Millaiset tulot teillä on joilla on 3 lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me asutaan 75 neliössä ja isommilla on omat huoneet, kuopus ja me nukutaan olkkarissa. Tulot noin 3200 e netto yhteenä, nyt vähän vähemmän kun miehellä on lomautuksia.

No meillä on 4, mutta vastaan silti :D Talo on ehkä 150m2, 2 pienintä tulevat jakamaan huoneen (pienin on vielä meidän makkarissa). Miehellä brutto jotain 3300, itse olen kotihoidontuella.

Meitä on kaksi keskituloista vanhempaa
Asumme omakotitalossa, jossa on n 140n2
Kuopus on vielä meidän vanhempien huoneessa, mutta kunhan se aika koittaa, että tarvitsee oman huoneen, niin luovumme vieras/työhuoneesta ja teemme siitä hänelle oman huoneen.

Vastaan, vaikka lapsia 5. Tulot yhteensä n. 4000/kk. Asutaan 150 neliössä ja kolmella omat huoneet, kaksi jakaa huoneen ja vanhemmat nukkuu yhditetyssätyö/makuuhuoneessa. Hyvin pärjätään, mistään ei ole puutetta.

Minä äitiyslomalla minimiäippärahalla ja mies töissä, verojen, lainan lyhennyksen, miehen työmatkakulujen ja laskujen jälkeen kuukaudessa jää ruoka/käyttörahaa max. 600e. Talo 150neliötä, 2 isompaa lasta jakavat huoneen, pieni meidän kanssa. Mahdollisuus on jokaiselle kyllä saada oma huone mutta lapset ovat vielä pieniä joten työhuone saa olla työhuoneena ja vierashuone vierashuoneena toistaiseksi.

Tulot nettona yhteensä n. 5200 euroa. Talossa neliöitä 160 ja kaikilla lapsilla oma huone. Vaikka koen, että tulomme ovat keskivertoa paremmat, on pakko todeta, että elämä on pirun kallista! ;)

Kolme makkaria, eli kaksi lasta samassa, aikuiset omassa ja yksi lapsi omassa. Ehkä joskus me vanhemmat muutetaan johonkin olkkarin nurkkaan nukkumaan että saa kaikki lapset omansa. Me ollaan ihan keskituloisia, tai nyt olen kyllä ollut vuosia hoitovapaalla ja miehellä on keskitulot.

Oma palkkani on 4275e/kk, miehellä pari satasta enemmän.
Asumme n 150 neliön omakotitalossa, jossa on tonttia 1400 neliötä
Kaikilla kolmella on oma huone, lisäksi pieni takkahuone, jonka nurkassa työpiste
Vaikka kohtuullisen hyvätuloisia olemmekin, niin mitään rikkaita emme ole.

Pääkaupunkiseudulla asutaan neliössä, kaksi nuorempaa jakavat huoneen, esikoisella on oma huone ja meillä vanhemmilla myös oma makkari. Neliöitä meillä on 95,5. Nettotulot lapsilisineen ja yhden lapsen elareineen ovat 5800. Asuminen on täällä kallista ja siihen uppoaa kolmannes nettotuloistamme.

Minä äitiyslomalla minimiäippärahalla ja mies töissä, verojen, lainan lyhennyksen, miehen työmatkakulujen ja laskujen jälkeen kuukaudessa jää ruoka/käyttörahaa max. 600e. Talo 150neliötä, 2 isompaa lasta jakavat huoneen, pieni meidän kanssa. Mahdollisuus on jokaiselle kyllä saada oma huone mutta lapset ovat vielä pieniä joten työhuone saa olla työhuoneena ja vierashuone vierashuoneena toistaiseksi.

Miten olette saaneet niin ison lainan, että saitte 150 neliön talon?

Nim. molemmat töissä, yksi lapsi ja lainaa saadaan sen verran, että saadaan rivarista kolmio.

Meillä neliöitä käytössä 115 ja kolme makuuhuonetta. Kaksi vanhinta poikaa asustavat samassa huoneessa, koska heillä on pieni ikäero. Tulomme lapsilisineen on nettona 4500 euroa.

Tulot tällä hetkellä 2000€ NETTO. OK-talo 180m2. lapsia siis 3kpl. jokaisella oma huone. MUTTA...kohtapa asutaankin kerrostalossa 88m2 4h+k+s, tulot nousee ja paikkakunta vaihtuu;):D

Meillä on kohta 4 lasta, vielä hetken 3

Talossa neliöitä 110, 4 makuuhuonetta, eli kahdella isommalla omat huoneet, pienet jakavat huoneensa.

Nettotulot kuussa n. 3300€

Yhteistyössä