menettänyt viehätystään.

Pituus mitä hyvänsä, niin 90 kg (YHDEKSÄNKYMMENTÄ) kiloinen nainen on jotain käsittämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja läskit ennen ihanat;25133909:
Pituus mitä hyvänsä, niin 90 kg (YHDEKSÄNKYMMENTÄ) kiloinen nainen on jotain käsittämätöntä.

Äiti on mua 5 cm lyhyempi ja painoi lihavimmillaan 130 kiloa. Eikä edes se ollut mitenkään käsittämätöntä :). Siis tottakai hän oli selvästi lihava, mutta ei mikään hirvitys silti.

Yhteistyössä