Mitä tekisit jos miehesi tekisi sulle näin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="a p";25120666]Sanoin miehelle et ei tarvi kun tajusin että miettii vielä niitä juttuja. Mutta se että ois tuo voinu jotain muuta tehdä kuin alkaa videota kattoon.[/QUOTE]

Ja olis jäänyt ilman tissihierontaa, kurkkaa kuule peiliin tyhjänseisottaja!
 
Kepsis
Miehiä vartenko ne kynttilät on? Itse olen aina sytyttänyt kynttilät ihan vain siksi, koska itse pidän kynttilänvalosta.
miksi tämä kuvio sitten toistuu aina kun joku nainen tällä palstalla kertoo kuinka on yrittänyt vietellä miehen, kynttilät mainitaan aina osana tätä rituaalia, turhaahan se on jos halutaan mainostaa vaan omaa virittäytymistään eikä miehen, koska siitähän ollaan valittamassa, miksi mies teki näin ja noin vaikka minä tein näin.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";25120643]No käsitin että sinä tisseillä hieroit kun mies kattoi ohjelmaa ja sen jälkeen kävi juomassa ja vessassa ja sen jälkeen olit vetänyt meloonit neukkuun ja mies jäi ilman.[/QUOTE]

Joo mut ei tuo kyllä siinä ennen vessaan lähtöä mitenkään ilmassu et pitäs sitä odotella. Tai et ois viereen tulossa senkään jälkeen.
 
fgh
[QUOTE="a p";25120650]Mulle ois riittäny et mies ois tullu viereen ja oltais vaikka vaan puhuttu ja oltu jos ei muuta. Mutta se että mies jätti mut kokonaan huomiotta sai mulla taas kaiken lukkoon, enkä osannu/osaa vieläkään enää nauttia mistään mitä mies mulle tekee.[/QUOTE]

Niin, toki sitä olisi voinut vaikka antaa pusun miehelle ja kysyä haluaako se puhua niistä asioista mitä pyörii mielessä.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";25120650]Mulle ois riittäny et mies ois tullu viereen ja oltais vaikka vaan puhuttu ja oltu jos ei muuta. Mutta se että mies jätti mut kokonaan huomiotta sai mulla taas kaiken lukkoon, enkä osannu/osaa vieläkään enää nauttia mistään mitä mies mulle tekee.[/QUOTE]

Nyt katse myös omaan itseen.
Kenenkään ei tarvitse paritella, jos ei halua.
Miehelläsi oli ehkä rankka ilta ja paljon ajateltavaa ja halusi hetken rentoutua telkkarin ääressä eli siis haluasi vain vähän katsella kotona rauhassa jotain videota. Ei aina jaksa edes sitä vaimoa huomioida, jos on jo muutenkin väsynyt ja ehkä jopa joutunut kuuntelemaan kaverin murheita.

Pakkien saaminen ei ole kivaa ikinä, tietenkään. Ja miehesi ei nyt ollut ymmärtänyt tarvettasi läheisyyteen. Teidän täytyy puhua selvemmin, esim. kertoa, että kaipaisit läheisyyttä ja halauksia ja mahdollisesti jotain muutakin. Miehet eivät myöskään aina tajua, että torjunta voi olla puolisolle tosi kipeä juttu, jos puoliso ei yleensä tee aloitteita.

Mutta tämä teidän episodi on todella tavallinen juttu eikä siitä tarvi sen suuremmin suuttua. Puhutte asian halki ja kerrot, että se loukkasi. Anteeksipyyntö ja anteeksianto ja se siitä. Kasva aikuiseksi ja kasva myös parisuhteesi kokoiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
"vieras"
[QUOTE="a p";25120678]Joo mut ei tuo kyllä siinä ennen vessaan lähtöä mitenkään ilmassu et pitäs sitä odotella. Tai et ois viereen tulossa senkään jälkeen.[/QUOTE]

Ai, sä et olisi pihdannut jos mies olisi ymmärtänyt ääneen sanoa että tarvii käydä kusella ja juomas, ruvetaan sitten hommiin!
 
fgh
miksi tämä kuvio sitten toistuu aina kun joku nainen tällä palstalla kertoo kuinka on yrittänyt vietellä miehen, kynttilät mainitaan aina osana tätä rituaalia, turhaahan se on jos halutaan mainostaa vaan omaa virittäytymistään eikä miehen, koska siitähän ollaan valittamassa, miksi mies teki näin ja noin vaikka minä tein näin.
No sitä en tiedä kuinka paljon tällä palstalla mitäkin mainitaan. Vain satunnaisesti joskus jotain tulen lueskelemaan. Toki voi olla, että monet niitä kynttilöitä sitten miesten takia sytyttelee, siitä en tiedä. Kunhan vain ilmoitin, että ei nyt ehkä ihan kaikki ajattele/toimi niin. Vaikka yleistäminen onkin toisinaan kivaa.
 
fgh
[QUOTE="a p";25120712]Tein näin. Siis halasin ja pyysin viereen. Ja sanoin monesti et antais sen koneen olla ja tulis viereen ilman taka ajatuksia.[/QUOTE]

Minä taas luin tekstin niin, että aktiivisesti yritit kuitenkin viereen pyytelemällä jne. Siis sellaisen tunnelman teksti mielestäni loi.
Itse tarkoitin oikeasti sitä, että aktiivinen yrittäminen olisi loppunut siihen hetkeen. Jos sen jälkeen olisi jotain tapahtunut, se olisi mennyt omalla painollaan.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";25120712]Tein näin. Siis halasin ja pyysin viereen. Ja sanoin monesti et antais sen koneen olla ja tulis viereen ilman taka ajatuksia.[/QUOTE]

Kirjoitin tuon 14:37 viestin ja jatkaisin vielä, että jokainen tarvitsee sitä "omaa aikaa" siis nyt tarkoitan yksin olemista. Ehkä miehelläsi oli tällainen hetki (tv päälle ja aivoja tyhjentävä tuijotus). Ei aina jaksa olla toisen kanssa.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25120752]Kirjoitin tuon 14:37 viestin ja jatkaisin vielä, että jokainen tarvitsee sitä "omaa aikaa" siis nyt tarkoitan yksin olemista. Ehkä miehelläsi oli tällainen hetki (tv päälle ja aivoja tyhjentävä tuijotus). Ei aina jaksa olla toisen kanssa.[/QUOTE]

[video=youtube;0BxckAMaTDc]http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc[/video]

kohta 3min 22 sec
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"a p"
[QUOTE="vieras";25120692]Nyt katse myös omaan itseen.
Kenenkään ei tarvitse paritella, jos ei halua.
Miehelläsi oli ehkä rankka ilta ja paljon ajateltavaa ja halusi hetken rentoutua telkkarin ääressä eli siis haluasi vain vähän katsella kotona rauhassa jotain videota. Ei aina jaksa edes sitä vaimoa huomioida, jos on jo muutenkin väsynyt ja ehkä jopa joutunut kuuntelemaan kaverin murheita.

Pakkien saaminen ei ole kivaa ikinä, tietenkään. Ja miehesi ei nyt ollut ymmärtänyt tarvettasi läheisyyteen. Teidän täytyy puhua selvemmin, esim. kertoa, että kaipaisit läheisyyttä ja halauksia ja mahdollisesti jotain muutakin. Miehet eivät myöskään aina tajua, että torjunta voi olla puolisolle tosi kipeä juttu, jos puoliso ei yleensä tee aloitteita.

Mutta tämä teidän episodi on todella tavallinen juttu eikä siitä tarvi sen suuremmin suuttua. Puhutte asian halki ja kerrot, että se loukkasi. Anteeksipyyntö ja anteeksianto ja se siitä. Kasva aikuiseksi ja kasva myös parisuhteesi kokoiseksi.[/QUOTE]

Ironista tässä on se että mies valittaa jatkuvasti että en tee alotteita. Ja kuitenkin se olen minä joka tekee pieniä ylläreitä ym kivaa kun sille päälle satun. Miehen omat aloitteen teot on tyyliä että kun housut on pois niin se on sen merkki että jotain pitäs tapahtua.

Pitkään meni niin että tein kaiken vaan mekaanisesti nauttimatta ite. Nyt sitte oli jo vähän aikaa et saatiin asiat kuntoon ja nyt taas tuntuu että itellä kaikki jotenkin lukossa enkä vaan osaa rentoutua ja antaa mennä.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";25120752]Kirjoitin tuon 14:37 viestin ja jatkaisin vielä, että jokainen tarvitsee sitä "omaa aikaa" siis nyt tarkoitan yksin olemista. Ehkä miehelläsi oli tällainen hetki (tv päälle ja aivoja tyhjentävä tuijotus). Ei aina jaksa olla toisen kanssa.[/QUOTE]

joo ei jaksa. En vaan voi näille omille tunteillekaan mitään vaikka kuin järjellä tajuaakin.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";25120766]Ironista tässä on se että mies valittaa jatkuvasti että en tee alotteita. Ja kuitenkin se olen minä joka tekee pieniä ylläreitä ym kivaa kun sille päälle satun. Miehen omat aloitteen teot on tyyliä että kun housut on pois niin se on sen merkki että jotain pitäs tapahtua.

Pitkään meni niin että tein kaiken vaan mekaanisesti nauttimatta ite. Nyt sitte oli jo vähän aikaa et saatiin asiat kuntoon ja nyt taas tuntuu että itellä kaikki jotenkin lukossa enkä vaan osaa rentoutua ja antaa mennä.[/QUOTE]

Tässä on varmaan sitten jotain teidän taustaa takana, joka pitäisi tietää, kun tämä sun kertoma tilanne ei ole mitenkään kovin "kamala". Siis että pitäisi otsikoida "miehesi tekisi sulle näin". Ja teki mitä? Ei ollut "sillä tuulella" eikä hellyystuulellakaan.

Sopikaa keskenänne asia. Ja kasva siis aikuiseksi naiseksi, joka kestää seksiasioissa pakit toiseltakin. Ilmeisesti seksuaalisuus ja naiseus on sinulle vielä jotenkin vierasta tai hämärtynyttä.
 
pops
ymmärrän sua ap ;) kyllä tuommosesta tulee hetkellisesti vähä inha herkkis olo.mäkin oon ollu se joka vähemmän tekee alotteita ja sit kun onkin uskaltanu panostaa,on saattanu tulla pakit.niin vaan voi käydä että halut ei kohtaa samaan aikaan.

toisaalta kun sitten mietin miten usein miehen vinkeistä en itse ole ottanut kiinni,niin on nekin siitä kuulemma tuntunu pahalta.juttelu siis auttaa jos tilanne on niin vakava että siitä täytyy puhua.en tiedä sitten onko tuo sinulle,vai pystyisitkö vain keräämään itsesi seuraavaa hyökkäystä varten.. ;)

suoraan puhuminen auttaa,ellei toisen olemuksesta näe helposti mitä tahtoo. vaikka suoraan puhuminen viekin usein tilanteista mun mielestä sen romanttisen taianomasen tunnelman.musta on tylsä sanoa "haluan seksiä".
mutta on superihanaa jos mies yllättäen esim.sängyssä alkaakin hiplailemaan ja siitä kehittyy mukava tilanne :p ryhdistäydy ja unohda tuo,pakkeja voi tulla lisääkin,ei kannata silti vetäytyä kuoreen tai ajatella ettei mies halua sua.
 
5-kymppisenä
Voi herra jee kuin hankalaa voi olla... teil nuorilla ;) Nyt viiskymppisenä mä kun ajattelen että tänään seksiä niin en tasan sytyttele kynttilöitä ja pukeudu hörhöihin... enkä tod vaihda tuon syyn vuoksi lakanoita (lakananvaihtopäivä on lakananvaihtopäivä ihan muuten vaan). Ilmoitan miehelle, että mennääns paneen. Ni sitte mennään paneen.
 
"höh"
Voi kun teiniasenteella elävät alkaa leikkiä aikuisten elämää niin sitten niitä herneitä alkaa tulla lakanan alle.

Ei mieskään ole panokone, jota kaikissa elämäntilanteissa panettaa.
 
5-kymmpisenä
[QUOTE="höh";25121902]Voi kun teiniasenteella elävät alkaa leikkiä aikuisten elämää niin sitten niitä herneitä alkaa tulla lakanan alle.

Ei mieskään ole panokone, jota kaikissa elämäntilanteissa panettaa.[/QUOTE]

Totta. Arvailut on paras jättää parisuhteessa siksensä, niin seksin haluamiset kuin haluamattomuudet, ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Roskaromantiikan kynttilät ja ruusunlehdet eivät nekään kuulu välttämättä oikeaan elämään. Estetiikka on eri kuin romantiikka joka on eri kuin erotiikka.
 
pops
Alkuperäinen kirjoittaja 5-kymmpisenä;25121930:
Totta. Arvailut on paras jättää parisuhteessa siksensä, niin seksin haluamiset kuin haluamattomuudet, ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Roskaromantiikan kynttilät ja ruusunlehdet eivät nekään kuulu välttämättä oikeaan elämään. Estetiikka on eri kuin romantiikka joka on eri kuin erotiikka.
on mustakin välillä ihan mukavaa sanoo suoraan että nyt tekis kyllä mieli sua/oi vitsi kun panettaa,mutta sillon on usein tiedossa kiihkee pano,ei rakastelu. lopulta se on tylsää jos aina niin.välillä on ihanaa et se tapahtuu spontaanisti ja huomaa että mies haluaa mua. mutta siis ap:lle sanon vaan että itsevarmuutta täytyy kasvattaa että tuommosista pääsee yli.ymmärrän koska oon tuon vaiheen itekin joskus käyny läpi ja muuttanu näkökulmaani ;)
 

Yhteistyössä