DNA lasku on 982 euroa. Vaikka en käyttänyt siitä toista puhelinta melkein ollenkaan. Just

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Dna on kusetusta, ei muuta voi sanoa, aina mulle tulee ihmee laskuja. Maksoin sen pois, mutta perutaan tänään kaikki missä meillä dna löytyy. Saunalahdellakin puhuin enemmän ja lasku oli vain 155
 
Venakko Milanna
ei jäänyt päälle, siellä netti on poikki, kuulema nro palvelut 020202 ja ulkomaa, mut ei silti tekee tätä summa. Ehkä pitää ota selvä tai ainakin sanoa heille wtf, mistä hyvästä sellainen summa
 
009
just joo. Ihan nielemättä makselet tollasia laskua, jos olet varma että et ole puhunut tollasta laskua. Äly hoi älä jätä. Jos olisin sinä lampsisin myymälään ja siellä selvittelisin asian, mut ei kai siinä jos on ylimääräistä
 
Venakko Milanna
just joo. Ihan nielemättä makselet tollasia laskua, jos olet varma että et ole puhunut tollasta laskua. Äly hoi älä jätä. Jos olisin sinä lampsisin myymälään ja siellä selvittelisin asian, mut ei kai siinä jos on ylimääräistä
mä käyn myymälässä joka tapauksessa haluan muuten irtisanoa tää kusetus firma, kun mulla muitakin kokemuksia, esim olin yitänyt 3 kerta irtisanoa liiken netti poikki, vieläkin saan laskuja
 
Mulle tuli hieman maltillisempi summa, 150€ josta pheluni ja kitinän jälkeen hävisi sen verran ilmaa, että maksettavakseni jäi 45€ oli joku virhe kai tullut.. mutta mä en jotenkin usko noihin jatkuviin virheisiin, yhteenaikaan mulle tuli aina oudon suuria laskuja. otinkin prepaid liittymän kun meni hermot ja puhumiseen ja viestittelyyn meni 40€ kuussa kun taas normi liittymällä laskut lähenteli aina 100€! en tiedä miten sitten mun puhuminen pieneni 60€ kuukaudessa..

nyt 4kk sitten otin taas normaalin liittymän kun ostin nettipuhelimen. yks virhe ny vasta on tullut, mutta katton kaikki laskut suurennuslasilla läpitte.
 
Venakko Milanna
Mulle tuli hieman maltillisempi summa, 150€ josta pheluni ja kitinän jälkeen hävisi sen verran ilmaa, että maksettavakseni jäi 45€ oli joku virhe kai tullut.. mutta mä en jotenkin usko noihin jatkuviin virheisiin, yhteenaikaan mulle tuli aina oudon suuria laskuja. otinkin prepaid liittymän kun meni hermot ja puhumiseen ja viestittelyyn meni 40€ kuussa kun taas normi liittymällä laskut lähenteli aina 100€! en tiedä miten sitten mun puhuminen pieneni 60€ kuukaudessa..

nyt 4kk sitten otin taas normaalin liittymän kun ostin nettipuhelimen. yks virhe ny vasta on tullut, mutta katton kaikki laskut suurennuslasilla läpitte.
Aika tuttu tarina:D, koska kerran kun tarkistin, soitin heille, he tekivät mulle laskussa virhen ja lasku tottakai oli isompi eikä peinempi, voi voi. Kyllä ne kusetta
 
Tehimiini harmaana
Meillä on kanssa samanlaisia kokemuksia sekä dna:sta että welhosta, joka siis nykyään on dna:n omistuksessa. Welhon netistä tuli irtisanomisen jälkeen vielä kolme kuukautta laskuja, mutta ei toki meille postissa tai edes sähköpostissa, vaan taisivat postittaa ne suoraan lindorffille (=perintätoimisto), josta sitten tuli meille joku yli 200e lasku, kun siinä oli heidän perimiskulut mukana. Sitten kun asiaa selvitettiin, niin welholta sanottiin että "ei tätä oo irtisanottu". Selvis sitten että henkilö joka oli liikkeessä vastaanottanut irtisanomisen henk. koht. mieheltäni, oli jättänyt ne irtisanomispaperit tekemättä, eli sanonut vaan miehelleni että "joo joo, on irtisanottu nyt" ja silti sopimus jäi voimaan. Minkäs sille sitten pystyi, ei pystytty todistamaan mitenkään että mies on edes käynyt sitä irtisanomassa, JOTEN PAKKOHAN SE LASKU OLI MAKSAA. Dna:lta tuli myös joka kerta liian iso lasku kun oli liittymä siellä, ja aina sai soittaa asiakaspalveluun, ja joka kerta huomattiin että hups virhe laskussa, ja tiputtivat summaa. Sama juttu, irtisanomisen jälkeen tuli melkeen vuos vielä laskuja jotka ne kyllä aina mitätöi kun sinne soitti, mut ei ollut kiva soitella kerran kuussa samalla asialla. :( Mietin vaan että kuinkahan monet kuitenkin maksaa noi laskut kun ei huomaa tms. että ovat aiheettomia tai liian suuria...
 
Venakko Milanna
Meillä on kanssa samanlaisia kokemuksia sekä dna:sta että welhosta, joka siis nykyään on dna:n omistuksessa. Welhon netistä tuli irtisanomisen jälkeen vielä kolme kuukautta laskuja, mutta ei toki meille postissa tai edes sähköpostissa, vaan taisivat postittaa ne suoraan lindorffille (=perintätoimisto), josta sitten tuli meille joku yli 200e lasku, kun siinä oli heidän perimiskulut mukana. Sitten kun asiaa selvitettiin, niin welholta sanottiin että "ei tätä oo irtisanottu". Selvis sitten että henkilö joka oli liikkeessä vastaanottanut irtisanomisen henk. koht. mieheltäni, oli jättänyt ne irtisanomispaperit tekemättä, eli sanonut vaan miehelleni että "joo joo, on irtisanottu nyt" ja silti sopimus jäi voimaan. Minkäs sille sitten pystyi, ei pystytty todistamaan mitenkään että mies on edes käynyt sitä irtisanomassa, JOTEN PAKKOHAN SE LASKU OLI MAKSAA. Dna:lta tuli myös joka kerta liian iso lasku kun oli liittymä siellä, ja aina sai soittaa asiakaspalveluun, ja joka kerta huomattiin että hups virhe laskussa, ja tiputtivat summaa. Sama juttu, irtisanomisen jälkeen tuli melkeen vuos vielä laskuja jotka ne kyllä aina mitätöi kun sinne soitti, mut ei ollut kiva soitella kerran kuussa samalla asialla. :( Mietin vaan että kuinkahan monet kuitenkin maksaa noi laskut kun ei huomaa tms. että ovat aiheettomia tai liian suuria...
Hui, en halua enää ikinä dna, ne rahaa mielummin pistää lapsiin, kun niitä laskuja maksaa tyhjästä
 
dna laskuttaa huvikseen muitakin kun minua. viimeviikolla tuli just lasku mokkulasta 98 €. soitin sinne ja vaadin selitystä niin asia selvis ja oikea hinta olikin tällä kertaa 11,90 €.
täytyy joka lasku tarkastaa näköjään.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25119670:
dna laskuttaa huvikseen muitakin kun minua. viimeviikolla tuli just lasku mokkulasta 98 €. soitin sinne ja vaadin selitystä niin asia selvis ja oikea hinta olikin tällä kertaa 11,90 €.
täytyy joka lasku tarkastaa näköjään.
huh, ota saunalahti mokkula, se jopa toimi paremmin
 
"juups"
Mä epäilen kanssa ilmaa laskuissa, soittelen todella vähän (laksujeni mukan n. 3-4 pidempää puhelua kuussa, muut minuutin-parin mitä tuon kaupasta-puheluita) ja mukamas aina paketti menee ylitse. Mulla vaan ei ole kovin isoista summista kysymys, mielstäni n. 30 e:n maksu (paketti + mokkula) on yleensä n. 45 e. En vain tajua miten saisin asian heille todistettua, etenkin kun laskusta on tehty sellainen sekamelska lappuja, että saa todellakin ihmetellä mistä hinta koostuu. Laiskuuttani en ole sitten jaksanut muuta kuin odottaa määräsaikaisen sopimuksen päättymistä jonka sitten kyllä irtisanon.


Tekivät myös niin, että melkein pakolla vaihtoivat halvimpaan pakettiin (oma vika kun en osannut sanoa ei) ja vakuuttelivat että kyllä näillä puhelumäärillä se riittää. No ei riittänyt, joten jouduin maksamaan ylimääräisistä minuuteista kallista ekstraa. Vaihodin sitten äkkiä takas isompaan.
 
"vieras"
ei jäänyt päälle, siellä netti on poikki, kuulema nro palvelut 020202 ja ulkomaa, mut ei silti tekee tätä summa. Ehkä pitää ota selvä tai ainakin sanoa heille wtf, mistä hyvästä sellainen summa
Hei kuule Savanna, mä puhuin 1 h 20 minuuttia RUOTSIIN toiseen matkapuhelimeen omasta DNA-liittymästäni ja sain tuosta puhelusta maksaa 62 euroa! Että DNA osaa kyllä vetää rahat kotiin ulkomaanpuheluista, tarkista vielä se lasku että mistä se koostu, meinaan ei sun oo tarvinnu soitella kovinkaan usein ulkomaille että tuommosen laskun oot saanu aikaseksi :(
 
"vieras"
Minulla on ollut monta vuotta Saunalahden liittymä, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia laskujen suhteen. Käsittääkseni tämän operaattorin sivujen kautta voi seurata miten laskut koostuu, joten huomaa kyllä jos jotain sellaisia kuluja on, joita ei ole itse aiheuttanut.
 
-
Joo, meille ei kanssa tule enää ikinä DNA-liittymää.
Mulla oli Elisan liittymä yli 10 vuotta putkeen ja ikinä ei ollut mitään valittamista, laskut tulivat ajallaan, olivat kohtuullisia, eikä koskaan mitään laskutusvirheitä. (tai ainakaan niin isoja, että oltaisiin huomattu) Elisa-liittymät olivat lapsilla, minulla ja vaimolla. Sitten ystävällinen DNA-kauppias soitti ja lupasi puoleen hintaan kaikille perheeni jäsenille liittymät vuodeksi. Noh, sitten vaihdettiin DNA:han ja laskut alkoi olla ihan järjettömiä. Esim. Elisalla mulla oli lasku n. 35,00 e / kk ja DNA:lla se oli yli 80 e. Nettipaketti, joka oli luvattu 2,99 e / kk (siis mobiilinetti), maksoikin laskulla 20 e ja puhepaketit olivat reippaasti kallimpia. Soittamalla sain tuon korjattua ja (onneksi!) olin ottanut myyjän nimen ylös (otan aina kun jotain kaupataan, jos meinaan ostaa) . Nää ongelmat jatkuivat sen 2 v. (24kk), kun meillä oli DNA. Meillä oli 2v. sopimus. Kun DNA:sta päästiin eroon, olisin halunnut ottaa Elisan liittymät takaisin, mutta sanottiin, että Saunalahti myy nykyään yksityisille. Saunalahden asiakkaita ollaan, eikä ole ollut mitään valittamista. Että näin DNA:lla.
 
minä,
Dna on kusetusta, ei muuta voi sanoa, aina mulle tulee ihmee laskuja. Maksoin sen pois, mutta perutaan tänään kaikki missä meillä dna löytyy. Saunalahdellakin puhuin enemmän ja lasku oli vain 155
11-vuotiaan älypuhelin teki päivässä hurjan laskun | Digiuutiset | Iltalehti.fi
11-vuotiaan älypuhelin teki päivässä hurjan laskun
Maanantai 28.11.2011 klo 12.03
Lohjalaisen 11-vuotiaan tytön uudesta älypuhelimesta kertyi päivässä huima lasku. Puhelin päivitti heti käyttöönoton jälkeen ohjelmiaan yli 500 euron edestä.
Isä osti tyttärelleen uuden älypuhelimen ja tytön kanssa sovittiin, ettei puhelimella käytetä nettiä. Tämän vuoksi liittymään ei hankittu myöskään nettipakettia.

Puhelin oli kuitenkin itse hakenut verkosta automaattisesti päivityksiä ohjelmiinsa, ja tiedonsiirrosta kertyi huima lasku.

- Meinasi itku tulla, kun avasin ensimmäisen laskun. Se oli yli 600 euroa, perheenäiti kertoo.

Laskusta yli 500 euroa oli kertynyt heti puhelimen käyttöönoton jälkeen. Tiedonsiirtoa oli tuolloin tapahtunut 17 tunnin ajan. Kaikkiaan puhelin oli käyttänyt tiedonsiirtoa viisi kertaa.
 
Jep, DNA:lla on ollut noita "laskutusongelmia" niin kauan kuin kyseinen pulju on ollut markkinoilla. Meilläkin silloin aikoinaan oli DNA:n liittymät, mutta kyllästyin noihin "pikku virheisiin" laskuissa ja laitoimme liittymät vaihtoon. Ei koskaan enää DNA:ta meille!
 

Yhteistyössä