Mitä ajattelisit naisesta...

• Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti
kokemusta
Joko, että naista vaan panetta. Tai että on muutoin TODELLA miehenkipeä ja lisäksi huonokäytöksinen. Tai sitten voisi epäillä, että naisella on joku vaikea aika elämässä menossa, ja se heijastuu naisen outona käytöksenä. Jos ihminen olisi tällainen pitkään, alkaisi mietityttää kärsiikö tämä huomionhakusesta persoonallisuushäiriöstä.

-----
[QUOTE="Anne";25062518]Eiköhän kaikki naiset tee niin. :D[/QUOTE]

Ai tekee? Missä muka? Eikös me suomalaiset olla aika reviiritietoisia ja pidetä muutenkin se metrin väli henkilöön, jonka kanssa satumme juttelemaan?

"Neith"
että onpa omituinen ja ahdistava tapa.
mä inhoan sitä että muhun kosketaan enkä näin ollen harrasta sitä myöskään itse, eli mulla ei ole tarvetta lääppiä ketään, varsinkaan muita miehiä

No riippuu siitä, ketä, missä, millaisissa tilanteissa ja mihin. Ja ylipäänsä, mitä lääppimisellä tarkoitetaan. Itse olen kyllä hyvin koskettelevainen ihminen, saatan hyvinkin koskettaa esimerkiksi työkaveria olkapäähän tai halata joskus, mutta en tarkoita sillä mitään romanttista/seksuaalista enkä toki koskettele intiimialueille tai muutenkaan mitenkään intohimoisesti. Ja koskettelen ihan samaan malliin naisia kuin miehiäkin.

Yhteistyössä