Mitä mieltä olette mahtuisko 1½v pojalle 80cm reimatec haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaisko

Vieras
poika on aika lyhyttä sorttia 1v neuvolassa oli 72cm/9,9kg eli lyhyt ja pullea =)
ikää nyt 1½v kirppiksellä oli nyt myynnissä ihana edward siili reimatec talvihaalari 80cm mitä mieltä ootte onkohan nuo reiluja että mahtuisko talven ajaksi?
poika ei oo nyt neuvolassa käynyt mutta veikkailen että varmaan 80cm alkaa oleen aika lähellä..

[QUOTE="vieras";25106872]Meillä ainakin mahtuu. Mun 1½-vuotias poika on nyt 82 cm ja 80 cm haalari on niin reilu että varmasti menee koko talven.[/QUOTE]

no ehkä mä sen uskallan sitten ostaa eikä hintakaan ollut paha katselin että tuo saattaisi olla 2009-2010 vuoden malli eli mielelläni tuon hinnan maksan kun ei mikään ikälopu haalari.

ja jos ei mahdu niin laitetaan myyntiin.mut kattelin kans et kyllä se nyt saattaa mahtua mut mahtuuko koko vuotta. jää nähtäväksi.

meidän pojalle ei mennyt ees reimatecin välikausihaalari kokoa 74cm vaikka poitsu oli silloin jotain 72 cm pitkä,lahkeet oli liian lyhyet,ehkä meillä on pitkäjalkanen poika :D mut kai toi tosiaan riippuu :)

meidän poika oli 1v neuvolassa 80cm pitkä ja nyt on 1v3kk ja käytössä on 92cm talvihaalari(remu merkkinen) sanoisin että nippanappa,ei taida ihan riittää pituus lahkeissa..

Remut on (tai ainakin oli) reimatecia kokoa pienempiä. Eli 92cm remu vastaisi 86cm reimatecia.

Mulla on 2-vuotias tytär ja hänellä on 80cm ticketin haalari nyt alkutalven. On aivan sopiva.

Meidän 1,5v pojalla käytössä nyt 80cm remun haalari, jotka on aika niukkaa mitoitusta. Reiman puvut on väljempää mitoitusta, joten meillä ainakin menisi. 1v neuvolassa oli 74cm pitkä, nyt varmaan jotain 80cm. Lopputalveksi kaapissa 86cm remu.