Vihdoin, oi vihdoin, se on totta!

[QUOTE="jaa";25097367]Ja minä kun luulin otsikon perusteella, että nyt olis kyse jostain hieman suuremmastakin asiasta... Että olisit esim. taistellut pitkään syöpää vastaan ja peitonnut sen, tai että olisit ollut vuosia työttömänä ja saanut vihdoin unelmien työpaikan tms. Mutta kai se voi sohvakin olla jollekin elämää suurempi asia.[/QUOTE]

Musta taas olisi suru, jos ei osaisi iloita pienistä asioista ja vain ns. elämää suuremmat asiat liikuttaisivat.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"jaa"
Musta taas olisi suru, jos ei osaisi iloita pienistä asioista ja vain ns. elämää suuremmat asiat liikuttaisivat.
No onhan se toki niinkin, ei sillä. Kuvittelin vaan, että jos tuollainen otsikko päätyy tänne palstalle asti, niin sitten olis kyseessä joku hieman suurempi asia. Varmastihan sitä monikin iloitsee pienistäkin asioista, mutta ei vaan tuu niitä tänne kertomaan.

[QUOTE="jaa";25097556]No onhan se toki niinkin, ei sillä. Kuvittelin vaan, että jos tuollainen otsikko päätyy tänne palstalle asti, niin sitten olis kyseessä joku hieman suurempi asia. Varmastihan sitä monikin iloitsee pienistäkin asioista, mutta ei vaan tuu niitä tänne kertomaan.[/QUOTE]

Tää nyt oli lähinnä sillä, kun olen tästä "viivytystaistelusta" aiemminkin täällä kertonut. Onhan se nyt tapaus, kun mieheni suostuu vihdoinkin luopumaan rakkaasta sohvastaan ;).

"Jenis"
[QUOTE="jaa";25097367]Ja minä kun luulin otsikon perusteella, että nyt olis kyse jostain hieman suuremmastakin asiasta... Että olisit esim. taistellut pitkään syöpää vastaan ja peitonnut sen, tai että olisit ollut vuosia työttömänä ja saanut vihdoin unelmien työpaikan tms. Mutta kai se voi sohvakin olla jollekin elämää suurempi asia.[/QUOTE]

Voi että joo, koska ikinä ei saa iloita mistään pienestä vaan pitää oottaa sitä hetkeä että on "peitonnut" syövän :D

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"vieras"
[QUOTE="Jenis";25097663]Voi että joo, koska ikinä ei saa iloita mistään pienestä vaan pitää oottaa sitä hetkeä että on "peitonnut" syövän :D[/QUOTE]
Mennään nyt hiljaa paikalleen istumaan ja odottamaan syöpää, että on sitten jotakin mistä iloita.

Mä en tiedä monta meiän sohvalle menee (savannan sohvaa ajatellen... ;) ) Mutta meillä kulmasohva on 3,8 m*3.8 m. Aivan ihana koko perheen löhöpaikka!

Sitä ennen oli Ektorpin iso kulmasohva joka oli aivan mahtava! Se oli ihanan pehmeä turvapaikka! :)

Onnea uudesta sohvasta!!

:D
MÄÄKI HALUUN TON!!!!!!!!!!!! Mut sinä uutena liilana :( mut ei oo 500e ylimääräistä :'(

Minkä värisenä otit? Kotiinkuljetuksella? Paljonko siel oli kotiinkuljetus? Meillä on ikea 20km päässä mut ne painaa niin paljon ja ei ole autoa omasta takaa millä hakis, niin oon miettiny et jos kuitenki tilais... mut ne rahat puuttuu : /

Mä oon kans vähän haaveillu tuosta Ektorpista. Meillä on nyt sellanen järkyttävän iso ja löysä sohva ja haluaisin jonkun jämäkämmän ja vähän "siromman" :) Mut mietin, haluunko kahden vai kolmen istuttavan, kun haluun kuitenkin erikseen vielä jonkun nojatuolin tai divaanikin ois ihana!

Lunatic
Kivan näkönen soffa.

Meillekin pitäs tulla uusi ennen joulua, ongelmana ainoostaan että miten helvetissä ton vanhan saa pihalle.. niin jättimäinen ja leviää vuoteeksi ilman seinän tukea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MÄÄKI HALUUN TON!!!!!!!!!!!! Mut sinä uutena liilana :( mut ei oo 500e ylimääräistä :'(

Minkä värisenä otit? Kotiinkuljetuksella? Paljonko siel oli kotiinkuljetus? Meillä on ikea 20km päässä mut ne painaa niin paljon ja ei ole autoa omasta takaa millä hakis, niin oon miettiny et jos kuitenki tilais... mut ne rahat puuttuu : /
Valitsin valkoisen. Ja joo, kotiinkuljetuksella, kun laskettiin, että aika lailla samoihin menisi, vaikka vuokraisi auton ja lähtisi itse hakemaan, meiltä on sekä Tampereelle että Kuopioonkin melkoinen matka. 149 euroa on siis tuo kotiovelle tuotu kuljetus.

Kivan näkönen soffa.

Meillekin pitäs tulla uusi ennen joulua, ongelmana ainoostaan että miten helvetissä ton vanhan saa pihalle.. niin jättimäinen ja leviää vuoteeksi ilman seinän tukea.
Meidänkin pitäisi saada myytyä vanha sohva pois. Tai jos ei myytyä, niin muuten vaan heivattua pois kierrätykseen. Saa nähdä, huoliiko tuota kukaan edes ilmaiseksi :D

Yhteistyössä