Uskoisin, vaikka ihmettelisin, miksi mies menisi sen luo, koska eivät ole sillä tavalla väleissä että olisivat vuosiin olleet millään tavalla yhteyksissä. Kai mies sitten yrittäisi loukata mua sillä, mutta lähinnä mua naurattaisi, että toinen riidan jälkeen kaivaa jostain exänsä, jonka kanssa ei ole väleissä, numeron, ja selvittää, missä tämä nykyään asuu, ja ajaa sitten ties miten monta sataa kilometriä tämän luokse ihan vain suututtaaksen mut
Lähinnä tuo olisi niin naurettava, älytön ja liioiteltu reaktio mieheltä, että ajattelisin että mun täytyy olla aika melkoisen tärkeä ihminen miehelle, kun viitsii mun takia vaivautua tuohon kaikkeen. Mutta olisi se silti loukkaavaa, ex yritti vinkua miestä takaisin vielä senkin jälkeen kun mies alkoi seurustella minun kanssani, vaikka mies oli lopettanut suhteen jo kauan ennen sitä.
Jos ex olisi vielä jotenkin meidän elämässä niin että asuisi vaikka samassa kaupungissa ja sitä näkisi jossakin silloin tällöin, en varmaankaan ottaisi asiaa ollenkaan huumorilla ja suuttuisin älyttömästi, olipa siellä tapahtunut mitään tai ei. Kuten joku sanoi, sinne meneminen ylittäisi rajan.