Uskoisitteko jos poikaystävänne sanoisi olleensa exän luona vain nukkumassa yön?

  • Viestiketjun aloittaja pohdintoja
  • Ensimmäinen viesti
Uskoisin, mutta kysyisin että mitä hemmettiä se Ruotsiin lähti. :D
Se ei kyllä ikinä ole lähteny tuolla tavalla enkä usko että lähteekään, olisin todella vihanen, luulisin että on sattunu jotain eikä mulla ole enää aviomiestä, kuollu auton alle tms, koska muuten en uskoisi että mies on vaan sulkenut puhelimen eikä halua jutella vuorokauteen, haluisi antaa mun luulla joutuneen onnettomuuteen tai muuten hakisi huomiota kuin pikkukakara...
En hyväksyisi tuollasta käytöstä jossa toinen itkee huolissaan kotona ja toinen voi olla noin itsekäs ****. :(

Eli suomeksi, mun mielestä tuossa pahinta ei edes ole se että meni exälleen yöksi...uskoisin kyllä ettei mitään ole tapahtunut, vaikken ehkä asiasta pitäisikään...
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Riippuu ihmisistä, mutta voisin uskoa. Itse esim. voisin majoittaa itkuisena kylään tulevan exän lattialle yöksi (koska koen sen edelleen läheiseksi) mutta en alkaisi panohommiin jos tietäisin sen seurustelevan. Uskon, että sama toimisi toisinpäin.
 
"vieras"
jos ajattelen nykyistä ukkoani - mahdoton tilanne.

Mutta vaikka edellinen poikaystävä, siltä olisi moinen selitys varmaan tullutkin. JA MIKSIKÖHÄN SE ON EX!?! No just SIKS!


Parisuhde on ennen kaikkea toisen kunnioittamista. Riidan päätteksi karkaaminen ja entisen eukon bylsiminen (tai edes punkkamiinen sen luukussa) ei ole tyttöystävän kunnioittamista.
Jos tämä poikaystävä, ap, sinua todella koko sydämestään rakastaisi, hän ei olisi noin tehnyt.
Parasta oman loppuelämäsi kannalta on etsiä uusi ukko... Saatat jopa löytää todellisen rakkauden!
 
Ei riidasta lähdetä kuin korkeintaan kiertämään kortteli muutaman kerran ympäri tai partsille jäähtymään. Ei lähdetä kaverille, ei pubiin, ei exälle yökylään, ei mihinkään ennen kuin riita on sovittu.
Vetäisin koko hernepellon pyllyyn asti jos häipyis noin.

Että en oikein voi sanoa uskoisinko että mitään ei tapahtunut, koska mun mielestäni luottamus rikottaisi jo lähtiessä ja siinä olis sen jatkoriidan aihe.
 
Uskoisin mutten hyväksyisi. Miehelläni on lukuisia (sekä mies- että naispuolisia) kavereita joiden luokse voi mennä koska vaan eikä ole väleissä eksänsä kanssa (sen pitkäaikaisimman), muiden entisten säätöjen ja hoitojeen kanssa on puheväleissä mutta ei siinä määrin ystävä, että voisin edes kuvitella että haluaisi ongelmistaan kenellekään heistä avautua. Yksi eksä on, jossa voisi mun puolesta yöpyä mutta tämä nainen on minun hyvä ystäväni enemmän kuin mieheni eksä.
 
Anatolia on aivan oikeassa. Menisitkö itse exän luo jos olisitte riidelleet??? koko yöks?
En en mä uskois poikkiksen selitystä nyt... sori vaan. Ja syyttely vielä... ei.
Ja mä mitä todennäköisimmin itse menisin eksäni luo yöksi jos olisi riidelty. Ja itseasiassa olisi kolme eri osoitetta mihin mennä. Kaikki eksiä ja kaikki erittäin rakkaita ystäviä. Mutta nykyinen mieheni tietää tämän kyllä ja jos mä en vastaisi puhelimeen, se soittaisi varmaan ekana M:lle, sitten J:lle ja sitten vasta naispuoleiset kaverini läpi...
 
diipadii
Näin meillekin tuossa alkuvuodesta kävi.. paitsi et me ei tapeltu.. mä lähdin kaupungista, ja mies meni exänsä kans juomaan, (tai oikeestaan ex-panonsa) ja eksyi niille yöksi. Eka valehdeltin et nukuttiin sohvalla, ja sit myönnettiin et nukuttiin vierekkäin mut "mitään ei tapahtunu" ..en tie sit. ei tuo oo mikään pettäjän luonne, mut kuka olis? ei erottu, mut en kyllä uskokaan.. päätettiin yrittää viel, mut jos jotain tännekään päin sattuu vielä, nii se on "moro! ja kamat kasaan." ukko on vähän niinkun koeajalla.. luottamus on vähän mitä on tällä hetkellä.. eikä ihmekään :(
 
katatsu
Vaikea tilanne. Aikoinaan (suhteemme alussa) mies oli vielä aika kiinni exässään, eivät olleet sopineet eroaan kunnolla jne, joten mun selän takana tehtiin vaikka mitä. Joten en kyllä tykkäis jos mies menis tämän exän luo yökylään. Ja varmasti hälytyskellot sois jos vielä panttais sitä tietoa multa. Muuten mulle on just sama miehen exät, ovat ihmisiä siinä missä muutkin, mutta tämä kyseinen ex on sellanen punanen vaate mulle että huh huh - naamatusten esitetään niin kaveria ja sitte kuiteski pidetään narrina...
 
en ikinä
En todellakaan ikinä uskois, mutta tilanne on kerrassaan niin mahdoton, ettei se vaan olisi edes mahdollista. Ukko ei suostunu oikeen menee sinne paikkakunnalle missä exäsä asu. Kahdesti meil oli asioita siellä..
 
"ööö"
Jos menis eksälleen, ni olis aika pajon selittämistä, sen eksä nimittäin ei voi sietää mua joten aivan varmasti olis pillua tyrkyllä, mitään sytä ei olis mennä eksälleen lähettyvillä asuu sen verran kavereita joiden luoksi vois mennä. Kyse ei ole mistään uskomisesta vaan siitä, mikä ihmeen syy on eksälleen ravata.
 

Yhteistyössä