onko vähän köyhät lahjat kun tyttö saa nämä =(

  • Viestiketjun aloittaja oikeesti köyhä
  • Ensimmäinen viesti
oikeesti köyhä
-vaaleanpunaiset reinot
-rahapussi
-ehkä little pets shop (ykittäinen)
-käsikoruun 1 palanen
-vähän karkkia

jos on rahaa ehkä joku lautapeli

ja siinä ne sit olikin
tyttö 10v eikä muilta sukulaisilta tule mitään.
 
....
Kuulostaa ihan hauskalta. Tsoin Reinojen (Aidot? Kalliit?) tilalle oisin ostannu jotain kivaa. Tohvelit nyt on perinteinen joululahja (vähän vanhemille ehkä), mutta harvemmin kukaan oikeasti niitä käyttää pidempää aikaa.
 
"essi"
Mäkin ajattelin, että jos sinne rahapussiin sais kerättyä vielä vähän rahaa, jolla voi sit ite ostaa jotain alemyynneistä? Jos jättää vaikka sen pet shopin ostamatta.
ja eihän sille mitään voi, jos ei ole rahaa. Onneksi saiit sentäs jotain hommattua.
 
oikeesti köyhä
tuo oli muuten ihana ehditus että rahapussiin rahaa.sen taidan tosiaan tehdä

Kyllähän mä vaikka ostasin 20 lahjaa mutta kun ei ole rahaa.
toiseksi tyttö ei oo ikinä tykännyt leikkiä barbeilla,brazeilla ym nukilla leikki vauvana muta sekin jäi.

little pets shopeilla nyt välillä leikkii,ja pehmo möllyköistä tykkää mutta en haluaisi niitäkään ostaa kun niitä on niin paljon.
tyttö toivois itse yli kaiken joko jäätelö tai suklaakonetta mutta mulla ei taida olla sitä varaa ostaa.
 
mikseti
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti köyhä;25077983:
tuo oli muuten ihana ehditus että rahapussiin rahaa.sen taidan tosiaan tehdä

Kyllähän mä vaikka ostasin 20 lahjaa mutta kun ei ole rahaa.
toiseksi tyttö ei oo ikinä tykännyt leikkiä barbeilla,brazeilla ym nukilla leikki vauvana muta sekin jäi.

little pets shopeilla nyt välillä leikkii,ja pehmo möllyköistä tykkää mutta en haluaisi niitäkään ostaa kun niitä on niin paljon.
tyttö toivois itse yli kaiken joko jäätelö tai suklaakonetta mutta mulla ei taida olla sitä varaa ostaa.
Jätä reinot ostamatta ja osta se suklaa/jäätelö-kone.
 
Meillä
11v tyttö saa hupparin, top model horses suunnittelukirjan+ värit siihen, schleich hepan ja ratsastajan, alusvaatetta, heppakaulakorun, karkkia( muuta ei ole toivonut ) Kummeilta, tädiltä ja mummulta tulee vielä jtn lisää ja meillä on tyttö kyllä tosi tyytyväinen saamiinsa lahjoihin.Toiset saa olla mitä mieltä tahansa, että on köyhää.Joulu tulee paljon muustakin kun valtaisasta lahjavuoresta :)
 
Onhan tossa jo vaikka mitä kivaa :) Mutta mäkin ostaisin reinojen tilalle jotain muuta, paitsi jos tyttö on itse niitä toivonut. Toi käsikorun palanen on jo tosi ihana lahja varmasti.

Ja jos tilanne on tällainen, ettei rahaa ole, noin iso tyttö varmaan jo tiedostaa sen ja (toivottavasti) osaa olla onnellinen näistäkin :)

Hyvää joulua teille =)
 
"vieras"
Kuulostaa ihan hauskalta. Tsoin Reinojen (Aidot? Kalliit?) tilalle oisin ostannu jotain kivaa. Tohvelit nyt on perinteinen joululahja (vähän vanhemille ehkä), mutta harvemmin kukaan oikeasti niitä käyttää pidempää aikaa.
Meilläpäin ainakin niitä pidetään koulussa sisätossuina, suurimmalla osalla on v.pun reinot (jopa pojilla!) tosin osalla on feikkejä eikä kukaan siitä huomauta!

Tuossahan on kaikki olennainen: karkkia, lelu, koru. Jos tykkää lukea, niin etsi kirpparilta tai kirjaston poistomyyntihyllystä pari kivaa kirjaa, tai käykää ennen joulua lainaamassa lukemista joululomalle, monet kaverithan kertoilee sitten joulun jälkeen mitä lukivat joululomalla, ei sen niin väliä saiko kirjan lahjaksi vai oliko lainassa.
 
"vieras"
Se suklaakone on ihan tyhmä, eihän sillä tehdä suklaata vaan muotoillaan vaan sulatetusta suklaasta!! Katso jos kodinkoneliikkeen poistokorista löytyisi oikea jäätelökone, siitä olisi pitkään iloa! Sitäpaitsi kotijäätelöä voi tehdä ilman konettakin, etsi netistä ohje ja opettele se ja osta tarvikkeet valmiiksi, voitte sitten viettää sen parissa yhteistä aikaa lomalla!
 
No mutta onhan tuossa nyt kuitenkin jo 5 lahjaa. Moni antaa tarkoituksella vaan yhden, joten en näkisi tuota erityisen "köyhänä lahjana".

Yhdessä perheessä lahjotaan yhdellä, toisessa viidellä ja toisessa kahdella kymmenellä lajalla...ei sen sen syvällisempi asia ole :)
 
  • Tykkää
Reactions: HuutoYössä
"essi"
No niin paljon rahaa kun mahdollista sinne pussiin, ja sitten lupaus, että joulun jälkeen alemyynteihin katsomaan jäde- tai suklaakonetta. Sit sulla on mahdollisesti tullu taas vähän lisääkin rahaa. Mitä sellaset koneet muuten maksaa?
 
oikeesti köyhä
Voisko ostaa vielä vaikka hm:ltä tai seppälästä jonkun vaatteen tai jotain suihkujuttuja, meikkejä?
tätäkin olen miettinyt tyttö tykkäisi kamalasti kaikesta pienestä käsikoruista,meikeistä,hajusteista,pampuloista ym
ja vaatteet tai uusi pyjama tulisi tarpeeseen mutta en usko että mulla on varaa ostaa =( toisin jotain taas pitäisi jättää pois jos näistä jonkun ostan.
 
Oletko muuten katsonut, oisko kukaan tuossa hyvää joulumieltä (vai mikä se nyt oli) ketjussa antamassa lahjaa tyttäresi ikäiselle tytölle? Sieltäkin voisi yhden lahjan saada, jos tunnet pahaa mieltä siitä, ettei nuo riitä.
 
oikeesti köyhä
Onhan tossa jo vaikka mitä kivaa :) Mutta mäkin ostaisin reinojen tilalle jotain muuta, paitsi jos tyttö on itse niitä toivonut. Toi käsikorun palanen on jo tosi ihana lahja varmasti.

Ja jos tilanne on tällainen, ettei rahaa ole, noin iso tyttö varmaan jo tiedostaa sen ja (toivottavasti) osaa olla onnellinen näistäkin :)

Hyvää joulua teille =)
toivottavasti on tyytyväinen. vaikka vähän muakin jännittää miten suhtautuu.
ja kiitoksia kovasti mukavaa joulua teillekkin.

vaikka musta tuntuu että meille tulee surkein joulu ikinä. mutta ei se lahjamäärä onnelliseksi tee. spr:ltä onneksi saadaan 70e jouluruokaan.
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä