SSS: Kirkon työntekijät rekisteröivät parisuhteensa - Seurakunta järkyttyi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Ei taida luterilaisella kirkolla olla enää mitään toivoa.
Ei taida luterilaisella kirkolla olla enää mitään toivoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole parisuhteen rekisteröimistä vastaan, mutta sitä vastaan olen, että homosuhteessa elävät ihmiset toimivat kirkon työntekijöinä.
Ei tarvitse, koska en kuulu kirkkoon vaan sellaiseen seurakuntaan, jonka jäsen ei voi elää homosuhteessa, saati sitten pappi!No sitten sinun täytyy linnoittautua Sleyhyn tai Luther-säätiöön.
Ei tarvitse, koska en kuulu kirkkoon vaan sellaiseen seurakuntaan, jonka jäsen ei voi elää homosuhteessa, saati sitten pappi!
Miksi sen minulle pitäisi kuulua jos ei-uskovaiset rekisteröivät homosuhteensa? Mutta kirkon työntekijöiden pitäisi kyllä olla kristittyjä.Lievää kaksinaismoraalia...
Jos hyväksyt parisuhteen rekisteröinnin, niin hyväksyt sen, ei kai siinä voi mitään ehtoja olla.
Miksi sen minulle pitäisi kuulua jos ei-uskovaiset rekisteröivät homosuhteensa? Mutta kirkon työntekijöiden pitäisi kyllä olla kristittyjä.
Ei tarvitse, koska en kuulu kirkkoon vaan sellaiseen seurakuntaan, jonka jäsen ei voi elää homosuhteessa, saati sitten pappi!
Kohta ei ole kirkossa enää kristittyjä jäljellä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25129963:Ilmeisesti jotkut tulee eroamaan tuon takia.
Ei kiinnostaisikaan jos eivät kutsuisi itseään kristityiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Hyvänen paimen;25129984:No herranen aika, mitä sua _toisten_ seurakuntien asiat edes kiinnostaa?! Elä poterossasi "laupeine" seurakuntinesi.
Miksi sen minulle pitäisi kuulua jos ei-uskovaiset rekisteröivät homosuhteensa? Mutta kirkon työntekijöiden pitäisi kyllä olla kristittyjä.
Ei kiinnostaisikaan jos eivät kutsuisi itseään kristityiksi.
Synti on syntiä vielä tänäkin päivänä, sitä ei muuta mikään vaikka luterilaiset kaiken jo hyväksyvätkin.