Kannattaisko mun aloittaa Xtravaganza...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä

Vieras
Mä oon niiiiin kyllästynyt olemaan lihava! Oon laihduttanut jo kymmenen vuotta ja sinä aikana ylipainoa on kertynyt jotain 30kg, että niin hienosti on mennyt... Kaikkiaan mulla ois pudotettavaa varmaan 35-40kg.
Oon nyt siinä pisteessä, että kaupasta ei kerta kaikkiaan löydy mitään päälle pantavaa ja tuleva kesä hirvittää.
Oon yrittänyt kaikenmaailman konsteja, mutta aina viimeistään viikon sisällä into lopahtaa. En jaksa sen pitempään, kun tuntuu, etten laihdu kuitenkaan...
Nyt mietein tuota Xtravaganzaa, että uskaltaiskohan siihen alkaa. Itsetunto ei kestä enää yhtään epäonnistumista...

mä alotin sillä ja kahenpäivän jälkeen olin lyödä hanskat tiskiin niitten pussikeittojen kanssa. Mut sit alko rullata ja olin ihan intopinkeenä, eikä käyny mielessääkään sortua.
Että jos on ylimäärästä rahaa, niin suosittelen.

Laihduttaminen onnistuu vain ja ainoastaan elämäntapamuutoksilla. Siihen ei poppaskonstit auta. Minä henk.koht. en usko mihinkään laihdutusvalmisteeseen/metodeihin. Syö säännöllisesti, liiku, jos olet yhtä laiska liikkumaan kuin minä, niin hyötyliikunta on minulla tepsinyt. Lapset pitää kiireisinä, ei ennätä päivisin paljoakaan istumaan, ulkoilen lasten kanssa paljon. Mene kävellen tai pyörällä, älä autolla. Minä entinen ylipainoinen, nyt ihannepainossa, sain painoni kuriin juuri noilla elämäntapamuutoksilla. Nykyään voin hyvällä omallatunnolla syödä myös herkkuja, silloin tällöin, ja oikeastaan niitä ei enää tee edes mieli. Mutta tsemppiä Sinulle.

noi niukkakaloriset kuurit on ihan hyviä laihdutuksen alkuun saamisessa. pidemmänpäälle se ei kannata.
kaksviikkoo kun jaksaa olla tiukka niin se rupee sujuun jo itsestään. kahdenviikonaikana saa jo painon kivasti putoomaan niin se tsemppaa.
en tuosta mainitsemastasi dieetistä tiedä mitään mutta miten ois painonvartijat?
sitä voi ihan kotona noudatella ilman ryhmiä.

siitä saa paljon lisämotivaatiota itselleen, kun paino tippuu nopeasti alussa. Itselläni meni kuudessa viikossa 15 kiloa ja nyt sitten pussien lisäksi jo syön ja paino tippuu noin ½-1 kiloa viikossa. Ja liikunta alkaa maistumaan kun kilot katoavat. Entisestä sohvaperunasta on tullut himoliikkuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
siitä saa paljon lisämotivaatiota itselleen, kun paino tippuu nopeasti alussa. Itselläni meni kuudessa viikossa 15 kiloa ja nyt sitten pussien lisäksi jo syön ja paino tippuu noin ½-1 kiloa viikossa. Ja liikunta alkaa maistumaan kun kilot katoavat. Entisestä sohvaperunasta on tullut himoliikkuja :)

Tää kuulostaa järkevälle. Pitkän päälle just toi liikunnan lisääminen estää kilojen tupsahtamisen takaisin. Kun ei kukaan jaksa kuitenkaan loppuikää pusseja safkata..

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:

Tää kuulostaa järkevälle. Pitkän päälle just toi liikunnan lisääminen estää kilojen tupsahtamisen takaisin. Kun ei kukaan jaksa kuitenkaan loppuikää pusseja safkata..

Ei niitä pusseja syödäkään loppuelämää vaan vain siihen asti kun tavoitepaino saavutettu. Mutta pelkkää soppalinjaa on korkeintaan 10 viikkoa ja sitten soppien lisäksi syödään jo ihan ruokaakin! Kylläisenä pysyy eikä nälkää tarvitse nähdä.

Yhteistyössä