"vieras"
Oikeesti missä on mennyt vikaan jos alaikäiset sanelee säännöt? Meillä ei vaan onnistuis.
Niin tekisin minakin, ei olisi tullut kuuloonkaan minun nuoruudessani, eika tule kuuloonkaan minun lapsieni kanssa. Koska lapsihan 15 v. viela on....kele!!! sanon minä. Tuon ikäinen ei todellakaan luuhaa missään jalkojaan levittelemässä. Itse kävisin hakemassa niskaperse otteella kotiin. Ihan oikeasti!! Menisin seisomaan sitten vaikka sinne poikakaverin oven taakse ja pimpottelisin ovikelloa niin kauan, että hermostuisivat, soittaisin poliisille, tekisin kaikkeni! 18-vuotiaalla ei ole mitään syytä koskea noin nuoreen tyttöön. Lapseen!
Lastensuojelua ainakin luulisi kiinnostavan seksisuhde aikuiseen mieheen. Otapa yhteyttä sinne ja KYSY NEUVOA!Niin minäkin aikanaan luulin.. Mitä teet tuollaisessa tilanteessa? Rahat pois - poikaystävä maksaa tarvittavat menot. Kännykkä pois - et saa lapseen yhteyttä sitäkään vähää. Kotiarestia - ketään ei voi vahtia 24/7. Kyllä kapinoiva nuori keksii mitä tahansa tarvittaessa, ja kaverit auttaa.
Voin sanoa, että meilläkään ei missään ole mennyt vikaan, muut lapset hyvin käyttäytyviä, vastuullisia nuoria, vain yksi kapinoi ja rajusti. Viranomaiset eivät ole kiinnostuneita niin kauan kuin ei mitään pahaa tapahdu eikä "oikeasti" ole huolta (= puheyhteys toimii, vastaa puhelimeen, ei juo jne.)
Kerro mitä pitää tehdä, niin varmasti minä ja moni muu sen tekee.
Anteeksi, en tuossa vastauksessani ajatellut seksisuhdetta.. tarkoitin muuten tein-ikäisen määräysvaltaa. Seksi tietysti asia erikseen, toisaalta 18-vuotiasta juuri täyttänyttä ei mielestäni voi sanoa (muuten kuin lain edessä) aikuiseksi mieheksi.Lastensuojelua ainakin luulisi kiinnostavan seksisuhde aikuiseen mieheen. Otapa yhteyttä sinne ja KYSY NEUVOA!
No faktat on faktoja, aikuinen se on vaikka oliskin vaan metri + pipo ja jutut kuin kuusivuotiaan.Anteeksi, en tuossa vastauksessani ajatellut seksisuhdetta.. tarkoitin muuten tein-ikäisen määräysvaltaa. Seksi tietysti asia erikseen, toisaalta 18-vuotiasta juuri täyttänyttä ei mielestäni voi sanoa (muuten kuin lain edessä) aikuiseksi mieheksi.
Sinä ja sinun normaalisettisi. Onneksi 15 v. on lain suoja.Harvinaisen umpisilmäistä porukkaa joka pitää 15 vuotiasta lapsena ja 18v poikaystävää lapsiinsekaantujana.
Tuo on ihan normaalisettiä ollut pidempään tässä maassa, ei pitäs tulla yllätyksenä ellei ole jossain luolassa asunut.