Eilen poistettiin viisaudenhammas, nyt on omituinen olo....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja verinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

verinen

Vieras
Onkohan tämä ihan normaalia, palelee ja välillä heikottaa. Heti hampaan poiston jälkeen huimasi ja vieläkin tulee heikotuskohtauksia. Onko tämä verenhukkaa?

Tuota mitenkä paljon ne pumppas susta verta pois viisurin poiston takia? :D :D Anteeksi, mutta rupes naurattamaan toi verenhukka... Ennemminkin epäilisin tulehdusta, akuuttia siis.

Verta saa tulla useampi desi, noin litra jotta olisi verenhukkaan ja tuskin tulee hampaasta. Tulehdusta minäkin epäilisin tai sitten vaan poisto jotenkin inhottaa ja heikottaa. Tai oletko allrginen puudutusaineelle?

Mulle ei ole koskaan aiemmin tullut puudutusaineesta mitään oireita, mutta pari viime kertaa olen ollut todella huonovointinen, on huimannut ja oksettanut.
Soita huomenna hammaslääkäriin ja kysy neuvoja jos vielä tuntuu kummalliselta, ja etenkin jos tulee kuumetta.

Mulla tulee huono olo hampaan vetämisen jälkeen aina. Mulla se johtuu puuduteaineista sekä siitä että pieniä määriä verta tulee nieltyä ja se ei hajoa mahalaukussa...enempi ku oon nielly ni oksentanu oon ja mukana tullu veret pois ja olo parantunut.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;25069190:
Mulla tulee huono olo hampaan vetämisen jälkeen aina. Mulla se johtuu puuduteaineista sekä siitä että pieniä määriä verta tulee nieltyä ja se ei hajoa mahalaukussa...enempi ku oon nielly ni oksentanu oon ja mukana tullu veret pois ja olo parantunut.

Mullaki on mennyt mahaan verta, eilen. ei kai siitä pitäisi enää huono olo olla..

Yhteistyössä