Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

"pipu"
6+6 Toivottavasti yhtä hyvä tuuri...
yritä olla rennosti... :) itsellä oli muutamat alkukuukaudet aika normaalit kuukautiset,ja aina pelästyin.kerran myös ihan yhtäkkiä,ei kuukautisten aikaan edes,seksiä harrastaessa näytti että räjähdin sohvalle.äkkiä vaan lääkäriin mutta sydänäänethän siellä kuulu...ihmeellisiä juttuja,mutta tuolla tuo 2v poika istuu sohvalla nyt.
 
"..."
Mä en nyt sano millään pahalla, mutta kannattaisko vaan odottaa, koska mitään asialle ei pysty kuitenkaan tekemään..


Mulla oli tossa edellisessä raskaudessa 30 viikkojen paikkeilla pari potkutonta päivää ja koitin saada kans ultraan aikaa; eipä ollut että vois tarkistella onko kukaan enään hengissä, ei ollut edes neuvolassa et olis vaikka sydänäänet voinu kuunnella. Päivystyksessä meillä ei ole kuuntelulaitetta. Piti sit mennä yksityiselle tarkistaan ja vauski siel potki sisällepäin ettei ne tuntunu. Mut oli aika tuskasta odotella..

Sillä vaan nyt sanon, että älä nyt turhaan näillä viikoilla muutenkin jo ruuhkasia aikoja vie, ennemmin sit yksityiselle jos ultran kerta haluat. Meillä ei oteta neuvolaankaan alle 12 viikon, kun usein menee ennen sitä kesken ja neuvolat on niin ruuhkasia nykysin meillä.

malttia ja tsemppiä.
 
"harmaa"
Mulla oli myös vuotoa edellisessä raskaudessa.
Seksin jälkeen vuoto oli todella runsasta.Kerran verta tuli 3päivää, kerta supistuksien.
(vauvan synnyttyä selvisi et kysees oli kaksosraskus, joista toinen tuli tuolloin pois..)
Istukka oli jossain vaihees kohdunsuulla ja arvelivat et se aiheutti vuotoja.3peräkkäisenä kuukautensa vuotoja oli aina 3-4päivää kerrallaan.

Toivotaan et sun raskaus jatkuu:)
 
Kiitos teille tosi paljon. Auttoi kyllä kun mies ei ollut vielä kotona, että jossain voi puhua, kun kasvotusten en oikein osaa, enkä puhelimitsekaan pysty edes ystäville itkeä.
Nyt vaan nuolemaan omia haavoja ja eiköhän tämä tästä... "yllätyin" miten pahalta tämäkin voi tuntua vaikka viikkoja ei paljon...mutta tuntuu ihan helvetin pahalta.

Saunaan ja katsomaan jotain aivotonta kuten bb:tä miehen syliin --->
 

Yhteistyössä