Risteilylle, tänään! Ilman lapsia :D

[QUOTE="vieras";25101977]Mitähän hauskaa siinä oikein on, heti kun vähän saa hoitajaa pitää vetää nuppi turvoksiin, eikö sitä voi muuten pitää vapaata?[/QUOTE]

:laugh: sunkin kannattais selkeesti välillä käydä nollaamassa...

hauskaa risteilyä ap:lle :)

• Tykkää
Reactions: tiiru
[QUOTE="vieras";25101977]Mitähän hauskaa siinä oikein on, heti kun vähän saa hoitajaa pitää vetää nuppi turvoksiin, eikö sitä voi muuten pitää vapaata?[/QUOTE]

Mun mielestä ap ei viestissään maininnut nupin turvoksiin vetämisestä.

[QUOTE="vieras";25102007]Nollaamassa? Onhan se sitten hauskaa kun kotona vielä maanantainakin selvitellään juopposotkuja ja kuka oli kenenkin kanssa ja missä kukin oli ja mitä teki, ei kiitos, en tarvitse tuollaisia nollauksia![/QUOTE]

kaikilla ei kato mee joka kerralla överiks niin et tarvis selvitellä yhtään mitään sotkuja, harmi et sulla menee :(

Kyllä mä ajattelin niihin pyyhkeisiin ihan peppuni pyyhkiä aamusuihkun jälkeen :D

Ja kyllä, todellakin iloitsen siitä että saan tarvitsemaani aikaa kahden mieheni kanssa :)

Lapset on reippaat 3v3kk ja 1v11kk joten eiköhän nuo kaksi yötä pärjää omassa kodissa rakkaitten isovanhempien kanssa :)

Eiköhän alkoholiakin tule maisteltua mut tapana ei oo pämpätä päätä turvoksiin, vaan nautitaan hyvästä ruoasta ja huomenna ihanasta vanhasta kaupungista!

Kiitos kaikille toivotteluista :)

Lisään vielä että mies oli vähän epäilevästi lähdössä risteilylle mutta nyt ollaan molemmat ihan innoissaan! Sain tosi hyvään hintaan huutonetistä (60e) matkan ja tallinnan sekä tampereen hotellit oli buukattu täyteen joten tää oli nyt kolmas vaihtoehto :)
Paikalla ei oo väliä kunhan saadaan olla kahdestaan :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25102015]No mihin muuhun jotain viikkarin pyyheitä käytetään kuin oksennusten siivoamiseen? Tietäähän sen nyt lapsikin.[/QUOTE]

Ok. :D

Oli miten oli, ap:lle rentouttavaa risteilyä. :wave:

Vihaan laivaristeilyjä. Lasten ollessa pieniä siellä kuitenkin käytiin, koska ne niin tykkäs.

Nyt en lähtis, vaikka ilman saisin. Tosin eipä nuo paljoa maksakaan.

[QUOTE="vieras";25101977]Mitähän hauskaa siinä oikein on, heti kun vähän saa hoitajaa pitää vetää nuppi turvoksiin, eikö sitä voi muuten pitää vapaata?[/QUOTE]missä tuossa noin sanottiin. mun mielestä laivallakin voi olla ihan turvottamatta nuppia

Hauskaa matkaa. Nauttikaa kahdenkeskisestä ajasta.
Joskin itse en näillä marraskuun keleillä kyllä laivalle tahtoisi. Nytkin on yöksi kai luvattu aikamoista myrskyä...

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25102161:
missä tuossa noin sanottiin. mun mielestä laivallakin voi olla ihan turvottamatta nuppia
Laivalla on meno semmosta, että en sitä selvinpäin kestäisi. Jos joku kestää niin good for him/her.

Saattaahan se tosin olla muuttunutkin niistä ajoista, kun itse siellä kävin.

Laivalla on meno semmosta, että en sitä selvinpäin kestäisi. Jos joku kestää niin good for him/her.

Saattaahan se tosin olla muuttunutkin niistä ajoista, kun itse siellä kävin.
no mä olen muutaman kerran käynyt, eikä siellä todellakaan ihmiset päissään heilu, oikeestaan siellä näkee päihtyneitä vähemmän kuin jossain kapakassa.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25102263:
no mä olen muutaman kerran käynyt, eikä siellä todellakaan ihmiset päissään heilu, oikeestaan siellä näkee päihtyneitä vähemmän kuin jossain kapakassa.

No sitten on laivakansa siistiytynyt.

Ennen oli tosiaan ihan jumalatonta menoa. Osa porukasta jäi satamaankin, kun ei kunto kestänyt.
Hyttikäytävillä järkyttävä möykkä aamutunneille, tappeluita, aamiaiselle mennessä sai harppoa sammuneiden kanssamatkustajien yli... yms.

Lasten kanssa yleensä mentiikin viikolla, jos mahdollista töiden puolesta.

No sitten on laivakansa siistiytynyt.

Ennen oli tosiaan ihan jumalatonta menoa. Osa porukasta jäi satamaankin, kun ei kunto kestänyt.
Hyttikäytävillä järkyttävä möykkä aamutunneille, tappeluita, aamiaiselle mennessä sai harppoa sammuneiden kanssamatkustajien yli... yms.

Lasten kanssa yleensä mentiikin viikolla, jos mahdollista töiden puolesta.
ei ole ollut koskaan tuollaista, kun mä olen ollut laivalla. mahtaneeko johtua siitäkin, että laivallehan ei enää pääse alle 21 vuotias ilman huoltajaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä