Mitä tekisit jos miehesi tekisi sulle näin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eilen mies lähti kaverilleen ja päätin yllättää miehen.
Vaihdoin lakanat sänkyyn, laitoin (paljon) kynttilöitä palamaan ja itelle päälle seksikkäimmän yöpaidan minkä omistan.
Makoilin sit sängyllä kattomassa netistä videoita (ei kuitenkaan aiheeseen liittyviä, ois vissiin pitäny) kun mies tuli.

Miehen eka kommentti oli et oho säähän oot laittanu täällä. Sit istahti viereen ja kysy mitä katon. Sanoin vaan et sammuta se ja tuu tänne viereen. Sammutti sen mikä mulla kesken ja alkaa selaamaan et löytyykö sieltä mitään muuta. Sanoin pariin kertaan et anna se kone olla ja tuu tänne viereen.

Mies vaan sanoo että ei nyt vielä et kun kaverin kanssa puhunu (aika vakaviakin) juttuja mitkä vielä pyörii mielessä. ite siihen et tuu nyt kuitenki tänne viereen et ollaan ja jutellaan vaan.
Vaan ei yks laittaa päälle ohjelman mistä tietää että en edes tykkää ja alkaa kattoa sitä. Ja kaiken huipuksi hakee sipsipussin mitä alkaa mutustaa. Ohjelman ajan sit hieron miehen selkää ja niskoja öljyllä. Siinä sivussa öljysin rinnatkin ja hieroin niilläkin miehen selkää. Ei juuri reaktiota.

Mies saa ohjelmansa katottua ja lähtee vessaan ja juomaan. Mies ei siis missään välissä esim halannu mua tms.
Ja kun tulee takas niin sit alkaa pussailla ym. Mutta mulla ei enää minkäänlaista mielenkiintoa. Sanon vaan et aletaan nukkumaan. Mies yrittää vähän aikaa ja sit jo vähän vihanen että mikä tuli. Sanon et tilanne meni jo ohi. Mies vaan et ei tiiä mitä teki väärin.
Sain sanottua miltä tuntuu ym ja mies pyytää anteeksi. Ja nukahtaa melkein samantien. Ite itken ja pyörin vielä pitkään..

Tässä takana vielä että oli pitkä kausi ettei seksi sujunu ja n viikko sitte saatiin puhuttua kaikki selväksi ja ollu tosi aktiivista ja kivaa sängyssä.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";25120283]Mies tuli juuri pettämästä ja luultavastui vieläpä miespuolisen kaverinsa kanssa. Siksi sitä ei heti innostanut.[/QUOTE]

Arvasin että tätä ehdotetaan ekana. Mutta ei. Tiedän kyllä missä ollu ja kenen kanssa. Kaverin vaimoki ollu paikalla. Ja siis kerto sellasia asioita mitä ei olis voinu tietää jos ei ois oikeasti kaverilla ollu. Ja muutenkin ei vaan oo mahdollista.
 
No meillä toi olis mennyt niin, että olisin heti ekaksi sanonut miehelle, että laita se kone pois mä haluan seksiä. Jos mies olis sitten vielä jatkanut jotai videon kattomista niin olisin luultavasti heti sanonut, että ei sitten. Tosin mieheni ei ole ikinä vielä kieltäytynyt seksistä..
 
"a p"
No meillä toi olis mennyt niin, että olisin heti ekaksi sanonut miehelle, että laita se kone pois mä haluan seksiä. Jos mies olis sitten vielä jatkanut jotai videon kattomista niin olisin luultavasti heti sanonut, että ei sitten. Tosin mieheni ei ole ikinä vielä kieltäytynyt seksistä..
Ja sulle olis ollu ok et mies ois sanonu että ei ja alkanu kattoon videota?
 
fgh
Antaisin mielessäni periksi jo siinä vaiheessa, kun mies ensimmäisen kerran ilmoittaa että ei ole hyvä hetki. Mielenkiintoisesti miehiä syytetään siitä, jos yrittävät vielä sen jälkeen, jos nainen on näyttänyt punaista, mutta toisinpäin on sitten ok?

Ja kyllä, olen saanut pakkeja mieheltä toisinaan ja se vain on kestettävä.
 
****
Olisin itse sanonut suoraan. "Haluan seksiä!"

Mutta miehelläsi taisi tosiaan olla jotain mielen päällä ja ei oikein osannut siitä sinulle kertoa ja "pakeni" tv:n äärelle...
 
"vieras"
Oletpa mukava, hierot ja kiehnäät, sitten kun mies on valmis ja käy keppinsä tyhjäämässä hyysissä ja juomassa, sillä aikaa mielesi muuttuu ja sua ei sitten huvitakaan. Olisit pihalla niskaperseotteella aika liukkaasti.
 
Antaisin mielessäni periksi jo siinä vaiheessa, kun mies ensimmäisen kerran ilmoittaa että ei ole hyvä hetki. Mielenkiintoisesti miehiä syytetään siitä, jos yrittävät vielä sen jälkeen, jos nainen on näyttänyt punaista, mutta toisinpäin on sitten ok?

Ja kyllä, olen saanut pakkeja mieheltä toisinaan ja se vain on kestettävä.
Tää on kyllä hyvä pointti!!
Yleensä naiset marisee kun miehet ei ymmärrä sanaa ei nyt, vaan jatkavat painostusta ja se on sitten vänkäämistä, suuttuvatkin vielä!

Tässähän tilanne oli sama, mutta sukupuolet toisinpäin.
Mikä oikeus naisella olisi saada seksiä myös kaikista yrityksistä huolimatta, jos toinen ei ole sillä päällä?
Toki olet nähnyt vaivaa kaiken järkkäämisessä, mutta kai hellittely toimi ainakin, mies sai hieronnan ja kaunista katseltavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Olisin itse sanonut suoraan. "Haluan seksiä!"

Mutta miehelläsi taisi tosiaan olla jotain mielen päällä ja ei oikein osannut siitä sinulle kertoa ja "pakeni" tv:n äärelle...
Samaa ajattelin. Sai sitten prosessoitua ne ajatuksensa järjestykseen ja sen jälkeen pystyi keskittymään sinuun, mutta sulta oli jo fiilis mennyt. Nää on näitä naisten ja miesten eroja, meilläkin tapahtunut vastaavaa. Olisin minäkin harmistunut. Mutta älä ota liian raskaasti, teillä meni vaan ajoitus pieleen. Ensi kerralla sit parempi ajoitus :)
 
No joo
Ihan turhaan suutuit. Mieshän selitti sulle ett vakavat asiat ppyörii mielessä, ja halus niitä sulatella. Ja lopulta olis halunnut kuitenkin sitä seksiä myös. Ittees saat mennä. Sori vaan.
 
[QUOTE="a p";25120438]Ja sulle olis ollu ok et mies ois sanonu että ei ja alkanu kattoon videota?[/QUOTE]

Luultavasti oisin vähän loukkaantunut mutten näyttäisi sitä mitenkään. Meillä on tapana harrastaa seksiä aina kun jompikumpi haluaa niin ei tule tuollaisia tilanteita.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";25120559]Oletpa mukava, hierot ja kiehnäät, sitten kun mies on valmis ja käy keppinsä tyhjäämässä hyysissä ja juomassa, sillä aikaa mielesi muuttuu ja sua ei sitten huvitakaan. Olisit pihalla niskaperseotteella aika liukkaasti.[/QUOTE]

Mies ei siis missään vaiheessa eleelläkään osoittanu että ois edes pikkusen kiinnostanu.
Ja jäi tuosta aloituksesta näköjään pois että se oli mies joka koko päivän jotain vailla ja kiehnäämässä.
 
[QUOTE="vieras";25120559]Oletpa mukava, hierot ja kiehnäät, sitten kun mies on valmis ja käy keppinsä tyhjäämässä hyysissä ja juomassa, sillä aikaa mielesi muuttuu ja sua ei sitten huvitakaan. .[/QUOTE]peesi tähän. ei se mieskään ole mikään kone, joka on heti keppi pystyssä, kun vaimo vähän vihjaa.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";25120617]Mies ei siis missään vaiheessa eleelläkään osoittanu että ois edes pikkusen kiinnostanu.
Ja jäi tuosta aloituksesta näköjään pois että se oli mies joka koko päivän jotain vailla ja kiehnäämässä.[/QUOTE]

No käsitin että sinä tisseillä hieroit kun mies kattoi ohjelmaa ja sen jälkeen kävi juomassa ja vessassa ja sen jälkeen olit vetänyt meloonit neukkuun ja mies jäi ilman.
 
"a p"
Mulle ois riittäny et mies ois tullu viereen ja oltais vaikka vaan puhuttu ja oltu jos ei muuta. Mutta se että mies jätti mut kokonaan huomiotta sai mulla taas kaiken lukkoon, enkä osannu/osaa vieläkään enää nauttia mistään mitä mies mulle tekee.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25120635:
peesi tähän. ei se mieskään ole mikään kone, joka on heti keppi pystyssä, kun vaimo vähän vihjaa.
Sanoin miehelle et ei tarvi kun tajusin että miettii vielä niitä juttuja. Mutta se että ois tuo voinu jotain muuta tehdä kuin alkaa videota kattoon.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";25120650]Mulle ois riittäny et mies ois tullu viereen ja oltais vaikka vaan puhuttu ja oltu jos ei muuta. Mutta se että mies jätti mut kokonaan huomiotta sai mulla taas kaiken lukkoon, enkä osannu/osaa vieläkään enää nauttia mistään mitä mies mulle tekee.[/QUOTE]
Yritä nyt olla aikuinen.
 

Yhteistyössä