Muita, joiden mielestä Bugaboot ovat kamalat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yrittäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yrittäjä"

Vieras
Itselläni on Bugaboot, Cameleon malli. Mielestäni niitä kehutaan ihan liikaa, koska ovat kamalat:

-kiikkerät, koska niin kevyet
-hiekalla vaikea mennä eteenpäin
-pitäisi olla kaupunkirattaat, mutta ei niillä pääse helposti kynnysten yli (kiikkerät, pitää pitää kahdella kädellä kiinni, ettei kaadu)
-jarru ei aina toimi. Joskus on ollut vaaratilanteita, kun on kuvitellut laittaaneensa jarrun päälle, mutta se ei ole ollutkaan päällä.
-jarrua ei saa päälle/pois yhdellä kädellä, vaan aina pitää olla kaksi kättä
-kuljetustilat ihan mitättömät, ei sovi edes 3 maitotölkkiä
-nyt kun taapero 1.5v, ei rattaisiin sovi enää toppa-asun kanssa kunnolla.
-miten rattaita voi käyttää talvella, kun ei niihin mahdu lämmikettä (lampaantaljaa tai makuupussia)?

Toiset kammotukset on Stokken vaunut... Musta ne näyttää siltä, kun mammat työntelis jotain toimistotuoleja pihalla. :D Pyörät on ihan kuin toimistotuolin jalat ja sitten kepin nupissa on joku istuin. :D

Mun mielestä se vaunukoppa on kamala, mutta ratasosa ihan kivan näköinen.

Itselleni ei kävisi Bugaboot, koska olen niin pitkä ja haluan edes vähän korkeutta rattaisiin. Lisäksi olen yksinhuoltaja eikä Bugaboihin tosiaan mahdu sitä tavaraa yhtään, eli kauppareissulla olisivat aivan onnettomat. :D

Mun mielestä se vaunukoppa on kamala, mutta ratasosa ihan kivan näköinen.

Itselleni ei kävisi Bugaboot, koska olen niin pitkä ja haluan edes vähän korkeutta rattaisiin. Lisäksi olen yksinhuoltaja eikä Bugaboihin tosiaan mahdu sitä tavaraa yhtään, eli kauppareissulla olisivat aivan onnettomat. :D

Bugaboot sopii vaikka parimetriselle, siksi niita on lahes kaikilla taalla pitkien ihmisten Hollannissa :D. Aisaahan saa saataa vaikka kuinka korkeaksi.

Bugaboot sopii vaikka parimetriselle, siksi niita on lahes kaikilla taalla pitkien ihmisten Hollannissa :D. Aisaahan saa saataa vaikka kuinka korkeaksi.

Niin saa, mutta mä olen niin tarkka siitä ulkonäöstä, että niiden vaunujen pitää näyttää suht hyvältä kun työnnän niitä! :D (Joo tiedän, naurettavaa)

Ja se on mielestäni todella ruman näköistä kun se koppa/ratasosa on mun polvien korkeudella. :D

Köpiksessä taas on ihan jokaisella sellaiset 80-luvun isopyöräiset korkeat megavankkurit.

Googlaa "barnvoge", ite toisaalta tykkään tosta stailista...
6.jpg

Tiedatko miksi siella suositaan tuota mallia? Kun taas taalla naapurimaassa 90% on Bugaboota.

En osaa sanoa, mutta noissa vaunuissa näkee tosi isojakin lapsia, jotka vois jo istua kevyemmissä rattaissa.

Kai tanskalaisilla noin muutenkin on sellainen klassinen staili... Mä ostaisin tollaiset vaunut vauvalle siksi aikaa, kun se matkustaa makuuasennossa, jos ne ei olis niin kalliit, että menevät vähän hukkaan.

En osaa sanoa, mutta noissa vaunuissa näkee tosi isojakin lapsia, jotka vois jo istua kevyemmissä rattaissa.

Kai tanskalaisilla noin muutenkin on sellainen klassinen staili... Mä ostaisin tollaiset vaunut vauvalle siksi aikaa, kun se matkustaa makuuasennossa, jos ne ei olis niin kalliit, että menevät vähän hukkaan.

Luulisi etta nuo ovat kauhean hankalat liikenteessa, ainakin Amsterdamissa tulisi ongelmia noiden kanssa.

Minulla on bugaboot ja olen super-tyytyvainen.

Miten niin ei saa makuupussia? Niissahan on se oma paksu makuupussi, ei varmasti tule kylma talvellakaan.

Bugaboon oma pussukka on todella ohut. Normaalisti kaikilla Suomessa on lampaantalja tai joku karvainen peite, koska rattaat on kylmät istua pakkasella. Mulla on toisetkin vaunut ja taapero ei enäää sovi Cameleoniin, jos laitan tuon toisen topatun makuupussin rattaisiin.

Emmaljungiin painorajoitus on 15kg, Bugaboohun on 17kg. Hassua, kun Bugaboot on niin pienet.

Kun taaperolle pukee talvipuvun, on vaikea häntä mahduttaa Bugaboohun. Hän on 1.5v ja 14kg.
Jos siinä on vielä joku makuupussi, ei ole mitään mahdollisuutta mahdutttaa.

ticketin pussi on untuvatäytteinen mutta silti ei tönkkö, se varmasti sopii noihin. meillä on emmaljungan vastaavat missä on kuppimallinen istuin, paino samaa luokaa yms. mutta tavarakori on isompi, sinne tungin äsken ostoskassin ja paketin vaippoja. äsken myös työnsin ekaa kertaa isot pyörät edessä :D

Minusta ne vaan on rumat. Eikä täällä muutenkaan taitais toimia noi pienet renkaan, lunta kun tuppaa tulemaan metrikaupalla ja pyörätiet on viimeisenä auraus vuorossa.

Miten pääsette liikkumaan kaupuingilla noilla Bugabuilla? Ne pienet eturattaat jää kiinni joka kynnykseen tai asfaltissa olevaan "uomaan". Pitää aina auttaa toisella jalalla ja pitää kahdella kädellä kiinni, etteivät kaadu.

Jos yrittää päästä ovesta sisään, niin se se on koomisen näköistä.

Emmaljungassa ei ole mitään ongelmaan kaupungissa. Ovesta pääsee hyvin sisään liikkeisiin, ei tarvitse auttaa edes jalalla, koska vaunut on painavat eivätkä siis kaadu kynnyksen yli mentäessä. Jyrää vaan sisään kynnyksen yli.

Emmaljungien kanssa voi jopa juoda toisella kädellä kahvia, mutta Bugaboon kanssa pitää niitä pitää kiinni molemmmilla käsillä tai taiteilla jalan kanssa kynnysten kanssa.

[QUOTE="vieras";25132398]Minusta ne vaan on rumat. Eikä täällä muutenkaan taitais toimia noi pienet renkaan, lunta kun tuppaa tulemaan metrikaupalla ja pyörätiet on viimeisenä auraus vuorossa.[/QUOTE]

Mä taas ostin ne, koska mun mielstä ovat sirot ja tyylikkäät ja piti olla helposti käsiteltävät kaupunkioloissa.

Ikävä kyllä ovat olleet aika pettymys, enkä ymmärrä, miten voin niitä käyttää, kun taapero ei sovi sinne mun untuvamakuupussin kanssa.

Piti ihan googlata, että mitä ovat bugaboot :D.
Samma häär.
Pitää kyllä ihmetellä kuka täysjärkinen saattaa edes kuvitella että moiset hirvitykset olisivat näppärät käsitellä muualla kuin suuren jumppasalin kovalla ja tasaisella lattialla. Vaikka tuskinpa ne sielläkään vikuroimatta suoraan kulkisivat.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25132449:
Samma häär.
Pitää kyllä ihmetellä kuka täysjärkinen saattaa edes kuvitella että moiset hirvitykset olisivat näppärät käsitellä muualla kuin suuren jumppasalin kovalla ja tasaisella lattialla. Vaikka tuskinpa ne sielläkään vikuroimatta suoraan kulkisivat.

Huomasitko muuten, että noi on myös suunniteltu vuoristoon :-)
Meillä on mökki vuoristossa, joten aiotaan ihan oikeasti myös kokeilla käytännössä tuota.

Noi bugaboot taitavat olla nro 1 hittivaunut ulkomailla. Sen takia ajattelin, että olisivat hyvät kaupungissa.

tavis emmaljungat on niin iiiiiiiiiiisot. ja kankeet ja ei kaupungilla mukavat. mutta noi meidän pienillä eturenkailla varustetut on kivat, tätä en olisi uskonut sanovani ääneet. taitaa painaa saman kun bugaboot, eli 10kg. ja niitä buggigsia pitää vaan työntää, tökkää nuo emmaljungatkin jossei niitä "osaa" käyttää :D

Itsellä samat vaunut mitä ap:lla ja olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa kaikesta muusta paitsi siitä, että niiden oma pussi olisi kylmä.

Mielestäni Bugaboot sopivat yli 180 -senttisille keskikaupungilla asuville. Pitkille sen takia, että niiden liikuteltavuus paranee huomattavasti mitä pidempi aisa on. Koska aisan korkeutta ei voi itsenäisesti säätää, on aisa aivan liian lyhyt lyhyemmille ihmisille. Silloin nimittäin ei saa kunnolla vipuvoimaa nostaa niitä rattaita kynnysten yli.

Yhteistyössä