onko mun pakko jaksaa?:(

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä sieltä työelämästä vaan kuule lähdetään hoitamaan lasten asiat kuntoon ja siihen ei ole millään pomolla yhtään mitään sanomista, se on just niin perseestä, että monissa työpaikoissa annetaan olettaa, ettei lasten asioita voisi hoitaa. No jumalauta, pakkohan ne on hoitaa ja työ on työ, lapset lapsia. Sanot vastaan vaan. Sinä siinä olet voittaja.
Heh heh. Ootko koskaan edes ollut oikeissa töissä? ;)

jaaa
[QUOTE="vieras";25103970]Heh heh. Ootko koskaan edes ollut oikeissa töissä? ;)[/QUOTE]
No oletko vähän yksinkertainen? Olen ollut ja olen edelleen. Myös työkaverini toimivat samoin. Aika monet, normaalit hyvät vanhemmat hoitaa asiat niin, että tarvittaessa työstä mennään hoitamaan lasten asioita. Olitkos sinä opettaja vai? Kato kun minäkin oon. Ja sä et vissiin sitten tarvittaessa omien kakaroittes asioita hoitele? No siinä meillä taas oikeen varsinainen kansankynttilä muita neuvomaan.

:(
No edelleenkin painotan sitä että meillä ei ole mitään että pitäs olla joku tietty määrä hatjoittelussa. saa olla tai saa mennä suoraan näyttöön. jos olisin OIKEASTI TÖISSÄ, OLISLIN SIIRTÄNYT HAMMASLÄÄKÄRI AJAN JA palkannut vaikka lapsen vahdin kotiin lapsen sairauden ajaksi, mutta ajattelin että se on vain harjottelua.

"vieras"
No edelleenkin painotan sitä että meillä ei ole mitään että pitäs olla joku tietty määrä hatjoittelussa. saa olla tai saa mennä suoraan näyttöön. jos olisin OIKEASTI TÖISSÄ, OLISLIN SIIRTÄNYT HAMMASLÄÄKÄRI AJAN JA palkannut vaikka lapsen vahdin kotiin lapsen sairauden ajaksi, mutta ajattelin että se on vain harjottelua.
Aiemmin ketjuun kirjotit, että se reikä oli pakko paikata. Nyt sitten olisitkin siirtänyt hml-ajan, jos ei olisi ollut "vaan harjoittelua".

Toki, jos on hammassärky, niin silloin on pakko mennä heti päivystykseen eikä sitä voi siirtää. Mut toi sun juttushan oli ihan oma valinta. Lapsillasi varmaan on isäkin, mutta just sun pitää lukuisten poissaolojesi lisäykseksi viedä lapset neuvolaan ja lääkäriin ja hoitaa heidät sairaana?

Onhan sulla tosi kova asenneongelma opiskelujesi kanssa, jos sun asenne on "vain harjoittelua". Kyllä moni on saanut sijaisuuden ja myöhemmin työpaikan harjoittelupaikastaan. Ja vielä useammalle on potentiaalinen työnantaja soittanut harjoittelupaikkaan ja kysynyt, millainen oli opiskellessa. Sinusta sit sanotaan, että oli ekasta kuukaudesta kolmanneksen pois ja sen jälkeen kysyi, että voisko olla lopun aikaa vaan puolet päivästä...

Jos tosiaan et jaksa niin keskeytä ihmeessä ja aloita myöhemmin uudelleen. Mutta jos se jaksamisongelma on sitä, että joku saattaa huomauttaa siitä kun teet mitä haluat ja milloin haluat, niin se ei välttämättä viikon lepäämisellä parane.

Viimeisenä muttei vähäisimpänä: jaksatko sä huolehtia lapsistasi ja panostaa heihin?

"vieras"
minun mielestäni osaisin asiat jos teen vaikka sen 5tuntia päivässä harjoittelua mutta vastaava on erimieltä. yritän sanoa vastaan mutta rupeaa tavallaan uhkaileen että ei oo kiva jos ns,kollegat saa tiuetää miten suoritan harjottelun mun pitäs olla ja käyttäytyä niinkuin oikeissa töissä. nyt sanoin vaan että lähden maanantaina yhdeltä,enkä ole neljään. mulla on neuvola puoli kolmelta ja pitää hoitaa lapsen asiat myös (sillä 4v lääkäri) niin alkoi sanomaan vastaan että ei tykkää yhtään tuollaisesta ja vapaa ajalla pitäisi omat menot hoitaa,koko ajan vertaa että envoi oikeissakaan töissä lähteä noin. no en tietenkään,mutta enpä voi enään puoliviideltä mennä neuvolaan kun täällä ne menee jo 4aikaan kii ja aikojakin on rajoitetusti... mitä teen:( en halua itkeä koko viikonloppua ..auttakaa mua..uskallanko sanoa vastaan?
Siis tottakai jos on puoli kolmelta neuvola, niin harjoittelusta lähdetään jo yhdeltä. :) Ja luonnollisesti sun täytyy mennä kesken harjoittelupäivän neuvolaan, kun se menee jo neljältä kiinni. Tänäänkin tosin pääsit puoli kolmelta harjoittelusta, joten olisit ihan voinut ottaa neuvola-ajan kolmelta. Mutta näinhän sinä et tee, vaan lähdet yhdeltä neljän sijaan ja ilmoitat asiasta päivää ennen.

Kannattaa varmaan itkeä koko viikonloppu sitä, että joku on noin törkeästi todennut, että omat menot pitäisi hoitaa vapaa-ajalla. Sullahan on vain kolme alle viisivuotiasta lasta kotona. Ne viihtyvät varmaan hyvin keskenään, kun sulle tulikin nyt vähän buukatumpi viikonvaihde itseesi keskittyen?

:(
kyllä jaksan. mutta mietin että muut meidän luokalla olijat eivät tee kuin 4-6 tunnin päiviä niin miksi mun pitäs sit suostua 7-8 tunnin päiviin? mulla kuitenkin ois vielä 2näyttöä tän jälkeen niin ne tekisin kunnolla,kun nyt tämä on mennyt niin ja näin. joo on isä mut helpompi mun sieltä HARJOITTELUSTA on olla pois mitä isän palkkatyöstä. sitä paitsi mä en tonne pvkotiin menis vaikka maksettais töihin jos pyytäis on sen verran huno ilmapiiri ja jotenkin ankeeta. oon ollu kolmessa pvkodissa harjoittelussa/töiss ja ihan eri maata on ollu.

Yhteistyössä